לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תפוח טפוח - הדרכה לקראת ראש השנה ו...הפתעה


כמו רבות מהיוצרות סביבי, גם אצלי מתחילה התכונה לקראת ראש השנה חודש מראש (או שלא, ואז אין שנותטובות באותה שנה...).

 

השנה, מכיוון שעינת, המינהלת של פורום עיצוב אלבומים בתפוז, ביקשה ממני להכין הדרכה שתעשלה בעתיד לפורום, סימנתי לי כל מיני רעיונות בזמן האחרון, כך שעל שולחני לא הדרכה אחת, אלא לפחות שלוש.

 

מכיוון שכך, ולכבוד ההפתעה, שהיא המוצר החדש ביותר מבית "קסם שימושי" והו, כה חמודה והולמת לימים אלו - אני מצ'פרת כבר עכשיו בהדרכה ראשונה, קלילה ומהנה - לכרטיס שעושה רושם.

 

אבל קודם כל, לא נמתח אתכם יותר מדי - הנה הוא, הבייבי הצעיר שלנו - חיתוכי שנה טובה מקרטון גלי.

התמונה ממש לא מעבירה עד כמה שהאותיות נראות קטנטנות ומדליקות מקרוב...

 



ולכל אלו שקיטרו על זה שהאותיות של "קסם שימושי" הן לא מדבקות - אלו כן!!!

 

ועכשיו להדרכה - תפוח טפוח, כאמור.

 

ההשראה להדרכה הזו הגיעה מתמונה בפייסבוק, שלצערי אני לא זוכרת מי העלתה. בכל אופן, השנייה שבה ראיתי אותה נעצתי אותה מייד, כדי שלא אשכח.

 

התמונה היא זו:



והיא הגיעה מהבלוג הזה.

 

ומכיוון שבראש שלי מתרוצצים כבר שבועות תפוחים לכבוד ראש השנה, החלטתי להתאים את הטכניקה הפשוטה הזו לטובת כרטיס תפוחי.

 

אז מה עושים?

גוזרים שלושה תפוחים, גדול, בינוני וקטן. ההפרש ביניהם לא צריך להיות מאוד גדול.



"מלכלכים" להם את השוליים בדיו, לתוספת קלה של הצללה והדגשה:



על הגב של התפוח הקטן ושל התפוח הבינוני מדביקים דבק דו-צדדי ספוגי, שנותן גובה להדבקה:



ומדביקים את התפוחים זה על זה:



ככה זה נראה מהצד:



ועכשיו להרכבת הכרטיס:

מכינים שני פנלים, אחד קצת קטן מהשני, מעגלים להם פינות ומלכלכים שוליים בדיו:



חותכים מדף המדבקות את אחד הנגטיבים:



מדביקים אותו על אותו דף מדוגם שממנו הכנו את התפוח וחותכים לגודל הקרטון הגלי:



מדביקים לכרטיס את הכיתוב ואת התפוח, אחרי שהוספנו לתפוח עלה ועוקץ:



והנה גירסה אחרת של אותו תפוח, על תגית הפעם:



ועוד כמה כרטיסים שהכנתי, עם המדבקות החדשות:







שנה טובה שתהיה!

 

_______________________________

משהו קטן וטוב - כי תמיד יש כאלו...

אתמול הלכנו (שוב) לקולנוע.

לא חוכמה שזה מקום אידאלי לקיץ - יש שם מזגן ופוקורן. מה עוד צריך?

בכולופן - ראינו את פירטים המשעשע והמומלץ.

 

הביקורת היחידה שלי - למה בתי הקולנוע מתעקשים שנראה את כל הסרטים האלו כשהם מדובבים?

בשביל לראות את BRAVE בגרסה המקורית (ובסרט הזה זה ממש MUST) נאלצנו להיכנע וללכת לתלת מימד. איכס!

