לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

נעים להכיר


נעים להכיר - זה שמו של המשחק שיזמה חגית, לכבוד הבלוג החדש שלה "יומני היקר".

 

חגית עיצבה דף היכרות משורבט והזמינה את כל מי שרוצה להדפיס לעצמו את הדף ולשחק איתו.

 

עוד לפני שקראתי את כל פוסט ההזמנה חשבתי שיהיה ממש נחמד להציע לנסיכה לשחק גם, ואז בהמשך הפוסט ראיתי דפים שעוצבו/שוחקו על ידי ילדים של כל מיני חברות שלי וראיתי שוב ש great minds think alike...

 

הנסיכה התלהבה כמוני, מילאה חלק מהדף ואז נעצרה. אתמול בערב הזכרתי לה לסיים אותו, כי זכרתי שהדד ליין של חגית לטובת ההגרלה של הספר של פרידה קאלו שחמדתי לי זה הראשון ביולי. מסתבר שלא מספיק לזכור רק את התאריך, רצוי לזכור גם את השעה... הדד ליין היה עד תשע בבוקר.

 

מצד שני - כל זמן מתאים למשחק ואתם עדיין יכולים למצוא את הסקיצה בבלוג של חגית ולשחק בעצמכם.

אני ממליצה בחום,

וגם חושבת שאחזור למלא את הסקיצה הזו בעתיד. בטוח שיצא לי משהו אחר...

 

והנה מה שיצא לנסיכה ולי.

תודה לחגית על ההזמנה.

אני צופה שהבלוג שלה (והראש שלה) עוד יזמנו לנו לא מעט גירויים ליצירה...

 





_________________________

משהו קטן וטוב - כי תמיד יש כאלו...

 

לכבוד החופש הגדול קניתי לנסיכה שלי מתנה - מחברת/יומן בעיצוב של נרקיס שחף המקסימה. בהמלצה של נרקיס, אחרי שאמרתי לה שמדובר הנסיכה מציירת/מעצבת, הלכנו על מחברת עם דפים חלקים.

ביום חמישי, אחרי שחגגנו את פתיחת הקיץ ברכיבת אופניים בפארק הירקון (הנסיכה והמאמן) ובשיטוט בקניון איילון (אנוכי), נתתי לה את היומן, ורגע אחרי זה היא כבר שלפה עפרונות צבעוניים והתחילה לכתוב. איזה כיף!



 

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 1/7/2012 18:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)