לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לא כדאי לפספס


קודם כל,תודה ענקית על כל העצות הנפלאות שקיבלתי לגבי הטיול שלנו (מעניין שהכי הרבה עצות יש לגבי סן פרנסיסקו. כולם כבר היו שם?)

ותודה גם על האיחולים לטיול מוצלח.

אני מבטיחה להמשיך ולעדכן ככל שנתקדם.

 

ומה לא כדאי לפספס?

דנדושה, שהיא לא רק יפה ומוכשרת, אלא גם נדיבה ברמות על, חוגגת שנה לבלוג שלה, עם בלוג קנדי מטורף.

חוץ מהסיכוי לזכות באחד מאחד עשר הפרסים שהיא הכינה, וחוץ מהאפשרות לתרום לניב קוטלר הקטן, היא גם מציעה לכולם קיט דיגיטלי שעיצבה בעצמה.

 

הנה קישור ישיר לרשומה, והנה מה שאני עשיתי אתמול עם הקיט הזה, כי דגדג לי בידיים:



 

נכתב על ידי קסם שימושי , 4/5/2010 06:01   בקטגוריות דיגיטלי, תודה, תרומה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרוייקט 365 - השבוע הראשון


סוף סוף הגעתי היום, בסיומו של השבוע החמישי של השנה, לערוך את הדף הדיגיטלי של השבוע הראשון...

 

כשרק החלטתי להצטרף לפרוייקט, קניתי לי את הקיט הדיגיטלי a year to remember : project 365 בעיצובה של Leora Sanford. הוא מאוד בסיסי ומציג 5 טמפלטים שונים שבהם סידור של 7 תמונות. בנוסף הוא כולל גם חותמות דיגיטליות ומברשות שאני לא בטוחה שישמשו אותי, אבל האמת היא שממילא עשיתי הזמנה מהאתר שלהם, והחלטתי שעדיף שתהיה לי לפחות איזושהי התחלה, כי אחרת הסיכוי שאגיע לעשות משהו עם התמונות הוא ממש קטן.

 

בינתיים ראיתי עוד כל מיני עיצובים נחמדים וכל מיני תוספות מעניינות, ואני מניחה שעם הזמן אשדרג את הדפים הבאים בעוד צ'ופרים. זה הכיף בקנייה של אלמנטים דיגיטליים - הם ממש זולים והם רב פעמיים, ככה שקל להחליט לקנות אותם...

 

הבעיה העיקרית מבחינתי היא שאני עובדת עם פוטושופ אלמנטס, תוכנה שלא ממש תומכת בעברית, מה שאומר שאני צריכה להקליד הפוך...

 

(וזה בלי להתייחס לעובדה שבחיים לא היה לי זמן ללמוד את התוכנה, אז אני עוסקת בעיקר בניסוי ותעייה, ומזמנת לעצמי תחושת פליאה ונס תמידית, בכל פעם שמשהו actually מצליח לי...)

 

אז הנה הוא, השבוע הראשון של 2010, ויש בו הכל -

חגיגה,

משפחתיות,

יצירה,

אוכל,

דיווחי חנות

וקניות

 

משהו קטן וטוב #3 (2010)

הגיע הזמן שנחזור לזה, לא?

 

שימל (Shimell) היא בחורה אמריקאית, שחיה באנגליה.

נהניתי לפגוש אותה ואת העבודות שלה בשדרת המעצבים בתערוכה.

אם לא הספיק לכם מדיווחי CHA, אני מציעה שתקפצו לבלוג שלה.

היא בילתה שלושה ימים בסקירה יסודית (+צילומים) של שלל חברות ומוצרים.

ממש שווה.

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 5/2/2010 14:35   בקטגוריות CHA, דיגיטלי, פרוייקט 365  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




האחיינית שלי, ששמורה לה בלבי פינה חמה במיוחד (בכל השנים שכמהתי לבת, הייתי עושה סובלימציה וקונה לה את כל הדברים הורודימים והחמודימים...) הגיעה בשעה טובה לגיל 16 ואני שברתי את הראש בנושא המתנה...

 

ואז מקופלת המקסימה הכינה אלבום לאחיינית שלה ואני שדדתי את הרעיון (גם לי היה אלבום שחור שבו זכיתי אצל נתנאלה...)

אם כבר שוד, אז המשכתי, ושדדתי תמונות מהפייסבוק של הגברת הצעירה.

 

ואז קרו כל מיני דברים והסתבר שיש לי ממש מעט זמן פנוי (או שבעצם אין לי בכלל זמן פנוי, אבל יש כמה דקות שאני יכולה לגנוב ממשימות פחות חשובות כמו לישון ולאכול...) והחלטתי שצריך לקצר זמנים ותהליכים. אז עיצבתי הכל דיגיטלית, בעזרתם של כמה קיטים דיגיטליים שקניתי בהתלהבות (קודם כל זה כיף שיש תירוץ לקנייה, וחוץ מזה זה זול והכי כיף - אפשר להוריד מיידית, וסיפוק מיידי זה הכי הכי...).

 

אחרי העיצוב הדפסתי באופיס דיפו, הדבקתי והוספתי קצת קישוטים וכיתובים, והיום אחרי הצהריים קיבלה הנערה את האלבום,

אז עכשיו אפשר גם לחלוק אותו איתכם:

 

 

 

 

 

 לדף הבא ראויה התייחסות מיוחדת - התמונה מודפסת על פרגמנט והדף התחתון הוא רשימה של הקבוצות שהיא חברה בהן בפייסבוק...

 

 

  

 

 

 

 

 תוך כדי עבודה על האלבום קלטתי עובדה מצחיקה -

האחיינית שלי היא הנערה היחידה בארץ (ואולי בעולם) שיש לה שתי דודות שאוחזות בחנויות סקראפ...

ובינתיים ממש לא נראה שהתחום מעניין אותה...

 

________________________

משהו קטן וטוב #2 (2010)

זוכרים שאמרתי שאני והאותיות נוסעים ל CHA, אבל אני עוד לא בטוחה באיזה פורמט?

אז אם שמעתם רעשים בלתי מוסברים ביום רביעי בלילה וחשבתם שמפלצת ענק תוקפת את המדינה, אתם יכולים להירגע -

אלו היו הצעקות שלי כשקיבלתי את ההודעה שהתקבלתי לשדרת המעצבים של ה super show שזו תערוכה של יומיים לקהל הרחב, לפני התערוכת קניינים. אני אדגים שם הכנת כרטיסי ברכה בעברית וכמובן גם אמכור אותיות וכרטיסים...WOW ענקי. אז הנה דוגמית של מה ששרוני ואני עשינו אתמול, עד השעות הקטנות של הלילה...

 

 

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 9/1/2010 22:38   בקטגוריות אותיות בעברית, דיגיטלי, יום הולדת, כרטיסי ברכה, מיני-אלבום, מתנות, CHA  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)