לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הכל כלול


התחלתי את דרכי בעולם הסקראפ לפני שמונה שנים בערך, ודי נפלתי לתוך התחום הזה באופן לא מתוכנן, בשיטה של ללמוד ולהבין לבד (כמו שכבר סיפרתי לא פעם, בהתחלה בכלל לא ידעתי איך קוראים לתחום הזה, ואפילו לא ידעתי איזה מונח לחפש ברשת...).

 

רק אחרי שנתיים ומספר אלבומים, הזדמנתי לסדנאות הראשונות שלי. זה היה בקנדה, לשם נסעתי לביקור משפחתי, שהיה בעיקר התירוץ לקניות סקראפ... כיוון שאז עדיין לא הייתי מומחית בחיפושי סקראפ וגם לא ממש הבנתי את המבנה של טורונטו, מצאתי במאמצים חנות סקראפ אחת (מרשימה מאוד) וביליתי שם כמה שעות. רשמתי לפני שביום האחרון של הביקור שלי יש סדנת מתחילים, אבל לא ממש התכוונתי ללכת.

 

את סדנת החותמות תיכננתי לעומת זאת עוד מהארץ. קרובי המשפחה שלי גרים בווינדזור (ממש על הגבול לארה"ב) והיה מתוכנן לי שם סוף שבוע, אז בדקתי מה אפשר למצוא שם שיעניין אותי. מצאתי חנות חותמות! ולא רק חנות חותמות, אלא שגם היתה להם סדנת מתחילים בדיוק בשבת שבה ביקרתי שם. אז כמובן שנרשמתי.

 

הסדנה היתה יופי של חוויה. עשינו ארבעה פרוייקטים, שלדעתי (הזיכרון זה כבר לא מה שהיה פעם...) היו שלושה כרטיסי ברכה וסימניה. קיבלנו את כל החומרים מאורגנים וחתוכים מראש ולמדנו כמה טכניקות, כולל אמבוסינג, והבעיה היחידה היתה שכשהגעתי לארץ והסתכלתי על מה שעשיתי - לא היה לי מושג איך לשחזר את התוצאות שאליהן הגענו בסדנה...

 

לסדנה השנייה שהיתה, כאמור, עיצוב אלבומים למתחילים, הגעתי בעיקר כי מאוד קשה לי עם היום האחרון בחו"ל, תמיד, ואני צריכה למצוא משהו מנחם שיעביר אותי עד הטיסה. אז הגעתי לסדנה הזו. היא היתה מאוד שונה מהסדנה הראשונה שבה השתתפתי. מבחינת כמות המשתתפות היא היתה זהה - היינו ארבע בנות, אבל מבחינת צורת העבודה - אי אפשר היה להשוות. בההתחלה ישבנו יחד והמדריכה שאלה כל אחת מאיתנו למה אנחנו שם ומה אנחנו מתכננות לעשות, ואז היא שלחה אותנו לחפש ברחבי החנות חומרים מתאימים. כמוסן שגם כל הציוד הסדנאי של החנות עמד לרשותנו, כולל מכשירי חיתוך שעד אז מעולם לא ראיתי כמותם... אני חושבת שבסדנה הזו נזרע הזרע הראשוני של החנות שלי... מה שעוד הרווחתי בסדנה ההיא היה שבפעם הראשונה גיליתי את הטרימר, שמאז חסך לי המון המון שעות עבודה... 

 

לאורך השנים שלי בתחום תהיתי מה האסטרטגיה הנכונה לגבי סדנאות - לתת קיט חומרים מושלם או לתת לכל אחד למצוא את עצמו בין כל החומרים שנמצאים בחנות? ובהתחלה גם היה לי חשש לא קטן שאם אני אתן יד חופשית אני אצטער על זה (אחרי ארבע שנים בחנות אני יכולה לומר, לשמחתי, שכמעט אף פעם לא הצטערתי על זה).

