לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

אלו דברים שאותי מרגשים


מחר הראשון לספטמבר, או כמעט, והמון ילדים נרגשים יצאו מהבית מצוחצחים ומלאים תקוות וציפיות.

ולנו נשארה רק אחת, כבר לא כל כך קטנטונת, שתצעד מחר לכיתה ה'.

וגם אני מתרגשת...

 

שיר תחילת שנת הלימודים שאני הכי אוהבת ושהכי מרגש אותי הוא שירו של יוני רכטר - כל עוד.

 

והיום כששמעתי אותו בנסיעה, הוא הזכיר לי שיר אחר, שרובכם בטח לא מכירים, the breath you take של ג'ורג' סטרייט. זה שיר שבנסיעות בארה"ב התאהבתי בו, והערב ביליתי די הרבה זמן בחיפושים בלנסות לאתר אותו לפי שברי משפטים שזכרתי (העייפות חוגגת...), אבל בינתיים מצאתי עוד שירי אב-בן מדהימים לגמרי.

שווה להקשיב למילים...

 

מוקדש באהבה גדולה לאיש האחד שגורם לי לדמעות מתרגשות;

 זה שעוד לפני שידעתי שאני רוצה להיות אשתו ידעתי שאני רוצה שהוא יהיה האבא של הילדים שלי;

זה שקם הבוקר מוקדם והסיע את הפרופסור עד באר שבע, כדי שהשבוע שלו יתחיל מחוייך ולא מבואס.

זה שהוא כל הדברים הקטנים והטובים שלי, כולם.

נכתב על ידי קסם שימושי , 26/8/2012 22:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)