לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בוקר של משחק




Mrs. G
הזמינה את כל קוראיה לשחק, והבוקר התאים לי בדיוק.

 

הרעיון הוא כזה - לצד רשימת חומרים שלכל אחד יש בבית (או לפחות לכל אחד שמתעסק קצת ביצירה/אוחז בילדים), היא הוסיפה רשימה של 12 חוקים. הרעיון הוא להגריל בכל פעם חוק אחד (חמש פעמים בסך הכל) ולמלא אותו במשך שתי דקות בלבד.

 

הבוקר היו לי שתי אורחות חמודות, בוגרות כיתה ה', אז הזמנתי אותן לשחק איתי. היה כיף!

 

מדהים עד כמה הסגנון והאופי יוצאים ובולטים בעבודה, למרות שכאילו כשאין זמן לחשוב ולתכנן זה לא אמור לקרות.

 

בואו ניתן לתמונות לדבר (כל שלב צולם עם פתקית החוק שיצאה באותו שלב) 

 

ראשונה תעלה ותבוא הגברת המסודרת:

 












חדי העין ישימו לב שמילאנו 6 חוקים ולא חמישה. זה כי נהנינו.

האמת היא שהבנות כל כך נהנו עד שאחרי ששת החוקים הראשונים, כשאני הלכתי לטפל בלקוחות, הן המשיכו למלא חלק מהחוקים האחרים (בלי מגבלת הזמן...)

 

אז ככה נראה הפרוייקט של הגברת המסודרת בסוף:



יחד עם הגברת המסודרת הגיעה הגברת הזורמת. מאוד זורמת, כמו שתראו בתמונה השישית:













אין בעיה, אמרתי לה. אפשר יהיה לגזור את הדף ולהשתמש בו בתור בסיס לדף ביומן שלך... אבל הבנות, כאמור, המשיכו למשוך פתקים מהכוס והגברת הזורמת המשיכה לזרום וסיימה כאן, מאוד מרוצה:



וגם אני שיחקתי, כאמור. לא מסודרת מדי, אבל גם לא זורמת בלי גבולות:

 











היה בהחלט כיף!

ואם אתם רוצים להצטרף למשחק - כל ההוראות אצל ענת בבלוג.

 

תיהנו בשבת ואם אתם ממילא מתחבאים במזגן, אולי תמצאו קצת זמן ליצירה...

 

_____________________

משהו קטן וטוב - כי תמיד יש כאלו...

 

ככה התחיל הדף הראשון ביומן החדש שלי (מבית חגית רוזנס-אזולאי ומסטיקים!):



איזה כיף לבלות ערב של חמישי בסדנה מעוררת השראה! תודה לפנינה גולד על סדנה נהדרת, לחגית על היוזמה, לדפי על האירוח ולכל המשתתפות שהפכו את הערב לנעים ומהנה!

נכתב על ידי קסם שימושי , 13/7/2012 13:50   בקטגוריות mixed media, אתגר, מיקס מדיה, משחק  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על אש קטנה


אילנה, שמתכנה במרחב הוירטואלי אש קטנה (ופעם היא תצטרך להסביר לכולנו את המקור לכינוי הזה שלה...), היא יוצרת משובחת שיצא לי להכיר בספטמבר בסדנה של אינגוילד, כשישבנו זו לצד זו.

 

מאז אני עוקבת בבלוג שלה אחר התנסויותיה בתחום הסקראפ ואחר מסעותיה בשביל ישראל...

 

החודש היא הגדילה לעשות ואיתגרה את עצמה במסע יצירתי שעניינו מיצוי מוחלט ומלא של קיט החודש עליו היא מנויה, ולצד זה צילום ופירוט של כל שלבי העבודה שלה.

 

אני לא בטוחה שאצעד אחריה בכל שלבי המסע הזה (טיילית גדולה אני לא...) אבל אתמול, כשהייתי די שפוכה מאיזה וירוס בטן שתקף את הנסיכה ואותי (ועוד התיישב על חלושס ממקודם), הרגשתי שמתאים לי להתפנק ביצירה נטולת מחשבה, AKA סקראפ ליפט...

 

עכשיו אני חייבת להזהיר - במבט ראשון אין שום קשר בין הדף של אילנה רוקפלר סנטר לכפולת הדפים נטולת השם שלי. אבל תאמינו לי - היתה כאן הרבה יותר מהשראה, זה ממש על גבול ההעתקה (עם פרשנות, טעויות מדידה וסקאלת צבעים יוצאת דופן אצלי...), עם ציות כמעט מקסימלי לאתגרים שאילנה הציבה.

 

אילנה השתמשה בדף לבן ומה שקפץ לי ליד היה דף קרם.

אצלה הרקע הוא חותמת, ועוד אחת כזו שהיא החתימה קודם על דף טיוטה כדי שתצא החתמה חלשה. אני השתמשתי במסכה וב PAN PASTEL. הרבה PAN PASTEL. שום דבר פה לא יצא חלש...