 

בכל שנותי בתחום יצא לי להשתתף בהרבה סדנאות אומנות שימושית, שמרובן נהניתי עד מאוד, ומכיוון שמכל מלמדי השכלתי - אספתי לי גם כל מיני תובנות. אחת התובנות שהשפיעה מאוד על אופייה של החנות שלי היתה שאני מעדיפה שמי שמגיע אלי לסדנה לא יצטרך להצטייד מראש בשלל חומרים (כי מי יודע אם אחרי הסדנה הוא ירצה להמשיך בתחום או לא? לי יש כל מיני קופסאות עם חומרים וציוד שמחכים לגאולה...) ולכן הסדנאות אצלי בחנות כוללות הכל (הלכתי להגיד שהכל חוץ מהתמונות, אבל אפילו זה לא נכון, כי בסדנאות הספונטניות אני מצלמת את המשתתפים ומדפיסה להם את התמונות לטובת העבודה. דוגמה לסדנה ספונטנית כזו אפשר לראות כאן).

 

בסוף השבוע האחרון היתה לי הזדמנות ליישם את זה בגדול. גם בשישי וגם בשבת התקיימו בחנות סדנאות קנווס סקראפי, ולכל השאלות של מה להביא, התשובה היתה - כלום (חוץ מתמונה). עושה רושם שחלק מהפינוק של המשתתפים (בזכות מידד לא היינו כולנו בנות...) היה ביכולת הזו לבוא בידיים נקיות ולצאת עם תוצר...

 

היה לנו כיף ויש גם המון המון תמונות שעלו לפייסבוק, לאלבומים בקבוצה שלי "עיצוב אלבומים - כל אחד יכול", אבל הנה כמה דוגמיות (שמוכיחות גם שאפילו שכל מה שהיה צריך להביא זה תמונה, לא כולם ממש עמדו בזה...), וגם הפניה למי שכבר הספיק לכתוב על החוויה. בטח יהיו עוד הפניות בהמשך...

 



















 

 

 

מי היה, נהנה וגם כתב?

mAmA MiSiSiPi

עדיה

דבורה

 

יונה 

 

 

 

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 7/11/2010 17:37   בקטגוריות אני, דיווחי חנות, הרהורים, התחלה, סדנה, סקראפ, קנווס  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלושה ניקים על קיר אחד


לפני הפוסט - קצת מינהלות

שמתם לב שהגיע סוף שנה?

יחד עם סוף השנה מגיע גם אירוע, שעבור חנות עמוסת פריטים כמו שלי הוא סיוט - ספירת המלאי.

לפיכך החנות תהיה סגורה בימים חמישי עד ראשון (31.12.09-3.1.10), כולל. התנצלותי בפני הנסיכה והמאמן

שיחגגו את ימי ההולדת שלהם תוך כדי הספירה, וכמובן התנצלותי בפני כל מי שתכנן להגיע לחנות בימים האלו.

 

מכיוון שיש כל מיני פריטים בכמויות קטנות, נפתחה באתר קטגוריה חדשה (הראשונה ברשימת הקטגוריות)

של מוצרים בהנחה גדולה - שווה בדיקה!

 

בנוסף - תזכורת - מבצע 3+1 על האותיות נמשך עד יום חמישי, 31.12.09 בחצות. אל תפספסו!

 

ועכשיו - לפוסט...

 

איך את יודעת שאת מעצבת אלבומים?

כשכל דבר שאת רואה, ויהיה בלתי קשור לחלוטין, את מיד יודעת איך הוא ישתלב באלבום, או במיני אלבום או ב...

בביקור האחרון שלי באיקאה (שהיה כבר קצת מזמן, אני חייבת לציין) ראיתי מרחוק משהו שחשבתי שהוא משטחי לבד עבים.

כשהתקרבתי ראיתי שאלו פלייסמטים מחומר פלסטי, עם פסים שקועים בתוכו, בכל מיני צבעים.

ברור שהיה לי ברור שזה ממש בזבוז סתם לשים אותם על שולחן אוכל, לא?

אז קניתי שלושה - בירוק, כחול וסגול. אני זוכרת שהיה שם גם אדום אבל לא יכולה להתחייב על צבעים נוספים.

 

ומה עשיתי איתם?

קישוט קיר לכבוד שלושת הילדים שלי (והיפה) ולכבוד הניקים שלהם בבלוג.