 

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 20/8/2012 18:03   בקטגוריות קרטון גלי, how to, אותיות בעברית, דיווחי חנות, חומרים, כרטיסי ברכה, ראש השנה  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה חדש? יש הרבה חדש וגם מבצע!



בימים האחרונים ביליתי די הרבה שעות מול המחשב, בניסיון להעלות את כל הסחורה החדשה שהגיעה, ולמרות שנשארו עוד כמה ספיחים אחרונים, אני אנסה לתת כאן דוגמאות מכל הקטגוריות שעודכנו והתחדשו.

 

לפני זה, סוג של התנצלות...

 

אני מאוד אוהבת את האתר שלי, ואני חושבת שהעיצוב שלו מאוד מייצג ומשקף את החנות ואותי (מה שראוי לציון במיוחד בהתחשב בעובדה שהמעצב, עומר, ואני, מעולם לא נפגשנו והוא אפילו לא ביקר בחנות. תיראו מה שטלפון ותמונות יכולים להעביר...), אבל האתר נבנה במקור כאתר תדמיתי. לאור דרישות הקהל - כלומר אתם - הוספנו לאתר חנות, אבל זו לא חנות בפורמט הרגיל שלה ולכן יש פונקציות בעייתיות. אין wish list וגם תצוגת המוצרים החדשים אינה מציגה את כל המוצרים, אלא דוגמיות נבחרות.

 

מצד שני, גם אתם תודו שהוא אתר חמוד, נכון?

 

אז אני מקווה שתגלו שהמאמץ לעבור על כל הקטגוריות המתחדשות שווה לכם. אני ממש נהניתי מפתיחת הארגזים ואירגון הסחורה, ועכשיו אני רק צריכה למצוא קצת זמן כדי לעשות משהו עם הדברים החדשים, ולא רק ללטף...

 

אז מה הגיע?

 

כפתורי לבד צבעוניים:

 

וכפתורים "רגילים"במגוון צורות וצבעים. היתה חסרה לי תמונה של אחת החבילות, אז ביקשתי מהנסיכה לצלם לי את הכפתורים. זה מה שיצא:



מגוון מוצרים של חברת Jilli Bean - דפים, אותיות חתוכות מקרטון גלי וגם חוט אופים, שאלו שני חוטים מגולגלים ביחד, מה שנותן אפקט יפה של שני צבעים:







המון המון מיני אלבומים ומוצרים לעיצוב (ALTERING) מצ'יפבורד, קארדסטוק לבן וגם אקריל שקוף. יש גם דפי אקריל שקופים בגודל 30*30 וממש מדגדג לי לעשות דף דו צדדי כזה שייכנס לאלבום הכיסים שלי ויעשה רושם עצום:







ואם עסקנו בשקופים, אז גם דפי שקף מודפסים מבית Hambly:



פרחים. מנייר, מלבד וגם לבנים, שאפשר לצבוע כך שיתאימו לכם בדיוק:







כבר כתבתי שאני נורא אוהבת מדבקות מתגרדות (ראב-און) ועכשיו הגיעו כמה ממש מיוחדות, גם מתוצרת Maya Road וגם מתוצרת Hambly:





מבית אמנדה בלו הגיעו עשרות דפים שמחים ועליזים, והנה רק דוגמה אחת:



וחותמות סיליקון מקסימות של Maya Road:



אמנם הם לא הגיעו במשלוח הזה, אבל פתאום שמתי לב שהמון מארזי חותמות שיש לי בחנות לא נמצאים באתר. הנה דוגמה, לסט חותמות חמוד של ציפורים:

 

 

ולטייפים היפניים נוספו המון דוגמאות וגם בני דודים - טייפים דביקים מבד בדוגמאות מקסימות:



 

 

 

אז כמו שאתם רואים, יש המון חדש.

