לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

היפ היפ האפ - מסיבת סקראפ!


נשבעת שהיו לי כוונות ממש טובות!

 

התכוונתי לפתוח את הפוסט הזה בצילומי העבודות שעשיתי במסיבת הסקראפ הישראלית הראשונה, שהתקיימה במסגרת ארועי "my scrap & fun", אבל למרות שאנחנו בית רב מצלמות, מצאתי את עצמי כשהמצלמה הישנה מטיילת ברומא (ואני מקווה שהיא עושה שם חיים) והמצלמה החדשה בכרמיאל עם הרקדן האינטלקטואלי שלי... נכון שיש לנו גם מצלמת וידאו חדשה דנדשה, אבל ללא היועצים הטכנולוגיים שלי, אין לי מושג איך לצלם בה תמונות סטילס...

 

אז אני מבטיחה שבמהלך סוף השבוע אפרסם פוסט עם התמונות האלו, אבל בינתיים אין שום סיבה לא להודיע לכם שלאור הבקשות הרבות שאליס קיבלה אחרי המסיבה הראשונה (והכיפית) הגיע הזמן ל-

מסיבת הסקראפ השנייה, בהפקה משותפת של אליס ושלי.

 

מה שצריך לדעת:
 
תאריך: 10.09.09, יום חמישי שעה: 20:00
המקום: "בית שרת"
רחוב משמר הירדן 18, גבעתיים
עלות: 45 ש"ח
מספר המקומות מוגבל!
 
 
 
מה יהיה?
קודם כל הרבה כיף וזה העיקר! כמובן  שיהיו אתגרים, מתנות והפתעות!
 
 
איך נרשמים?
שולחים מייל אלי או לאליס  (מיי פאנצ') עם שם מלא וטלפון ואנחנו חוזרים אליכם:
המייל של אליס: [email protected]
המייל שלי: [email protected]
 
כמו שכבר שמעתם מהמסיבה הקודמת, תהיה חוויה מדהימה - אתם רוצים להיות שם!
 
____________________
דנדושה, בחורה מוכשרת לכל הדעות, פתחה בפרוייקט מקסים - שוק הפשפשים.
בפרוייקט הזה היא משפצת רהיט שקנתה בשוק הפשפשים, ולאחר שיפוצו, היא מוכרת אותו במכירה פומבית.
ההכנסות נתרמות למטרה חשובה, בכל פעם מטרה אחרת.
 
הרהיט שעומד כרגע על הפרק הוא כורסה מקסימה, עם כריות רקומות בעבודת יד, אבל מה שבאמת חשוב הוא שהתרומה תינתן לנויה דובגניק בת ה- 3  - ילדה יפיהפיה לאם חד הורית. נויה חלתה בסרטן בראש שהתפשט לגזע המח וכעת היא עיוורת בעין שמאל ויש איום לעיוורן כללי . ואם תרצו לתרום לה ללא קשר למכירה תוכלו לעשות זאת באתר של חברים לרפואה.
 
 
נכתב על ידי קסם שימושי , 6/8/2009 17:01   בקטגוריות מסיבת סקראפ, תרומה, תעביר את זה הלאה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום הסתבר לי שאני בעצם אבא


היה לי יום מעייף ומעניין כאחד.

היום נולדו האותיות הקטנות והחמודות שלי (שגובהן 2 ס"מ), אחיות לאותיות הגדולות (שגובהן 3 ס"מ).

נכון שלספר על תינוקות בלי להראות תמונות זה לא ממש לעניין, אבל הגעתי הביתה בתשע בערב, ותודו שזו לא שעה לצלם תמונות... מבטיחה לתקן את זה מחר.

 

אז למה אני אבא?

בפעם הראשונה שהאותיות שלי נחתכו, הבאתי את הסכין לבחורים הנחמדים שחותכים אותן והם שלחו אותי לטייל שעתיים. אחרי שעתיים הם קראו לי חזרה כדי שאני אאשר להם שהכל נראה בסדר, ואז הם שלחו אותי לטייל עוד שעה עד שהם סיימו את החיתוך ואני חזרתי אל המוכן.

 

זוכרים שפעם אבות לא הוזמנו לחדר הלידה, וראו את התינוק בפעם הראשונה כשהוא נקי ועטוף?

 

מאז נחתכו עוד כמויות גדולות של אותיות, והבחורים הנחמדים כנראה הבינו שאפשר לסמוך עלי ושאני לא אתעלף למראה הדם (או האותיות המפוספסות)...

 

והיום הזמינו אותי לחדר הלידה מהרגע הראשון, התייעצו איתי לגבי מידת הלחץ הדרושה ונתנו לי ללוות את התהליך כולו.

 

אז תגידו בעצמכם - אני לא אבא?

 

_______________________

משהו קטן וטוב #  26 (2009)

כשהנסיכה נולדה, עוד לפני שעזבנו את בית החולים, התקשרתי לגרינפיס כדי לתרום בשמה תרומה ולהפוך אותה לחברה הצעירה ביותר בארגון (וכן, חשבתי גם כמה נחמד יראה מכתב התודה באלבום התינוק שלה...).

גם לאותיות החמודות שלי מגיע להוסיף טוב לעולם. כיוון שכך - הבטחתי לחגית (משחק מילים) כי אעניק חמישה דפי אותיות לאחד מקוראי הבלוג שלה שירים תרומה לזכרון מנחם במסגרת המבצע היפה שהיא יזמה.

כבר תרמתם?

 

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 5/7/2009 21:46   בקטגוריות אותיות בעברית, הנסיכה, גרינפיס, תעביר את זה הלאה, תרומה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כובעים במקום גרביים, טנק במקום זוג נעליים


בשנה שעברה החזקתי צמר בחנות, והשנה לא לגמרי הצלחתי להחליט אם לחזור על זה. יש חורף? אין חורף? בעצם רק בשבועיים האחרונים נהיה קר, ואז דחיתי את ההחלטה ל"אחרי ספירת המלאי", שזה שווה הערך של "אחרי החגים"...

 

אז עכשיו זה כבר אחרי, כמעט לגמרי, ולקוחה שנכנסה לחנות לחפש צמר הזכירה לי שאני בעצם צריכה לקבל החלטה, ועדיין ניסיתי לדחות את זה. לא יודעת למה, בעצם.

 

אבל עכשיו נכנסתי לבלוג הנפלא של זיקוקית כדי לחפש משהו שלא מצאתי (טבעת מתכת עם המון סרטים קשורים עליה, תודות יינתנו למוצא הישר) ומצאתי שם סיבה נהדרת להביא צמר וגם לחזור לסרוג.

 

זיקוקית סיפרה על חנה קופל, שיזמה פרוייקט של סריגת כובעים לחיילים. זה הבלוג (באנגלית) של חנה, וזו ההודעה בפורום סריגה בתפוז. חנה אוספת את הכובעים (כעת זה עומד על כ-50 כובעים לשבוע, שמגיעים מסורגות ברחבי העולם), תופרת בתוכם תווית של הפרוייקט "החוט המקשר" ודואגת שיגיעו לראש הנכון. כמה מרגש!

 

אז אוטוטו - גם יהיה כאן צמר, בעדיפות לצמר שחור, וגם אנחנו נתרום את שלנו לפרוייקט המבורך הזה.

 

______________________________

משהו קטן וטוב

המשכוכי כמעט דרס שועל, אבל לא.

נכתב על ידי קסם שימושי , 8/1/2009 18:17   בקטגוריות סריגה, תעביר את זה הלאה, תרומה, המשכוכי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)