לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

עיזרו לי, ילדים וילדות, למצוא את הג'וקר


כמעט חודש עבר עלי הרחק מהבלוג, ובזמן הזה הספקתי לעלות על שש טיסות, לבקר בסן פרנסיסקו ובאנהיים שבלוס אנג'לס, להסתובב כמו שיכורה ב-CHA, לעשות קניות (קצת פחות מהמתוכנן), לחלות בשפעת (ממש ממש לחלות בשפעת, הייתי סמרטוט במשך שבועיים), להשלים כל מיני דברים מהתקופה שלא הייתי כאן, להתארגן לפורים ולהעלות מוצרים לאתר. ולהעלות מוצרים לאתר. ולהעלות מוצרים לאתר. ולהעלות מוצרים לאתר. ולהעלות מוצרים לאתר. חושבים שהבנתם את הרעיון?

 

קרוב לחמש מאות מוצרים חדשים, בשתים עשרה קטגוריות חדשות (שהן כעת הקטגוריות הראשונות בחנות שבאתר) ועוד כל מיני תוספות ושינויים במה שכבר היה באתר קודם. ובכל כך הרבה שעות של עבודה יכולות לקרות גם תקלות, אז אני איבדתי ג'וקר באיזה שהוא מקום באתר ואני מבקשת את עזרת קוראי הנאמנים במציאתו. וכדי להפוך את החיפוש לכדאי – המוצאים הראשון, השלישי והשביעי (בסדר המיילים שאקבל דרך דף "צור קשר" שבאתר) יקבלו מתנה שווה ומשובבת נפש. כדאי, לא?

 

ואיך מגיעים לאתר אתם שואלים? אז הנה - קסם שימושי

 

אז צאו לחיפוש. כדי לא לעכב אתכם, אני מבטיחה לחזור אל כל חוויות הנסיעה בפוסטים הקרובים. להתראות!

נכתב על ידי קסם שימושי , 2/3/2008 11:36   בקטגוריות דיווחי חנות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)