לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

כולנו זקוקים לקצת חסד...


לכותרת המפוצצת אחראית אמיליה, ובעצם הבת הפצפונת שלה - גרייס (אבל לא רק).

 

אני לא טובה במפגשים קבועים ובמחוייבויות, אבל בכל פעם שקבוצת היצירה שלנו נפגשת אני עושה מאמץ מיוחד להתארגן ולהגיע, כי זו מסגרת שממש נעימה לי והחברות שנוצרה בין כולנו יקרה לי מאוד.

 

במפגשים האחרונים, לנוכח הפרו ורבו שחוגג אצלנו, המפגשים שלנו הם בעיקר סביב תפירה ורקמה.

 

את שמיכת הטלאים המשותפת שעשינו לרותם, הבן של אלכסנדרה, הראיתי לפני כמה פוסטים, והפעם תורה של השמיכה של גרייס.

 

אלו הבדים שנקנו לכבוד השמיכה:




אני בחרתי לקשט את הריבוע שלי במשפחת פילים. לשמחתי היה לי בד מושלם ששילב את הצבעים שאמיליה בחרה - חום וורוד:


וככה נראית השמיכה השלמה והמתנה כולה, כמו שנמסרה - עם תוספת חיתולי בד מדוגמים שהוסיפה ליאת, שבלי ספק מקננת...





השבוע השמיכה הגיעה ליעדה ואני בטוחה שגרייסי היא התינוקת הכי מדוגמת בנצרת עלית!

 

אני נמצאת בעיצומו של מבצע תפירת שמיכות עצמאי, ומאז שאמא שלי הלוותה לי את מכונת התפירה שלה התפירה הפכה לכיף אמיתי! (ריבי, את יודעת מה זה אומר...). אחרי שהמתנות יימסרו לתעודתן יהיו גם תמונות (-:

 

________________________

משהו קטן וטוב - כי תמיד יש כאלו...

 

כולנו זקוקים לקצת חסד היה גם השיר שפתח אתמול את מפגש הלימוד של "הלבנה בחידושה" - זה מפגש ראש חודש לללימוד משותף לנשים (נכון שאתמול לא היה באיזור של ראשית החודש, אבל אירועי הקיץ הפכו את החודש לקצת חריג...) בכרמיאל אתמול.

וזו הזדמנות להציע לנשים שרוצות לחוות חוויה של לימוד בצוותא לבדוק באתר של "ניגון נשים" אם יש מעגל ראש חודש שנפגש באיזור שלהן.

אני ממליצה בחום!

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 9/7/2012 16:57  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)