לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בוחרת באהבה


לא לדאוג, זה בסדר - הלכתי לבחור. אבל חוץ מזה, מה עשיתי אתמול? בחרתי באהבה.

 

כמו שכבר כתבתי בעבר, אני מנויה על הקיט החודשי של scarlet lime. את הקיט הזה מוציאה בחורה חמודה בשם כריסטי, שפגשתי כשנסעתי לCHA לפני שנה, ואני ממש נהנית מהחומרים שנוחתים אצלי בתיבה כל חודש, וממש לא מספיקה לעשות איתם מספיק.

חוץ מהקיט החודשי, היא מוציאה כל חודש גם קיט פרוייקט, עם כל החומרים וההוראות לייצור פרוייקט שלם. בינואר הפרוייקט היה להכין מובייל של אהבה. כל כך התלהבתי מהתמונות עד שהחלטתי לעשות סדנה כזו והזמנתי חמישה קיטים. הבעייה היתה שהקיטים הגיעו נורא מאוחר, והחלטתי לוותר על הסדנה ולמכור אותם כקיטים (אצלי באתר).

 

הקיט מלא כל טוב ואני אתן לתמונות לדבר בעד עצמן:

וככה נראית התמונה של התוצר הסופי שהם הכינו:

אז אתמול החלטתי לנצל את העובדה שאני מבלה את כל יום השבתון בחנות והכנתי את המובייל שלי.

 

היו כמה תקלות לא צפויות - את הקישוטים מהפימו שרפתי ומרבית הטבעות שיצרתי מחוט מתכת נפלו לפני שהמובייל היה מוכן, אבל באופן כללי נהניתי מההכנה. הוספתי ממש מעט דברים למה שהיה בקיט, בעיקר טבעות מתכת קטנטנות, כי העדפתי את המראה הזורם שנוצר מטבעת בתוך טבעת ועוד דף קארדסטוק אדום שהיה לי ממש חסר. מצד שני - נשארו לי חומרים ללפחות עוד פרוייקט אחד, כנראה שיותר. החלטתי גם לעשות מובייל חסר תמונות, כי מה לעשות - הזוגיות שלנו ממש לא פוטוגנית...

 

ועכשיו לתמונות. הקולאזים הוכנו בעזרת הפיקניק המופלא - פרטים במיקסים, בכתבה הנפלאה של מור.

אני כבר מוכנה ליום האהבה, ואתם?

________________________________

משהו קטן וטוב #8 (2009) אתמול הנסיכה בילתה כאן (בחנות) שש שעות בערך. ציירה, הדביקה, הכינה לעצמה מוצרים לחנות משלה (עם לוגו ומדבקות מבצע),

נתנה לחברה שלה שיעור בדרמה (והיתה מזועזעת מזה שהחברה שלה שלומדת בבית ספר אחר אינה זוכה לשיעורי דרמה כי "דרמה זה נורא חשוב בכיתה א' ...) ואפילו פעם אחת לא אמרה "משעמם לי". איזה כיף שהיא גדלה!

נכתב על ידי קסם שימושי , 11/2/2009 18:09   בקטגוריות how to, דוגמאות, הנסיכה, חומרים, עיצוב בנייר, אהבה, מובייל  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר אהבה


כשלא היה לי בית ידייך היו ביתי

 כבשים לבנים ידייך, ידייך, אהובתי.

כשלא היה לך בית בכנף מעילי כיסיתיך

כשלא היה לי אל

ממעמקים קרתיך

כשלא היה לי בית

ולא הייתה שעה

טיילנו יחפים בארץ נפלאה

כשלא היה לנו בית

שפתייך היו ביתי

תותים חמים

שפתייך שפתייך אהובתי

 

        שיר אהבה

        מילים: יהונתן גפן

        לחן: אלדד שרים

        ביצוע: שלמה ארצי

 

החודש הגיע האתגר השביעי של מיקסים - עיצוב לפי סקיצה. זו הסקיצה:

כשהמשכוכי ראה אותה הוא אמר שאפשר לעשות יופי של דברים עם הכיתוב "כל הזכויות שמורות למיקסים", אבל בגלל עיסוקיו הרבים הוא לא הגיע לתת לאתגר פרשנות משלו. אני לעומת זאת התלבטתי קשות. בנות מיקסים העלו עבודות כל-כך יפות וכל-כך מגוונות עד שבהתחלה לא ממש מצאתי רעיון, ומאוד לא רציתי להתחמק ולבחור בדרך הקלה (מבחינתי) - לתרגם את הסקיצה לדף אלבום. בסוף הגיעו שני רעיונות... את הרעיון השני טרם הספיקותי ליישם, אבל גם זמנו יגיע, בלי קשר לדד-ליין של האתגר.

 

החלטתי לעצב את היצירה שלי בתוך מסגרת עמוקה מאיקאה, כזו שקניתי לפני יותר משנה כי היה לי ברור שיש לה המון פוטנציאל, אבל בפועל לא הגעתי לעשות איתה כלום, והחלטתי לנסות סוף סוף את לב הסרטים שראיתי אצל זיקוקית.

 

וזה מה שיצא:

וכאן אומנם יש בוהק של הזכוכית, אבל לפחות המסגרת עומדת והלב לא לוחץ על פס הנייר שבאמצע.

