לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

קטנים וזריזים


בחיי שלא תיכננתי על עוד פוסט כרטיסים, אבל לא רציתי לדחות את פרסום הפוסט, בגלל המשהו הקטן והטוב שמחכה כבר כמה ימים (אפילו חשבתי לפרסם פוסט שזה כל תוכנו...) ולא הספקתי להוריד תמונות מהמצלמה, אז הכרטיסונים שהכנתי עכשיו זוכים לככב.

 

שאריות.

לפני כמה שנים מישהי כמעט התעלפה כשהיא ראתה את הניירות בפח שלי ולא הבינה איך אני יכולה לזרוק אותם. 

היא ביקשה רשות לקחת אותם ואמרה משפט שמצחיק אותי עד היום - "אפילו הזבל יפה כאן..."

אז זה נכון, תמיד כשאני מנקה את השולחן אני מתלבטת מה זורקים ומה משאירים. אפילו פיסות קטנטנות יכולות להפוך למשהו יפה, ומצד שני - כמה אפשר?

יש לי קופסה עם שאריות גדולות, וסלסלה עם שאריות בינוניות ומגרה עם שאריות קטנות ו....

 

אז בדרך כלל באיזשהו שלב אני פשוט סוחפת את כל השאריות הקטנות וזורקת, אבל בסופ"ש, כשסיימתי להכין כרטיסים, השאריות היו כל כך יפות עד שאספתי אותן לשמרדף, שיחכו.


והבוקר, כשהייתי צריכה כמה כרטיסים קטנטנים, שפכתי את תוכן השמרדף.

התמונה קצת מטעה, כי הפיסות הבאמת קטנות די התחבאו מתחת לגדולות (והתמונה גם מטושטשת):



 

וגם בסיסי הכרטיסים הם שאריות שקיפלתי וחתכתי לגודל שנראה לי מתאים. משהו כמו 6-7 על 9 ס"מ.

כרטיס תשומת שכזה, לא כרטיס ברכה FULL SCALE.


עבודה קלילה.

סכין חיתוך, ניצול של שאריות שכבר היו מנוקבות קודם, טיפונת תוספות,

קצת שכבות, קצת תזוזות כדי להגיע לפוזה נחמדה.

פחות מחצי שעה לשלושתם, והרקע של יעל יניב משדרג את הצילומים כרגיל:







 

והנה הם כבר בדרכם ליעד.

מתכננת לרוקן את מגרת השאריות הקטנות על ערמה של כרטיסי שנה טובה.


ומה אתם עושים עם השאריות שלכם?


__________________________

משהו קטן וטוב (וחשוב) - כי תמיד יש כאלו...


עמותת צימאון אוספת תרומות בסמס (10 ש"ח - מסמסים 5656) או בשיחת טלפון (36 ש"ח - מתקשרים 012-44-90-85-30-1855. מספר העמותה 4986) לטובת ילקוטים לילדים שאין להם, אחים של חיילים.


אתר סלונה מקדם את הפרוייקט בסדרה של פוסטים נוסטלגיים החוזרים ליום הראשון של כיתה א'. שווה להקדיש להם כמה דקות של קריאה (אחרי שתשלחו סמס...)

נכתב על ידי קסם שימושי , 25/7/2013 11:48   בקטגוריות תרומה, כרטיסי ברכה, שאריות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא כדאי לפספס


קודם כל,תודה ענקית על כל העצות הנפלאות שקיבלתי לגבי הטיול שלנו (מעניין שהכי הרבה עצות יש לגבי סן פרנסיסקו. כולם כבר היו שם?)

ותודה גם על האיחולים לטיול מוצלח.

אני מבטיחה להמשיך ולעדכן ככל שנתקדם.

 

ומה לא כדאי לפספס?

דנדושה, שהיא לא רק יפה ומוכשרת, אלא גם נדיבה ברמות על, חוגגת שנה לבלוג שלה, עם בלוג קנדי מטורף.

חוץ מהסיכוי לזכות באחד מאחד עשר הפרסים שהיא הכינה, וחוץ מהאפשרות לתרום לניב קוטלר הקטן, היא גם מציעה לכולם קיט דיגיטלי שעיצבה בעצמה.

