לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הזמנה לתערוכה


לפני הכל - שמתם לב שהבלוג שינה את פניו?

התודה והברכה מגיעות למעצב המוכשר שלי - http://www.visuali.co.il/ שמלווה אותי כמעט מהולדת החנות ויודע בדיוק בדיוק מה אני רוצה וצריכה, עוד לפני שאני יודעת להסביר לו את זה...

 

ובעניין אחר, אבל לא לגמרי.

 

אחרי שסוף סוף הסכמתי להגדיר את מה שאני עושה כאמנות, החלטתי ללכת צעד קדימה ולהשתתף בתערוכת האמנים של יובלים, שיוצאת לדרך בשבועות.

 

הנה ההזמנה, ולמרות השגיאה בשם שלי, אני זו אכן אני:



עכשיו, מאחר ואני זו אני, לא יכולתי לבחור שתיים מתוך העבודות המוכנות שלי, אלא הייתי חייבת להחליט שאני מכינה עבודות חדשות לתערוכה...

 

וכמובן שבמצב כזה הדברים גם לא הולכים כמו שמתכננים (האמת - אני אשמה. מי מנסה לתכנן במיקס מדיה???). אז אחרי ארבע שכבות של טרנספר הגעתי בוקר אחד לסטודיו רק כדי לקבל חררה כשהבנתי שהדברים נראים ממש רע ולמרוח הר של ג'סו על שליש העבודה...

 

עוד שכבות של צבע ושל PAN PASTEL, חתיכות של נייר תווים וכל מיני בולים, ועוד צבע וכמה תפילות, והחלטתי שעכשיו אפשר לנסות לעשות שוב טרנספר.

 

שכבה אחת וזהו. אני כבר לא מנסה את מזלי...

 

הבוקר צילמתי:



חשוב לציין - המילים בצד שמאל של העבודה הן חלק מציטטה של א.ד. גורדון.

 

עכשיו צריך רק לקוות שהעבודה השנייה תלך כמו שצריך.

אוטוטו התערוכה...

 

ומה נשאר לי לאחל לכם?

שילך טוב,

וכשלא הולך לפי התוכניות - שתהפכו את זה לטוב...

 

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 14/5/2012 10:16   בקטגוריות הבוגר, מיקס מדיה, mixed media, תערוכה, יובלים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



21


21 הוא המספר הטבעי הבא אחרי 20 והקודם ל-22.

במתמטיקה 21 הוא:

המספר השמיני בסדרת פיבונאצ'י (במתמטיקה, סדרת פיבונאצ'י היא הסדרה שאיבריה הראשונים 1 ו-1, וכל איבר בה שווה לסכום שני קודמיו).

 

מספר הרשאד (מספר הרשאד (Harshad number), או מספר ניבן (Niven number) בבסיס ספירה מסוים הוא מספר שלם המתחלק בסכום ספרותיו באותו בסיס ספירה.)

 

מספר מוצקין ( מספר בקומבינטוריקה, המוגדר כמספר הדרכים השונות לחבר n נקודות על היקפו של מעגל, במיתרים שאינם חוצים זה את זה. למספרים אלה יש הגדרות אחרות, מתחומי תורת המספרים והגיאומטריה. מספרי מוצקין קרויים על שמו של המתמטיקאי תיאודור מוצקין (בנו של המנהיג הציוני ליאו מוצקין.)

 

מספר משולשי (בתורת המספרים, מספר   נקרא מספר משולשי אם אפשר לסדרו בצורת משולש שווה צלעות, כלומר, אם ניתן לבנות מ-  כדורים זהים משולש שווה צלעות. )

 

מספר פריק (לא ראשוני), מחלקיו הם 3 ו-7.

 

21 הוא הגדול בזוג הקטן ביותר של מספרי סמית' בבסיס כלשהו (מספר סמית הוא מספר שבשיטת ספירה מסוימת, סכום ספרותיו שווה לסכום הספרות של גורמיו הראשוניים. )

 

גיל 21

גיל 21 הוא גיל הבגרות לעניינים מסוימים בחוקיהן של מדינות שונות.
הזכות להיבחר לכנסת ניתנת בישראל רק למי שביום הגשת רשימת המועמדים מלאו לו 21 שנה. הגבלה דומה חלה על הזכות להיבחר למועצה של רשות מקומית בישראל. רישיון נהיגה בכלי רכב מסוימים, כגון אוטובוס, ניתן רק למי שמלאו לו 21 שנה, וגם מורה לנהיגה יכול להיות רק מי שמלאו לו 21 שנה. רישיון אזרחי לנשיאת נשק, אף הוא מותנה בכך.
בארצות הברית גיל 21 מעניק זכות לקנות אלכוהול; ברוב מדינות ארצות הברית אדם בגיל 21 גם רשאי לשכור רכב.

