לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

הדואר בא היום


או-קיי, אז האמת שהוא בא כבר לפני כמה ימים, אבל ממש לא היה לי זמן לכתוב...

 

בדרך כלל, בגלל שאנחנו אוספים דואר מהתיבה כל יום, אז לא יוצא לי שביום אחד אני מוצאת בתיבה ריכוז של אוצרות, אבל לפני כמה ימים זה ממש ממש קרה!

 

אז מה היה לנו שם?

קודם כל הגיעו (במהירות מדהימה, יש לציין) ארבעת הספרים שהזמנתי לי מה BOOK DEPOSITORY לכבוד יום ההולדת שלי. להזמנה הזו קדם שלב יצירת רשימת משאלות שכיכבו בה לפחות עשרה ספרים, וכמה דיונים מרתקים (המתבגר התלונן שאני שוקלת רק ספרי יצירה ורצה לדעת מה עם קצת פרוזה...) ואחרי הכל דיון של כמה ספרים בעצם מגיעים לי ליום ההולדת - המתבגר טען שאחד מכל בן משפחה (כלומר ארבעה ספרים), האיש שאיתי טען שאני צריכה לקחת בחשבון כמה זה עולה ולזכור שהמחיר הוא בפאונדים (ואז המתבגר תיקן את התשובה הקודמת שלו וטען שאחד מכל בן משפחה מתייחס לפאונדים (כלומר חצי ספר...) ובסוף גם הזמנתי. אז הם הגיעו. ועכשיו הם מחכים סגורים במעטפות שלהם לזה שיהיה לי יומולדת והם באמת יהיו שלי (אני עובדת על דחיית סיפוקים...)

 

חוץ מזה הגיעה מעטפה מפתיעה מ stampotiqe Original. לא חיכיתי לקבל שום דבר מהם כי החותמות המקסימות שהזמנתי מהם כבר הגיעו וחלק גדול מהן אפילו כבר נמכרו... (ואם אתן רוצים משהו ממה שנשאר - הן כאן)

אז קודם כל המעטפה היתה מושקעת באמת, עם חותמת של MAIL ART ועם חותמות של אותיות גדולות בראש באותיות שיוצרות את השם של החנות:

ובתוך המעטפה היו כל מיני דוגמאות לשימוש בחותמות שלהם, יחד עם פתקית תודה על שקניתי את החותמות.

והדוגמאות ממש ממש מקסימות ומושקעות:

וכמו שאמרתי - תיבת הדואר שלי היתה גדושה באופן ממש לא אופייני... אז בנוסף לאלו היתה גם הזמנה לאסוף מהמכס את הכפתורים שלי. את הכפתורים הזמנתי ביום האחרון של ה CHA כשהייתי ממש חולה ומעופפת ופשוט הסתובבתי בתצוגה ואמרתי לה מה שאני רוצה, אז מה שהגיע היה כמעט הפתעה מוחלטת (וכיפית מאוד). מי שלא ראה אותי מפשפשת בארגז בחניון ליד המכס, לא מבין מה זו התמכרות לצבעים ולנצנצים...

אז הנה כמה דוגמאות למה שהגיע, ואת כל היתר אפשר לראות כאן.

נצנצים:

צבעים:

ופרחים:

מעניין מה יביא לי הדואר בפעם הבאה....

 

__________________________________________

משהו קטן וטוב #6

מחר מצפה לי ביקור כיפי של קבוצת חברות - ליצירה, קשקשת ואוכל - כמה נפלא!!!

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 11/4/2008 12:59   בקטגוריות דוגמאות, דיווחי חנות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)