לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כרטיסים, כל מיני וגם סדנה


כן, גם אני עושה כרטיסים לפעמים...

 

האמת שממש לעתים רחוקות, עד כדי כך שפעם כשהייתי אצל נתנאלה והחזקתי ביד בלוק של דפים קטנים, היא שאלה אותי מה פתאום, הרי אני עושה דפי אלבום...

 

אז לא תמיד.

וחוץ מזה בזמן האחרון גיליתי את הקסם שבבלוקים הקטנים של הנייר ואני בהתקף התלהבות.

 

 

אז במפגש יום ההולדת של אמיליה ניצלתי את זה שלא היה לי מושג מה לעשות והכנתי כרטיס לאתגר הורוד בפורום עיצוב אלבומים:

 



ואחר כך נזכרתי שעינת גם העלתה בבלוג שלה אתגר להכנת כרטיס קיץ (הכרטיס היה מוכן בזמן, אבל משום מה צולם רק היום...):



ובמשך השבוע, בכל פעם שהתחשק לי ליצור משהו, מצאתי את עצמי שוב מכינה כרטיסים...

 

עוד כרטיס קיצי ברוחו:



ועוד כרטיס ורוד:



והרבה כרטיסי "שנה טובה" (שרק חלקם מצולמים בתמונה הקבוצתית):



ואז החלטתי שאם אני מתלהבת מהרעיון של כרטיסי שנה טובה, אין סיבה שלא אחלוק את ההתלהבות הזו אתכם...

 

אז הנה ההזדמנות לפרגן לעצמכן הפסקה ליצירה.

 

סדנאות לעיצוב כרטיסי ברכה יתקיימו ב"קסם שימושי" בתאריכים הבאים:

יום שני 5.9.11 בשעה 20:00

יום שלישי 13.9 בשעה 20:00

יום שישי 16.9 בשעה 10:30

 

בסדנה ניצור ארבעה כרטיסים בטכניקות מגוונות. הסדנה בהחלט מתאימה גם למתחילים בתחום.

מחיר הסדנה הוא 150 ש"ח וכולל את כל החומרים.

 

להרשמה [email protected] או 054-4626765

 

ואם אני כבר בשוונג סדנאות, הגיע הזמן שאצלם את לוח השנה שנכין כאן בסדנה, לא?

 

שתהיה שבת רגועה לכולם

 

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 19/8/2011 15:02   בקטגוריות כרטיסי ברכה, סדנה, ראש השנה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קחי חברה, ובואי!


כשדנה שאלה אותי מה בעצם ארצה לצלם, אמרתי לה שאני רוצה שהתמונות יעבירו את הרעיון של הסדנאות. את זה שהסטודיו מציע מקום וחום והדרכה והצעה לאושר, כולם כרוכים בחומרים מקסימים ובהנאה גדולה.

  

בקשה קטנה, לא?

  

אז החלטנו לצלם כמה סצנות, שמציגות קהלי יעד שונים שיכולים למצוא אצלנו בית חם, ותוך כדי להראות גם את החומרים וקצת עבודות מוגמרות ואפילו את פינת הקפה החמודה שלנו, שמציעה פסק זמן (ויש בה כריות מתוקות, שנתפרו כאמור במיוחד לרגל האירוע...).

 

הסצנה הראשונה, מוקדם על הבוקר, הוקדשה לסדנאות הנשים.

הפוסט הזה מוקדש לצילומים ההם...

 

אירגנו חומרים וכלים על השולחן, ודנה התחילה להתחמם עם צילומים מכל הכיוונים:



 

יפעת ויעל נכנסו לתמונה, ואפשר היה להתחיל לצלם את הדינמיקה מסביב לשולחן. היה לנו כל כך נחמד יחד, עד שדנה היתה צריכה להזכיר לנו שנשים מפטפטות לא ממש מצטלמות טוב...



לשולחן הקפה (ולעוגיות המקסימות של עוגילי) שלחנו רק את יעל ויפעת, כדי שאני אוכל להתארגן לסצנה הבאה...



רוצים גם?

נשארו עוד מקומות בודדים לסדנת הקנווס הסקראפי האחרונה, שתתקיים ביום שבת 10.12, בשעה 10:30 בבוקר.

אתם מוזמנים לשלוח לי מייל ולהצטרף לחגיגה [email protected]

 

וזהו.

עכשיו אני אתארגן ואתחיל להתגלגל לרחובות, לפגישה אחת על אחד עם האי-קראפט החדש שלי.

דיווחים יגיעו...

נכתב על ידי קסם שימושי , 25/11/2010 16:43   בקטגוריות דיווחי חנות, דנה ישראלי, סדנה, צילומי תדמית  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכל כלול


התחלתי את דרכי בעולם הסקראפ לפני שמונה שנים בערך, ודי נפלתי לתוך התחום הזה באופן לא מתוכנן, בשיטה של ללמוד ולהבין לבד (כמו שכבר סיפרתי לא פעם, בהתחלה בכלל לא ידעתי איך קוראים לתחום הזה, ואפילו לא ידעתי איזה מונח לחפש ברשת...).

