לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סוף לסקר - ו.... הגרלה!


ישראבלוג שוב מגמגם בעידכונים, ואחרי שלושה ימי כן רצופים, אתמול היה יום לא, אז שווה לחזור אחורה כדי לדעת מה אנחנו אוהבים...

 

והיום, יום ראשון לאוגוסט, שיהיה בלי ספק אוגוסט משופר לאור המזגן שמייבש את החנות. את תלאות התקנת המזגן חסכתי מכם (אתם יודעים כמה אבק יכול להתפזר על חנות שלמה?), אבל כיוון שהמאמן הבין שכל אירוע הוא סיבה לדף אלבום וצילם, יכול להיות שעוד יגיע דף אלבום שיתעד את ההתרחשות ואת הדיכאון (זמני, זמני, אני בדרך כלל בלתי עציבה).

 

ומאחר שאוגוסט בא, הגיע הזמן לסגור את הסקר ולערוך הגרלה בין המשיבים (משיבות, אולי?)

 

האמת שהיה ממש מסעיר, הסקר הזה. המאמן, שבענייני שיווק ואינטרנט כרגע, שכנע אותי לערוך אותו ואף היה התמיכה הטכנית מאחוריו, ובימים הראשונים דיווח לי בהתרגשות ובשידור ישיר על התקדמות גרף התגובות. קיבלנו הרבה יותר תגובות מהצפוי (302 בסה"כ) ורוב העונות גם פירטו בהרחבה והוסיפו מילים טובות, כך שהיה ממש כיף.

 

אני עוד אערוך עיבוד מסודר לעניין וגם אפרסם תוצאות, אבל בינתיים אני רוצה להגיד שלושה דברים:

1. אין ספק שהכיוון של הפקת מוצרי סקראפ בעברית הוא נכון, והתגובות שלכן רק מחזקות את זה.

2. לכל מי שביקשה עיתון סקראפ בעברית - יש כזה! קבוצת בנות מוכשרות (וצפוניות) יצאה לפני חודש עם מגזין אינטרנטי שכולו סקראפ! אז קיפצו לסקראפוהוליק ותירשמו, כדי שגם אתן תהיו בעניינים!

3. ישירות מ CHA קיץ 2009 - הזמנתי מכולה מלאה ספונסרים וזמן, לכל המבקשות. בקרוב בחנות...

 

ועכשיו, לא פחות חשוב -

הבטחתי להגריל בין משתתפי הסקר חבילת הפתעה.

על מנת להגריל השתמשתי במחולל מספרים אקראיים והוא בחר במשיבה מספר 127:

שהיא:

אבל זה לא הכל. כיוון שהיו כל כך הרבה תשובות נחמדות, ששימחו אותי, החלטתי לשמח עוד שתי משיבות, והגרלתי עוד שני מספרים אקראיים. השמחות הן:

[email protected]

[email protected]

 

כל שלוש הזוכות מתבקשות ליצור איתי קשר במייל, גם כדי לתת לי כתובת למשלוח, וגם כדי לספר לי מה מונח להן על השולחן עכשיו, כדי שאוכל לשלוח להן מה שישמח בדיוק אותן...

 

עוד עניין קטן:

אחרי שמילאתן את הסקר התבקשתן למלא פרטים ואז קיבלתן מייל לאישור הפרטים. יש יותר מעשרים משיבות שלא אישרו את הפרטים. הן כן השתתפו בהגרלה, אבל אינן נמצאות ברשימת התפוצה שלי עד למשלוח האישור, אז אם לא אישרת ואת בכל זאת רוצה לקבל ממני עידכונים (נחמדים), אנא הודיעי לי!

 

אז שוב תודה ענקית לכל המשיבים על הסקר!

לימור

 

משהו קטן וטוב #34 (2009)

אחרי שלושה ימים של כאבי אוזניים ושני ביקורים במרפאה שלא העלו כלום, ירדה הבוקר דרגת הכאב ל"מורגש" בלבד. זה בלי ספק משמח אותי!

 

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 1/8/2009 12:31   בקטגוריות הגרלה, סקר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)