המסגרת היא כאמור RIBBA של איקאה, בצבע הלבן המקורי שלה. כל הניירות, למעט הזהב, נלקחו מסטאק SWEET של DCWV, האותיות נחתכו בקאטלבאג (LOVE זו אחת המילים הבודדות שאני מעדיפה את הצורה שלה באנגלית על העברית) והסרטים - כל מיני...

 

עכשיו סוף סוף כשאנשים ישאלו אותי למה כל הסרטים שאני מוכרת בחנות טובים, תהיה לי דוגמא תלוייה על הקיר...

 

**עריכה**

אני לא מאמינה שנלחצתי בהיסטריה לצלם את העבודה ולכתוב את הפוסט, רק כדי לגלות עכשיו ששרשור העבודות בכלל לא עלה עדיין. הייתי בטוחה שאני צריכה להעלות את העבודה עד מחר בערב... זה רק סימן איזה שבוע משוגע היה לי. מצד שני, אולי עוד אספיק ליישם את הרעיון השני שלי...

******

 

והשיר בהתחלה?

חוץ מזה ששיר אהבה נראה היה לי כפתיחה טובה לפוסט הזה, הוא כאן גם לכבוד ההופעה של שלמה ארצי, מחר בזאפה בתל אביב. אנחנו נהיה שם!

 

____________________________

משהו קטן וטוב #3 (2009)

חופש. תל אביב. קצת יותר מ-24 שעות. אוכל טוב. שלמה ארצי. נחלת בנימין. שנינו.

נכתב על ידי קסם שימושי , 17/1/2009 19:41   בקטגוריות אתגר, האיש שאיתי, המשכוכי, חומרים, חופשה, מסגרת, עיצוב בנייר  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פנקס חורפי למטיילת המתמידה


יש לי חברה כזו שמדי פעם אני שומעת על איזו נסיעה ספונטנית שלה לחו"ל. האמת היא שמבחינתה זה לא תמיד ספונטני, אבל איכשהו אני תמיד שומעת על זה ברגע האחרון. פעם אפילו צלצלתי להזמין אותה לקפה ובעלה עידכן אותי שהיא בחו"ל...

 

אתמול פגשתי את אמא שלה ושמעתי שהיא שוב נוסעת. הפעם זו נסיעה משפחתית לפראג - החברה שלי, יחד עם אמא שלה ושני האחים שלה (כיף להם). היא נוסעת מחר, אז אפילו שממש רציתי להכין לה אלבומון עם תמונות של הילדים, הבנתי שאין סיכוי. אז במקום זה החלטתי להכין לה פנקס קטן שבו היא תוכל לרשום רשימות.

 

בגלל שאני עצלנית השתמשתי כבסיס לפנקס באלמנט דיגיטלי שהורדתי מאחד הקיטים באתר 2peas in a bucket. סידרתי לי את האלמנט על מסמך WORD בגודל שאני רוצה והדפסתי את כמות הדפים שאני רוצה בפנקס. ככה נראה הדף. החלק הבאמת מעצבן בשלה הזה הוא הגזירה, אבל אפשר כמובן לבחור צורה פחות ניג'סית...

 

מקרטון לא עבה (שלא יהיה קשה לגזור) חתכתי פעמיים את אותה צורה של הדפים. כיוון שזה היה קרטון נקי, בלי קשקושים, אז לא קישטתי בכלל את הכריכה האחורית.

 

על שכבת הקרטון הדבקתי דף נייר של גשם שחתכתי באותה צורה. שימו לב למוטיב החורפי (מאחר שהיא נוסעת לאירופה, אולי שם היא תמצא את החורף...)

 

רציתי לקשט את הפנקס בחותמת מתאימה אז השתמשתי בחותמת belinda bumberboots של חברת stamping bella.

כדי לחתוך את ההחתמה לצורה של הפנקס הקטנתי את הצורה הדיגיטלית לגודל המתאים על מסמך ה WORD שהכנתי קודם. טיפ - כדי לא לבזבז דיו הדפסתי את הצורה הזו בשחור לבן ובאיכות נמוכה ואז השתמשתי בה כדי שתיתן לי את קווי המתאר לגזירה.

 

סידרתי את הדפים יחד, ניקבתי עם הקרופ-א-דייל, וחיברתי בטבעות מתכת (binding rings) פצפונות (קצת פחות משני ס"מ). בכריכה הפנימית כתבתי הקדשה והנה פנקסון גמור בפחות משעה. עכשיו אני רק צריכה למצוא זמן לתת לה אותו (היא עדיין לא קיבלה את מתנת יום ההולדת שלה מאוקטובר...).



משהו קטן וטוב #?

הפסטיגל. הנסיכה ואני (יחד עם שרון והמשפחה שלה) חווינו אותו השבוע וזו היתה ממש ממש חוויה. הפקה מושקעת ואפילו לא רועשת מדי. הבעייה היחידה - האקוסטיקה בהיכל הספורט בחיפה מזעזעת וממש לא הבנתי את המילים של כלום. לא נורא - את הדי.וי.די אנחנו צפויים לשמוע כל יום מהשנייה שהנסיכה תקבל אותו ליומולדת בסוף החודש, ואז גם אני אדע את כל המילים בעל פה....

נכתב על ידי קסם שימושי , 17/12/2008 18:58   בקטגוריות how to, חברות, חו"ל, חותמות, מיני-אלבום, מתנות, נסיעות, עיצוב בנייר  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)