לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

שנה הלכה, שנה באה


באחד האמשים (או ליתר דיוק אמש) ישבתי בשעה ממש מאוחרת וניסיתי למלא את ההתחייבות שלי (לכם ולעצמי) לכתוב לפחות פעם בשבוע.
 
המחשב התנגד וקרס...
 
אז עכשיו אני כותבת שוב, בקיצורים והשמטות מסויימים.
 
בזכות זיקוקית, שכבר מתארגנת לראש השנה עם רעיונות מקסימים והדרכות מסודרות, התיישב לי ראש השנה בראש.
אז הכנתי לוח שנה שיהיה דוגמה לסדנאות שאני מקיימת בחנות. הוא נועד לתת לאנשים רעיונות והשראה ולכן אין קו אחיד שמחבר בין הדפים, והם גם לא מסובכים מדי. השתמשתי בעיקר בחומרים מהקיטים של יוני ויולי שקיבלתי במסגרת המנוי שלי בscarletlime, בין היתר כי הניסיון להשתמש בהם מביא אותי לשימוש בצבעים שבדרך כלל לא הייתי נוגעת בהם (צהוב???).
הוספתי קצת חומרים אחרים, שיחקתי קצת בגזור והדבק וואלה! יש לוח. רק נותר להוסיף את הספירלה.
 
מאחר שעדיין לא בחרתי תמונות, הכנתי להן מאטים צבעוניים בגודל 10*14, ואז כשאדפיס את התמונות שאבחר בגודל 9*13 הן תתאמנה בדיוק.
 
אבל לפני שניתן לתמונות לדבר בעד עצמן, הערה לסדר:
משום מה לא נשלחה לקוראי הבלוג הודעה על הפוסט הקודם. סליחה. אז אם עדיין לא יצא לכם לפגוש את ספרון המעטפות שעשיתי לכבוד האתגר של MIXIM, אני ממליצה על קריאת הפוסט הקודם.
 
מאחר שסרקתי את הדפים ולא צילמתי, הצבעים קצת יותר חיוורים מהמציאות ויש גם דפים שבתמונה נראים עקומים אבל במציאות הם לא (הלכתי לבדוק כשראיתי את התמונה...). אז הנה התמונות:
אז ככה תיראה השנה שלי. ואיך תיראה שלכם?
אם אתם רוצים לעצב אותה בעבודת יד, אתם מוזמנים לעשות את זה אצלי.
סדנאות לעיצוב לוח שנה תתקיימנה ביום רביעי, 3.9.08, בשעה 20:00 וביום שישי 12.9.08 בשעה 10:00.
הסדנה תימשך שלוש שעות. בשלוש שעות אפשר להשלים 3-6 מדפי הלוח ולקבל רעיונות להשלמת הדפים הנותרים.
עלות הסדנה היא 120ש"ח, ובמחיר זה נכללים הלוח עצמו וכל החומרים להם תזדקקו במהלך הסדנה.
אשמח לראות פרצופים מוכרים ולהכיר פרצופים חדשים...
 
_______________________________
אמש (לפני שעשיתי ניסיון הירואי לכתוב פוסט והמחשב קרס לי...) חגגנו את חג האהבה בקונצרט נפלא של ההרכב בו חברה הגיסה המאוד מאוד מאוד מאוד (הבנתם את הרעיון?) מוכשרת שלי - אוריין. היה ממש מהנה!
נכתב על ידי קסם שימושי , 17/8/2008 19:35   בקטגוריות דיווחי חנות, עיצוב בנייר, עשיתי בעצמי, לוח שנה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)