 

ככה הם נראים על הקיר:

 

הזוג המלכותי קיבל טיפול טבעי של קראפט, לבבות, עוד קצת קארדסטוקים מתאימים ונייר זכוכית (ותודה לבוגר שחתך את הלוגו של בינה מתוך נייר הזכוכית, בסבלנות רבה). את התמונה, שצולמה באחת השבתות הראשונות שלהם במכינה, "גנבתי" מהפייסבוק של מי שצילם אותה.

איזה יופי זה שיש פייסבוק! 

 

 

התמונה של הפרופסור התאימה לי בדיוק לפלייסמט הירוק, והיה ברור לי שכאן החומרים עצמם צריכים לשקף את דמות הגיבור, כך שהלכתי לחפש לי ישועה בסטאק generation tech, שכל כולו משחקי מחשב וספרות בינאריות... בהשראת התקליטים של נטאשה הוספתי גם דיסק שנבחר בקפידה ומאחר שבכל היצירות חזר המוטיב של שלוש יחידות זהות גזרתי שטרודלים מאחד מדפי הסטאק.



בתמונה הזו של הנסיכה כבר השתמשתי וכנראה שאמשיך להשתמש - אני ממש אוהבת אותה!

הלכתי על שילוב שלא מאפיין אותי בדרך כלל - תורכיז וצהוב. כל החומרים הגיעו עם קיטים של סקרלט ליים, כך שהיה לי קל לשלב ביניהם,

ושוב - התודה לנטאשה על התמריץ לגזור דוגמאות מתוך הקארדסטוקים.

את האותיות צבעתי עם צבעי החלון של AMOS. פשוט התאהבתי בתוצאה הזו, וכנראה שהיא תופיע רבות בעבודות שלי.



התוצאה תלויה על הקיר שלי כבר חודש ומאוד משמחת אותי!

 

_____________________

משהו קטן וטוב #70 (2009)

מאחר שאני אהיה יומיים לפני נסיעה לחו"ל אני לא אהיה שם, אבל אם אתם נשאריםבארץ ורוצים לפצות את עצמכם, תרשמו ביומן -

15.1.10  - טינקל מוכרת בתל אביב את כל שלל חומרי הסקראפ שלה, ולאור הסיפורים על המכירה של שנה שעברה - יהיה שווה!!!

תקפצו לבלוג שלה בשביל למצוא את כל הפרטים.

נכתב על ידי קסם שימושי , 28/12/2009 13:15   בקטגוריות AMOS, אותיות בעברית, איקאה, דיווחי חנות, הבוגר, הזוג המלכותי, הנסיכה, הפרופסור, סקראפ, עיצוב אלבומים, המלצות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה עשיתי בגן היום?


בעצם לא היום, אלא בסוף השבוע שעבר,

ולא בגן, אלא בקייטנה של נתנאלה...

 

אבל לפני הכל - נא להעריץ את ההתמדה שלי.

הפוסט הזה נכתב חמש פעמים.

באמצע המחשב כבה,

השמירה נעלמה,

השמירה לא הצליחה,

נמחק לי חצי פוסט

והתנתק לי האינטרנט...

ובכל זאת התעקשתי!

 

אז קראתם כבר פוסטים, וראיתם תמונות, ושמעתם סופרלטיבים...

אבל חשבתם שתקבלו ממני פטור???

 

גם אני הפקתי בחיי ארועים, ואפילו לא רע, אבל בסופו של סוף השבוע נותרתי פעורת פה והורדתי בפני נתנאלה את הכובע (ועוד מעט תראו שאכן יש לי כובע...).

 

זה היה אירוע מורכב ומסובך, שתוקתק בשלמות עד הפרט האחרון, כולל הפרטים שאף אחד לא ידע עליהם ולא ראה וכולל כל היערכות אפשרית למקרה חירום שייפול עלינו חס וחלילה...

 

ונתנאלה, הבולדוזר שמאחורי הכל, שהצליחה להיות כל הזמן, בכל מקום, ולהישאר עד הרגע האחרון עם אנרגיות וחיוך. איך עושים את זה?

 

אז זהו. שאנחנו קצת יודעים איך עושים את זה -

בעזרת אבירם, שהתגייס כל כולו אל מאחורי הקלעים, וחתך וחימם והגיש והביא ועזר ואפילו פינה את הלכלוך מהשולחנות תוך כדי העבודה שלנו.

