לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שרשרת (לאו דווקא לסוכות)


נעמה העבירה לי את השרשרת.
 
האמת היא שנעמה ראויה לפסקה משלה. מצאתי את הבלוג שלה לפני כמה שנים, כשביליתי לילות הזויים ברחבי הבלוגוספירה (מאז גיליתי שעדיף לישון בלילות, ואני מחפשת לי זמן לשוטטות מספקת). נעמה היא כל מיני דברים שאני (לפחות בתיאוריה) הייתי רוצה להיות. היא מאכילה את הבנות שלה באוכל בריא (כזה שמגדלים לבד בגינה ליד הבית) בעוד הילדים שלי מעדיפים מזונות שיש הוכחה שהגיעו עטופים בצלופן או בקרטון, מחנכת את הילדות בבית (או מתחנכת על ידי הילדות בבית), משהו שתיאורטית הייתי ממש רוצה לעשות אבל באופן מעשי אני ששה ושמחה לשלוח את הנסיכה למערכת החינוך ללפחות חלק מהיום, וחוץ מזה היא כותבת מקסים. גם הקוראים שלה מגיבים בתגובות כיפיות ומשפחתיות, ואני חייבת לציין שהבלוג שלה הוא אחד מהבלוגים שבו אני מקפידה לקרוא גם את התגובות. והיא גם מגדלת פייה.
 
אחרי שהיא פירסמה מתכון מענג לפסטה עם חומוס ועגבניות, אפילו יצרתי איתה קשר, כדי להגיד לה תודה ולספר לה שאני נהנית. אפילו שהבלוג שלי הוא לא בלוג בישול אני מבטיחה להכניס כאן מתכון בפוסט הבא, לכבודה.
 
אז ממש שמחתי לקבל ממנה את השרשרת, אולי משהו מה"אמא אדמה" שלה יידבק גם אלי...
 
אז הנה הוא, לכבוד ערב החג - שאלון השרשרת:
ניתן לכם צ`פלין (בלון GOOD YEARׂ ) עם האפשרות לכתוב מה שאתם רוצים על השלט, מה תרשמו?

תלכו בזהירות, לא לדרוך על הפיות.

 

מה מושך את מבטך בבתים של אחרים?

הסֶדֶר. איך להם זה מצליח ולי לא? 

בתנאי שיש לך דרכון בתוקף, נותנים לך ממשרד החוץ (מקור מהימן) מתנה, לנסוע לנופש היכן שתרצה, רק שיש לך רבע שעה לארוז ותיק בגודל A4, מה יהיה בתיק?

בעל ושלושה ילדים. זוכרים את הפיות מהסעיף הראשון? הן תעזורנה לי בכיווץ.

 

מכינים סרט על חייך ואת הפסקול את/ה מוזמנ/ת להרכיב, מה שיר הפתיחה של הסרט, שיר הסיום, שיר סצינה רומנטית, ושיר סצינה משעשעת.

שיר פתיחה: it's a wonerful world - אלה ולואי

שיר סיום: heaven, I'm in heaven -אותם מבצעים. ואל תקחו את זה מילולית, זה לא איפה שאני מתכוונת להיות בסיום של הסרט!

שיר רומנטי:  the luckiest men של pete morton

שיר סצנה משעשעת: משמעות החיים, שיר נשכח מדיסק גאוני בשם "זנב לא שוכח", שנעלם לנו לבלי שוב ואני לא חושבת שאני מכירה מישהו שמכיר אותו.

 

מעבירה את זה הלאה ל: 

פיבי הארט (ביקשת וקיבלת) ולשרון. תיהנו!

 

_______________________

משהו קטן וטוב #39

חג שמח לכולנו!

שלא יירטבו לכם הקישוטים של הסוכה.

נכתב על ידי קסם שימושי , 13/10/2008 17:27   בקטגוריות אני, תעביר את זה הלאה, שאלונים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזו נעל אני?


פעמיים ביום אחד? אבל הייתי מוכרחה, בגלל שנתקלתי בשאלון הזה בבלוג של מכרטסת אחת, ועשיתי אותו מתוך סקרנות.

ואז התוצאה, אחרי בסך הכל 5 שאלות שרובן על נעליים, היתה כל כך מדוייקת, שהייתי חייבת לחלוק את העניין איתכם!

 

You Are Bare Feet

You are a true free spirit, and you can't be tied down. Even wearing shoes can be a little too constraining for you at times! You are very comfortable in your own skin. You are one of the most real people around. You don't have anything to hide. Open and accepting, you are willing to discuss or entertain almost any topic. You are a very tolerant person. You are accepting and not judgmental. You should live: Somewhere warm You should work: At your own business, where you can set the rules

 

 

 

 

 

 

רוצים לדעת איזו נעל אתם?

נכתב על ידי קסם שימושי , 30/4/2008 11:35   בקטגוריות שאלונים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)