לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הדואר בא היום? לא ממש!


אני לא יודעת איפה אתם גרים, אבל אני גרה במה שמוגדר הפריפריה. ובגלל שאני גרה מחוץ למיין סטרים, אני גם לא זוכה לקבל דואר מזה שלושה שבועות בערך.

 

אם אתם לא שייכים למסלול חלוקה של דואר נע, אתם בוודאי ממשיכים לזכות בביקור של הדוור, ואולי אתם אפילו לא מודעים לזה שהדואר הנע שובת. למה שתדעו?

 

אני לא יודעת כמה משפחות נהנות (או ליתר דיוק סובלות) מהשתייכותן לדואר הנע, אבל אני מניחה שמרבית אלו שמוגדרים "בעלי ההון והשלטון" ממשיכים לקבל את הדואר שלהם. כרגיל.

 

והתקווה שלנו, שהשביתה תוחרף ואז תעלה לכותרות ותסתיים נגוזה כשבית המשפט אסר על השובתים להחריף את השביתה. מה שמגוחך הוא שהשופטת אהובה עציון קבעה שישנה התנגשות בין שתי זכויות - הזכות לשבות וזכות הציבור לקבל שירות קריטי ויחד עם זה התירה לעובדי הדואר להמשיך בעיצומיהם במתכונת הנוכחית. כנראה כי אם בחרתי לגור בפריפריה - הדואר לא נחשב שרות קריטי עבורי (והפעם הקלישאה לגבי הצ'ק שבדואר כנראה נכונה, אבל לא ממש עוזרת לי...)

 

אז מה עושים?

רק כדי להרגיש שעושים לפחות משהו, חותמים על העצומה ומחזיקים אצבעות שיש איזה פונקציונר שגר במסלול חלוקה של דואר נע ויעשה משהו כדי שהשביתה הזו תיפסק.

 

ורק דרך אגב - אני בכלל לא נכנסת לשאלה אם עובדי הדואר צודקים בדרישותיהם או לא, אני רק טוענת שהם חכמים על חלשים.

נכתב על ידי קסם שימושי , 29/6/2008 16:39   בקטגוריות שחרור קיטור, עצומה, דואר  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)