 

21 הוא גם:

המספר האטומי של סקנדיום.

המאה הנוכחית שמתחילה בשנת 2001 ומסתיימת בשנת 2100.

הפורט הסטנדרטי של ה-FTP.

פרופיל 21 הוא הפרופיל הנמוך ביותר בצה"ל, ובעל הפרופיל הזה אינו מגויס.

אג'נדה 21 - תוכנית עולמית למאה העשרים ואחת.

 

21 הוא גם גילו של השיריונר, החל מהיום.

 

כנראה שלא סתם בחרתי להתעמק במה שיש לויקי לספר לי על המספר 21.

אם במקום זה הייתי בוחרת לחלוק כאן את מה שהמחשבה על 21 השנים האלו שבינינו עושה לי, המחשב היה נדרש לתיקון בשל נזקי מים...

 

הילד בן 21.

וחוגג (חוגג?) את זה רחוק מאיתנו, בקרב חבריו השיריונרים.

 

ובגלל שהמחשבה על יומולדת בלעדינו היתה קשה לי, בחרתי לשלוח לו יומולדת בקופסה...

 

ככה נראית קופסה שמכילה יומולדת:




ומה יש בתוכה?

 

קודם כל, כמובן, צריך עוגה (כי אין אין אין חגיגה בלי עוגה...), אפילו אם היא עוג(ו)ת הבית. אז שמתי עוגות בקופסה:


והפכתי את הקופסה לעוגה:




זר לראש צריך?



וקישוטים?





ומתנה לחוגג, שנעטפה וקיבלה מק"ט, ממש כמו יתר חלקי החבילה:



וכמובן, אין יומולדת ראוי לשמו בלי שקיות הפתעה:


והנה לכם - יומולדת בקופסה!

 

ילד שלי אהוב -

שהגיל הזה, שפותח בפניך כל כך הרבה דלתות חדשות, יהיה גיל של שמחה ושל סיפוק.

נשיקות.

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 16/9/2011 18:27   בקטגוריות הבוגר, יום הולדת, מתנות מיוחדות  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מביך להודות


אתם מכירים את הנשים האלו שילדו תוך כלום זמן? אני תמיד אומרת שעדיף שהן תשתוקנה ולא תספרנה על זה...

 

זו הסיבה שאם ישאלו אותי כמה זמן לקח לי להכין את דף האלבום שהכנתי היום, אני לא אענה...

 

אבל זה לא החלק המביך. מה שמביך זה איך עיצבתי אותו.

 

אבל נתחיל בהתחלה.

 

אחרי שלוש שעות שבהן התאמצתי לתרגם את תוכנית הקורס המקסימה שלי לטבלאות יבשות של מטרות, מיומנויות ויעדים, דרכי פעולה וחמרים נדרשים, ובו בזמן הסתכלתי על הטלפון שלי וניסיתי להפנט אותו כך שיצלצל (אין סיכוי, הם בפעילות מבצעית לרגל המצב...) קמתי להכין לי כוס תה (יש עוד תוכנית לימודים שצריך לתרגם לטבלה...). בדרך עברתי ליד קופסת החומרים החדשים שהגיעו בדואר, וקרצה לי שקית פרחים מסדרת razzle dazzle של חברת סספראס. יש שם 30 פרחים ב-15 דוגמאות.

 

לקחתי דף שחור (ההתלהבות לא נגמרת).

לקחתי 15 פרחים שונים מהחבילה.

הפלתי אותם על הדף השחור.

הפכתי את אלו שנפלו הפוכים, הזזתי טיפה את אלו שנפלו אחד על השני, וסידרתי קצת את הקטנים מסביב לגדול. אבל זהו - הם נשארו כמעט לגמרי איפה שנפלו.

 

הלכתי לערמת התמונות לחפש תמונה שתתאים למה שיצא.

 

בחרתי תמונה חמודה של השיריונר והפרופסור, ב"סולם יעקב" לפני שנה ורבע , כשהשיריונר לימד את הפרופסור לג'נגל.

 

הדבקתי הכל.

הדבקתי כותרת.

 

וזהו.

 

אתם באמת לא רוצים לדעת כמה זמן זה לקח...

 



שבת שקטה שתהיה לנו.

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 20/8/2011 15:06   בקטגוריות אותיות בעברית, דפי אלבום, הבוגר, הפרופסור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)