 

רק אחרי שנתיים ומספר אלבומים, הזדמנתי לסדנאות הראשונות שלי. זה היה בקנדה, לשם נסעתי לביקור משפחתי, שהיה בעיקר התירוץ לקניות סקראפ... כיוון שאז עדיין לא הייתי מומחית בחיפושי סקראפ וגם לא ממש הבנתי את המבנה של טורונטו, מצאתי במאמצים חנות סקראפ אחת (מרשימה מאוד) וביליתי שם כמה שעות. רשמתי לפני שביום האחרון של הביקור שלי יש סדנת מתחילים, אבל לא ממש התכוונתי ללכת.

 

את סדנת החותמות תיכננתי לעומת זאת עוד מהארץ. קרובי המשפחה שלי גרים בווינדזור (ממש על הגבול לארה"ב) והיה מתוכנן לי שם סוף שבוע, אז בדקתי מה אפשר למצוא שם שיעניין אותי. מצאתי חנות חותמות! ולא רק חנות חותמות, אלא שגם היתה להם סדנת מתחילים בדיוק בשבת שבה ביקרתי שם. אז כמובן שנרשמתי.

 

הסדנה היתה יופי של חוויה. עשינו ארבעה פרוייקטים, שלדעתי (הזיכרון זה כבר לא מה שהיה פעם...) היו שלושה כרטיסי ברכה וסימניה. קיבלנו את כל החומרים מאורגנים וחתוכים מראש ולמדנו כמה טכניקות, כולל אמבוסינג, והבעיה היחידה היתה שכשהגעתי לארץ והסתכלתי על מה שעשיתי - לא היה לי מושג איך לשחזר את התוצאות שאליהן הגענו בסדנה...

 

לסדנה השנייה שהיתה, כאמור, עיצוב אלבומים למתחילים, הגעתי בעיקר כי מאוד קשה לי עם היום האחרון בחו"ל, תמיד, ואני צריכה למצוא משהו מנחם שיעביר אותי עד הטיסה. אז הגעתי לסדנה הזו. היא היתה מאוד שונה מהסדנה הראשונה שבה השתתפתי. מבחינת כמות המשתתפות היא היתה זהה - היינו ארבע בנות, אבל מבחינת צורת העבודה - אי אפשר היה להשוות. בההתחלה ישבנו יחד והמדריכה שאלה כל אחת מאיתנו למה אנחנו שם ומה אנחנו מתכננות לעשות, ואז היא שלחה אותנו לחפש ברחבי החנות חומרים מתאימים. כמוסן שגם כל הציוד הסדנאי של החנות עמד לרשותנו, כולל מכשירי חיתוך שעד אז מעולם לא ראיתי כמותם... אני חושבת שבסדנה הזו נזרע הזרע הראשוני של החנות שלי... מה שעוד הרווחתי בסדנה ההיא היה שבפעם הראשונה גיליתי את הטרימר, שמאז חסך לי המון המון שעות עבודה... 

 

לאורך השנים שלי בתחום תהיתי מה האסטרטגיה הנכונה לגבי סדנאות - לתת קיט חומרים מושלם או לתת לכל אחד למצוא את עצמו בין כל החומרים שנמצאים בחנות? ובהתחלה גם היה לי חשש לא קטן שאם אני אתן יד חופשית אני אצטער על זה (אחרי ארבע שנים בחנות אני יכולה לומר, לשמחתי, שכמעט אף פעם לא הצטערתי על זה).

 

בכל שנותי בתחום יצא לי להשתתף בהרבה סדנאות אומנות שימושית, שמרובן נהניתי עד מאוד, ומכיוון שמכל מלמדי השכלתי - אספתי לי גם כל מיני תובנות. אחת התובנות שהשפיעה מאוד על אופייה של החנות שלי היתה שאני מעדיפה שמי שמגיע אלי לסדנה לא יצטרך להצטייד מראש בשלל חומרים (כי מי יודע אם אחרי הסדנה הוא ירצה להמשיך בתחום או לא? לי יש כל מיני קופסאות עם חומרים וציוד שמחכים לגאולה...) ולכן הסדנאות אצלי בחנות כוללות הכל (הלכתי להגיד שהכל חוץ מהתמונות, אבל אפילו זה לא נכון, כי בסדנאות הספונטניות אני מצלמת את המשתתפים ומדפיסה להם את התמונות לטובת העבודה. דוגמה לסדנה ספונטנית כזו אפשר לראות כאן).

 

בסוף השבוע האחרון היתה לי הזדמנות ליישם את זה בגדול. גם בשישי וגם בשבת התקיימו בחנות סדנאות קנווס סקראפי, ולכל השאלות של מה להביא, התשובה היתה - כלום (חוץ מתמונה). עושה רושם שחלק מהפינוק של המשתתפים (בזכות מידד לא היינו כולנו בנות...) היה ביכולת הזו לבוא בידיים נקיות ולצאת עם תוצר...

 

היה לנו כיף ויש גם המון המון תמונות שעלו לפייסבוק, לאלבומים בקבוצה שלי "עיצוב אלבומים - כל אחד יכול", אבל הנה כמה דוגמיות (שמוכיחות גם שאפילו שכל מה שהיה צריך להביא זה תמונה, לא כולם ממש עמדו בזה...), וגם הפניה למי שכבר הספיק לכתוב על החוויה. בטח יהיו עוד הפניות בהמשך...

 



















 

 

 

מי היה, נהנה וגם כתב?

mAmA MiSiSiPi

עדיה

דבורה

 

יונה 

 

 

 

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 7/11/2010 17:37   בקטגוריות אני, דיווחי חנות, הרהורים, התחלה, סדנה, סקראפ, קנווס  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)