ובעזרת ההורים המופלאים שלה, שלא רק שבישלו אוכל נפלא שהגיע גם עם הוראות הגשה מדוייקות (וכמעט קילקלו לי את הדיאטה... נשבעת לכם שלא היה דבר אחד שטעמתי ולא היה לי טעים...) אלא גם לקחו אחריות על אהבה החמודה לכל ימי האירוע.

ובעזרת נטאשה המקסימה, שהעבירה שש סדנאות בחן ובחיוך, והתמודדה עם הרעש והמהומה ואפילו עם מצטיינות הכיתה שניסו להתקדם לפני ההוראות (והיא רק פחדה שייצא להן לא מוצלח והן תהיינה לא מרוצות).

וגם בעזרתנו. כי אין ספק שההתלהבות והאושר של עשרים וחמש בנות מהווים חומר בעירה מצויין לכל מנוע...

 

אז כמו שהבנתם כבר, היה סוף שבוע קסום, מלא אהבה, נדיבות, חומרים, הגרלות, חברות, אוכל ו...יצירה.

 

הנה תמונות של מה שיצרתי וסיימתי.  יש עוד שני מיני אלבומים מותחלים שמחפשים זמן פנוי ועוד שני מיני אלבומים ריקים, מהזכיות שלי בסוף השבוע, שמחפשים לא רק זמן אלא גם משמעות...

 

מה היה לנו?

כשהעליתי לכאן את תמונות הדוגמנות של הנסיכה, נתנאלה ישר אמרה שהן מעולות לסדנת pretty me ואכן זו הסדנה שבה חגגתי עליהן. את האלבום סיימתי בחמש בבוקר, על רצפת סלון הדירה בה נטאשה ואני ישנו. אלו היו נדודי השינה הכי פרודוקטיביים שלי.

האלבום הלך לאמא שלי, לפני שראיתי שהתמונות שצילמתי הן על הפנים, אז רק דוגמית:

באותו ערב התקיימה גם סדנת Artistique. מאוד נהניתי מהעבודה שכל-כך שונה מהסגנון הנקי שאליו אני רגילה, וגם החומרים שאיתם עבדנו היו כיף אמיתי. אני מאוד שמחה עם התוצאות:

 

רואים שיש לי כובע?

וכוחות על?

 

לגבי המתלה שעשינו ביום שישי מאוד התלבטתי, אבל בסופו של דבר החלטתי להישאר נאמנה ככל האפשר לדוגמה שנטאשה הכינה. אהבתי את התוצאה ואפילו תליתי אותה כבר על הקיר בחנות. שימו לב לסליל העץ האותנטי. נטאשה סחבה איתה מהולנד דפי תווים, ודפים מספרי חשבונות ישנים של בנק, ולוחות בינגו מעץ ודפי ספרים בהולנדית ותקליטים וסלילי עץ בשביל כולנו. וגם מתנות להגרלה בכל סדנה. לא ברור איפה היא דחפה את הבגדים שלה...

 

את שבת בבוקר פתחנו עם סדנת happy family שככלה שני LO שעשינו עם קולקציית Nutmeg של קוסמו קריקט. אני לא בנאדם של אופנות ומותגים, בסקראפ או בבגדים, אבל את בקוסמו קריקט ממש התאהבתי וגם דאגתי להצטייד כראוי בסופו של היום...

איך מסכמים חוויה שכזו.

אני לא בטוחה, ולכן נעזרת בציטוט ממשפחת אדמס -

ש: מה אומרים?

ת: עוד!!!!

______________________

משהו קטן וטוב #65 (2009)

באופן לא מפתיע ה make & take הפך ל take away וכך הגענו הביתה עם קיטים חמודים להכנת party favors. כשהנסיכה ביקשה השבוע שנעשה ערב יצירה שלפתי שני קיטים ומצלמה אחת:

נכתב על ידי קסם שימושי , 5/12/2009 13:36   בקטגוריות אומנות, אהבה, אושר, אני, דפי אלבום, הנסיכה, חברות, חוויות, חו"ל, ימים מיוחדים, מסיבת סקראפ, סקראפ, נתנאלה, תודה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)