 

הנה קישור ישיר לרשומה, והנה מה שאני עשיתי אתמול עם הקיט הזה, כי דגדג לי בידיים:



 

נכתב על ידי קסם שימושי , 4/5/2010 06:01   בקטגוריות דיגיטלי, תודה, תרומה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלאכיות הדממה


בין יתר הדברים ההופכים אותי לפייה מעניינת במיוחד יש גם מחלה כרונית אחת, לא ממש מקובלת, לא ממש מעניינת.

 

אובחנתי בגיל 16 וכבר כמעט 30 שנה אני מנסה לקיים איתה סוג של שלום יחסי – ביומיום אני מתעלמת ממנה והיא ממני, ומדי כמה שנים, כשנמאס לה מההתעלמות שלי אני נאלצת להתייחס. התוכנית היא להמשיך בשגרה הזו עד 120 ועוד קצת...

 

בסקאלה של החולים הכרוניים אין ספק שאני נמצאת במקום טוב.

 

לפני כמה שנים פנה אלי איזשהו חוקר וסיפרו לי שכנראה שזיהו את הגן שעליו יושב הגורם לעניין, וביקש ממני לתת קצת דם כדי לקדם את המחקר. מאז שנתתי את הדם לא שמעתי על העניין שוב, ואני מניחה שגם אם יהיו התקדמויות במחקר, עלי הן כבר לא תשפענה.

 

ללוקות בתסמונת רט, לעומת זאת, יש תקווה אמיתית לשינוי. תסמונת רט היא תסמונת גנטית (לא תורשתית) שפוגעת בעיקר בבנות. [מתוך אתר המרכז לתסמונת רט בישראל – "התסמונת מתאפיינת בהתפתחות תקינה בשלבי החיים המוקדמים, שאחריה מופיע מגוון הפרעות: אובדן שימוש מכוון בידיים, תנועות ידיים אופייניות, גדילה מואטת של המוח, הפרעות בהליכה, התקפים אפילפטיים ונכות קוגניטיבית...  רוב הבנות לא מילוליות ולכן הן זקוקות למערכת של תקשורת תומכת וחלופית. צורת הנגישות לאמצעי התקשורת יכולה להיות על ידי מיקוד העיניים או ע"י הצבעה עם הסנטר או היד.]

בשמיני לפברואר 2007, פורסם בעיתון "Science" מחקרו של ד"ר אדריאן בירד מאוניברסיטת אדינבורו, תחת ההכרזה הדרמטית כי תסמונת רט הינה הפיכה! ד"ר בירד הצליח "להפוך" את הגן הגורם לתסמונת רט ולרפא עכבר הסובל מהתסמונת. עבודתו של ד"ר בירד, הוכיחה כי התסמונת הפיכה בעכברים גם לאחר התפרצות מלאה של סממניה.
התגלית המרעישה הייתה כי מתן
MeCP2 לעכברים הסובלים מן התסמונת "מחזירה לאחור את הגלגל" ותאי המוח הפגועים חוזרים לתפקוד תקין ומלא. מגזין Wired העולמי, דירג גילוי זה במקום החמישי במסגרת עשרת פריצות הדרך המדעיות הגדולות בשנת 2007.

תגלית זו מספקת תקווה עצומה לסובלים מן התסמונת ובני משפחותיהם והיום יותר מתמיד גוברת חשיבות המשכו האינטנסיבי של המחקר לצורך מציאת התרופה והמינון המתאים לבני אדם. בניגוד למחלות מתוקשרות יותר, כמו פרקינסון וטרשת נפוצה – כאן כבר מצאו את הגן ועכשיו הזמן למצוא את התרופה.

כל אחד מאיתנו יכול לעזור. לתרומה של עשרה שקלים שילחו מיסרון ובו הספרה 10 למספר 5333.

מידע נוסף תוכלו למצוא באתר המרכז לתסמונת רט בישראל.

 

  

נכתב על ידי קסם שימושי , 7/10/2009 11:22   בקטגוריות תסמונת רט, תרומה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)