 

ותוך כדי ההכנסה של המוצרים פישלתי וביטלתי את כל קטגוריות הנייר שהיו באתר. אחרי שהשקעתי כמה שעות בתיקון התקלה, החלטתי שהגיע הזמן לניקוי אורוות (או במקרה שלנו - ניקוי מדפים) אז הנה מבצע -

 

כל דפי הנייר הדפים (דפי רקע) יימכרו במחיר מבצע של 50 ש"ח לארבעים דפים. פשוט הכניסו לסל שלכם ארבעים דפים שונים ואנחנו כבר ניישם את המבצע.

 

כל דפי הקארדסטוק (למעט מוצרי Jilli bean ו hambly) יימכרו במחיר מבצע של 100 ש"ח לארבעים דפים.

 

המבצע יימשך עד הודעה חדשה, ואני חייבת לציין שיש הרבה דפים שקיימים בחנות ולא באתר, אז אם אתם רוצים לחדש את מאגרי הנייר שלכם - זה הזמן לתכנן ביקור בחנות (תמריצים נוספים בדרך...)

 

להתראות בשמחות

 

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 13/10/2010 15:28   בקטגוריות אלבום שקוף, דיווחי חנות, חומרים, חותמות, מדבקות ראב-און, מיני-אלבום, מסקינגטייפ, מבצע  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לצאת מתוך המסגרת


אחת התגליות המסעירות שגיליתי בתחום הסקראפ היתה התגלית שמדבקות ראב-און מתקלקלות.

ולמה זו היתה תגלית מסעירה?

כי אם הן יכולות להתקלקל, אז לא רצוי לשמור אותן. צריך להשתמש בהן!

ואם אתם מזן האוגרים, כמו רוב היוצרים שאני מכירה, אז לקבל אישור כזה מהיקום זה כמו לזכות בלוטו...

 

מאז שעשיתי סדנת דומינו אצל חגית וראיתי כמה הראב-אונים משתלבים יפה על אבני הדומינו, הפרדתי את כל מדבקות הראב-און למגירה נפרדת, והשבוע, כששתי בנות חמודות באו להכין לוחות מודעות, שלפתי את המגירה ולימדתי אותן להשתמש במדבקות.

 

כדי להדגים להן את העניין שלפתי מסגרת עץ קטנה של איקאה, ופשוט שיחקתי עם המדבקות הראשונות שנפלו לי ליד. מאוד התלהבתי מהתוצאה:



ואז עלה בדעתי שמאחר שיש לי המון מדבקות ראב-און, ושאני מאוד אוהבת לבזבז אותן, ממש מתאים לבנות סדנה כזו של עבודה עם ראב-אונים,

והכנתי עוד כמה דוגמאות:







 

בסדנה נעצב סדרה של שלוש מסגרות עץ שמתאימות לתמונות בגודל 10*15ונלמד כל מיני טיפים לשימוש במדבקות ראב-און. 

 

הסדנה תתקיים שלוש פעמים:

 

ביום ראשון 24.10 בשעה 20:00 בחיפה

 

ביום שלישי 26.10 בשעה 20:00 ביובלים

 

ביום רביעי 27.10 בשעה 10:00 ביובלים

 

מחיר הסדנה, כולל חומרים 75 ש"ח. קפה ועוגה - עלינו.

 

ההרשמה אצלי במייל [email protected]

 

ואם אנחנו כבר בעניין של ראב-אונים, אז הנה עוד משהו, לא כל כך קטן.

המכולת שלנו חגגה יומולדת ביום שישי (עוד אחד מהדברים האזוטריים שיכולים לקרות רק ביישובים קטנים...) אז החלטתי שהאירוע מצדיק מתנה וקישטתי לוח מודעות. המסגרת מעוטרת עם טייפ יפני והעיטורים על השעם הם כמובן מדבקות ראב-און:



מה האירוע הכי הזוי שבשבילו אתם הכנתם מתנה?

נכתב על ידי קסם שימושי , 2/10/2010 22:40   בקטגוריות חומרים, מסגרת, סדנה, מדבקות ראב-און, מדבקות מתגרדות, לוח מודעות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)