לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פינוק לליאתיק


כמו שכתבתי בפוסט הקודם, השתתפתי בפרוייקט הפינוק החורפי בפורום אומנות שימושית ב-YNET.

אז מה קיבלתי כבר ראיתם, ועכשיו הגיע הזמן למה ששלחתי.

נפלה בחלקי הזכות לפנק את ליאתיק. על ליאתיק כבר כתבתי כאן ואין ספק שיש בלב שלי פינה חמה עבורה, ולכן ממש שמחתי כשגיליתי שאותה אני מפנקת.

היא הגדירה את ההעדפות שלה בצורה מאוד ברורה:

כ"כ אשמח לקבל פינוק כזה שמתכוון ממש לפנק. פינוק פינוקי למהדרין לפי כל חוקי רומניה והאזור. אחחחח... ממליגה. מה לא מדבר אלי: תכשיטים זו לא אני, גם חמסות ותמונות לא הייתי שולחת לי כי הטעם שלי יותר מדי ספיציפי, והאמת שלאחרונה בכלל תם העניין שלי בהן. או בקישוטי קיר בכלל כשאני חושבת על זה. הכי אני אוהבת משהו שימושי בסגנון מתוק, קצת מיושן, נעים כזה... פרחוני... אני מריירת. משהו גם שימושי וגם תפור (או באזור הנושא הזה כי אני חמה עליו ועל מכונת התפירה המתוקה שלי) בכלל נראה לי מעולה. אבל באמת שאני פתוחה לכל ההצעות. הצבע השולט בהעדפותי הוא שמנת, ואיתו הכל הולך: ורוד יין, תורכיזים, ירוק טילדה, ואפילו חום אם הוא בא עם ורוד. בכלל אני אוהבת את הצבעים ברגוע ולא אוהבת אותם עזים מדי. לפחות לא כשהם שולטים. מה עוד? איזה כיף ! אין לי סבלנות כבר. יללה קוש-קוש, יללה קוש-קוש (בקצב) ! ת ו ד ה, שיהיה לנו בכיף. ליאת.

 

אחרי התלבטות קצרה נפל הפור על הכנת אלבום. אלבום זה משהו שימושי, לא

ייעדתי לו כיסים חמודים שיש לי כבר הרבה זמן, בגודל "11 * "8.5 וכשהיינו בטיול בתל אביב בחרתי את הבדים, ואחר כך רק נשארו שאלות לוגיסטיות פעוטות.

ככה נראה האלבום:

את הבד  עם הינשופים קניתי הרבה לפני ששמעתי שיש החלפת ינשופים...

בצילום לא ממש רואים את שדרת הבד הורודה (אותו בד של הבטנה) אבל היא דו-צדדית כך שאפשר להפוך אותה ולקבל אלבום חום לגמרי.

חוץ מזה רציתי להכין מתנה גם לקסם-פלא *2 שליאת מגדלת, אז סרגתי שני כובעים חמודים בצמר מתחלף בגוונים פסטליים, ולכל כובע הוספתי גם פרח סרוג במסרגה אחת.

את הדובונים השארנו אצל הנסיכה...

 

לחימום הגרון בחרתי ספל שקוף ומקסים עם עיטורי עלים ורודים, מתוצרת חברת Jole. הספל מגיע עם שקיות תה אפרסק בתוכו, אבל החלטתי שאני רוצה תכולה יותר מעניינת וצבעונית ופשטתי על חנות המיוחדים שנפתחה אצלנו בשכונה - ידעתם שמייבשים תותים, קיווי וקליפות פומלית? עכשיו גם אני יודעת...



הכנתי גם כרטיס. ינשוף חמוד ורומנטי...אבל שכחתי לצלם...

לפי התגובה של ליאת, כנראה שהצליח לי (גם בבחירת הבעל...)

הפינוק החורפי הזה היה כל-כך מוצלח (והרוב אפילו עמדו בהתניות) - והקרדיט כל זה מגיע לקושקוש המדהימה (אני מקווה שהיא תסלח לי על זה שזה פורסם בשבת) - אז תודה ענקית!

 

____________________________

משהו קטן וטוב #10 (2009)

אתמול הייתי שותפה לכנס העסקים השני של משגב. היתה נוכחות מרשימה של יזמים, והאוויר זמזם מרעיונות, התחלות של קשרים ואופציות לשיתופי פעולה. היה אופטימי.

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 21/2/2009 12:21   בקטגוריות חברות, פינוק חורפי, צ'ופרים, כובעים, אלבום  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)