מיסטים יש אצלה ואצלי ומדבקות מתגרדות (למה יש אנשים שאצלם להשתמש במדבקות מתגרדות זה אתגר? אני מוכנה לגרד מדבקות כאלו כל היום...).

ושייפתי וחירבתי את שולי הדף ואת השוליים של חלק מהתמונות. נזכרתי למה אני לא עושה את זה בדרך כלל - זה לוקח המון זמן...

 

התמונות צולמו בשבת חורפית אחת,שבילינו בתל אביב. בנות המשפחה על הנדנדה...

 



וקלוז אפ על פינת המדבקות המתגרדות:

 



יצאה כפולה מאוד צבעונית ואחרת ממה שאני עושה בדרך כלל. רק אחרי שהסתכלתי על זה כמה דקות, קלטתי שלילה קודם דיפדפתי במגזין ישן של סומרסט והיתה כתבה על קומבינציית הצבעים כתום-תכלת-ירקרק - רק שאצלם זה נראה היה פסטלי ואצלי טמבוריה ממש...

 

תודה לאילנה על הדחיפה שהפרוייקט שלה נתן לי ועל ההשראה!

 

אולי גם אתם תנסו ללכת בעקבותיה?

 

_____________________

משהו קטן וטוב - כי תמיד יש כאלו...

 

המתנדנדת הבוגרת נהייתה קצינה בדיוק לפני שבוע. כבוד!

המתנה שלה היתה מחברת מסדרת המחברות המהממות של קום איל פו, עם כריכה מושלמת לכבוד האירוע:



והעמוד הראשון שקישטתי, לפני שכתבתי את הברכה:



בהצלחה לקצינה האלופה שלנו!

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 11/7/2012 18:16   בקטגוריות mixed media, אתגר, דפי אלבום, היפה, הנסיכה, השראה, עיצוב אלבומים עבודת יד, פירגון  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חצי שעה


מחר מתחילה קייטנת ריקוד ויצירה. מכיוון שהחלק של היצירה הוא באחריותי יש לי רשימה ארוכה של מטלות לסיים היום.

 

אבל...

 

כשראיתי את הפוסט של יעל (הפסקה לקפה צריך? צריך. ומה יותר טוב מלקרוא בלוגים בינתיים?) הקנווס השחור שהכינה לקיפודה נפל עלי לגמרי בזמן. בדיוק אתמול חשבתי על זה שדפי אלבום על רקע לבן יוצאים מקסימים ובטח גם דפי אלבום על רקע שחור יהיו מוצלחים. אבל שחור? זה לא מורבידי?

 

כשראיתי את הקנווס שיעל הכינה, רציתי להכין בדיוק כזה, אבל על דף.

 

מאחר שרשימת הצָריכים שלי ארוכה, החלטתי להקציב לעניין חצי שעה ושמתי שעון.

 

בחרתי תמונה של השיריונר והנסיכה, שהדפסתי בדיוק בשביל רגעים כאלו של "בא לי ליצור" והחלטתי לעבוד רק עם דפים מהסטאק המקסים gertie מסדרת stella & rose. את הסטאק הזה, יחד עם עוד חומרי יצירה, קיבלתי ביום ההולדת של ענת  במתנה מחן ואמיליה, ונאמנה לאמונתי שבחומרים צריך להשתמש, פתחתי אותו באותו רגע והשתמשתי בו בשביל הדף לספר השמן של ענת:



 

אז גם בשביל הדף הזה בחרתי להשתמש בו. כאמור - כיוונתי שעון לצלצל אחרי 30 דקות בדיוק (12:57). פתחתי את מגירת הקארדסטוקים החלקים ושלפתי את שני העליונים (מזל שהם התאימו בצבעים) פתחתי את הקאטלבאג וחתכתי עיגולים בסכינים שהיו זמינים באותו רגע, ניקבתי גם כמה עם פאנצ', שלפתי כפתורים שהתאימו בצבעים והוספתי לשולחן גם מדבקות של תוצרת הארץ. כשעל השעון היו עוד 10 דקות התחלתי להדביק. עם כל כך מעט זמן לא חושבים, פשוט עושים... מה שכן, ניצלתי את הרעיון שנטשה נתנה לנו ובהתחלה הדבקתי את התמונה רק באמצע, כדי שאוכל עוד להשחיל דברים מלמטה.

 

הצלצול של השעון תפס אותי עם עיגול נייר ביד, מתלבטת עם להדביק אותו או לא. השעון הכריע, והעיגול הזה לא נכנס לדף...

 

והכותרת אמנם נבחרה בהתאם ללחץ הזמן, אבל במבט לאחור היא הכי מתאימה...

 


נשיקות לשיריונר שלי, שמאז שיש לו אנדרואיד מחובר הרבה יותר לעולם, ומאז שקרא את עיתוני השבת הוא מתוסכל, כי המהפכה התחילה בלעדיו...

 

ושבת שלום לכולכם

 

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 30/7/2011 18:09   בקטגוריות אתגר, הבוגר, הנסיכה, עיצוב אלבומים, לחץ זמן  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)