לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על אש קטנה


אילנה, שמתכנה במרחב הוירטואלי אש קטנה (ופעם היא תצטרך להסביר לכולנו את המקור לכינוי הזה שלה...), היא יוצרת משובחת שיצא לי להכיר בספטמבר בסדנה של אינגוילד, כשישבנו זו לצד זו.

 

מאז אני עוקבת בבלוג שלה אחר התנסויותיה בתחום הסקראפ ואחר מסעותיה בשביל ישראל...

 

החודש היא הגדילה לעשות ואיתגרה את עצמה במסע יצירתי שעניינו מיצוי מוחלט ומלא של קיט החודש עליו היא מנויה, ולצד זה צילום ופירוט של כל שלבי העבודה שלה.

 

אני לא בטוחה שאצעד אחריה בכל שלבי המסע הזה (טיילית גדולה אני לא...) אבל אתמול, כשהייתי די שפוכה מאיזה וירוס בטן שתקף את הנסיכה ואותי (ועוד התיישב על חלושס ממקודם), הרגשתי שמתאים לי להתפנק ביצירה נטולת מחשבה, AKA סקראפ ליפט...

 

עכשיו אני חייבת להזהיר - במבט ראשון אין שום קשר בין הדף של אילנה רוקפלר סנטר לכפולת הדפים נטולת השם שלי. אבל תאמינו לי - היתה כאן הרבה יותר מהשראה, זה ממש על גבול ההעתקה (עם פרשנות, טעויות מדידה וסקאלת צבעים יוצאת דופן אצלי...), עם ציות כמעט מקסימלי לאתגרים שאילנה הציבה.

 

אילנה השתמשה בדף לבן ומה שקפץ לי ליד היה דף קרם.

אצלה הרקע הוא חותמת, ועוד אחת כזו שהיא החתימה קודם על דף טיוטה כדי שתצא החתמה חלשה. אני השתמשתי במסכה וב PAN PASTEL. הרבה PAN PASTEL. שום דבר פה לא יצא חלש...

מיסטים יש אצלה ואצלי ומדבקות מתגרדות (למה יש אנשים שאצלם להשתמש במדבקות מתגרדות זה אתגר? אני מוכנה לגרד מדבקות כאלו כל היום...).

ושייפתי וחירבתי את שולי הדף ואת השוליים של חלק מהתמונות. נזכרתי למה אני לא עושה את זה בדרך כלל - זה לוקח המון זמן...

 

התמונות צולמו בשבת חורפית אחת,שבילינו בתל אביב. בנות המשפחה על הנדנדה...

 



וקלוז אפ על פינת המדבקות המתגרדות:

 



יצאה כפולה מאוד צבעונית ואחרת ממה שאני עושה בדרך כלל. רק אחרי שהסתכלתי על זה כמה דקות, קלטתי שלילה קודם דיפדפתי במגזין ישן של סומרסט והיתה כתבה על קומבינציית הצבעים כתום-תכלת-ירקרק - רק שאצלם זה נראה היה פסטלי ואצלי טמבוריה ממש...

 

תודה לאילנה על הדחיפה שהפרוייקט שלה נתן לי ועל ההשראה!

 

אולי גם אתם תנסו ללכת בעקבותיה?

 

_____________________

משהו קטן וטוב - כי תמיד יש כאלו...

 

המתנדנדת הבוגרת נהייתה קצינה בדיוק לפני שבוע. כבוד!

המתנה שלה היתה מחברת מסדרת המחברות המהממות של קום איל פו, עם כריכה מושלמת לכבוד האירוע:



והעמוד הראשון שקישטתי, לפני שכתבתי את הברכה:



בהצלחה לקצינה האלופה שלנו!

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 11/7/2012 18:16   בקטגוריות mixed media, אתגר, דפי אלבום, היפה, הנסיכה, השראה, עיצוב אלבומים עבודת יד, פירגון  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מביך להודות


אתם מכירים את הנשים האלו שילדו תוך כלום זמן? אני תמיד אומרת שעדיף שהן תשתוקנה ולא תספרנה על זה...

 

זו הסיבה שאם ישאלו אותי כמה זמן לקח לי להכין את דף האלבום שהכנתי היום, אני לא אענה...

 

אבל זה לא החלק המביך. מה שמביך זה איך עיצבתי אותו.

 

אבל נתחיל בהתחלה.

 

אחרי שלוש שעות שבהן התאמצתי לתרגם את תוכנית הקורס המקסימה שלי לטבלאות יבשות של מטרות, מיומנויות ויעדים, דרכי פעולה וחמרים נדרשים, ובו בזמן הסתכלתי על הטלפון שלי וניסיתי להפנט אותו כך שיצלצל (אין סיכוי, הם בפעילות מבצעית לרגל המצב...) קמתי להכין לי כוס תה (יש עוד תוכנית לימודים שצריך לתרגם לטבלה...). בדרך עברתי ליד קופסת החומרים החדשים שהגיעו בדואר, וקרצה לי שקית פרחים מסדרת razzle dazzle של חברת סספראס. יש שם 30 פרחים ב-15 דוגמאות.

 

לקחתי דף שחור (ההתלהבות לא נגמרת).

לקחתי 15 פרחים שונים מהחבילה.

הפלתי אותם על הדף השחור.

הפכתי את אלו שנפלו הפוכים, הזזתי טיפה את אלו שנפלו אחד על השני, וסידרתי קצת את הקטנים מסביב לגדול. אבל זהו - הם נשארו כמעט לגמרי איפה שנפלו.

 

הלכתי לערמת התמונות לחפש תמונה שתתאים למה שיצא.

 

בחרתי תמונה חמודה של השיריונר והפרופסור, ב"סולם יעקב" לפני שנה ורבע , כשהשיריונר לימד את הפרופסור לג'נגל.

 

הדבקתי הכל.

הדבקתי כותרת.

 

וזהו.

 

אתם באמת לא רוצים לדעת כמה זמן זה לקח...

 



שבת שקטה שתהיה לנו.

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 20/8/2011 15:06   בקטגוריות אותיות בעברית, דפי אלבום, הבוגר, הפרופסור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחרי פורים


אחרי פורים מגיע הזמן לדפי האלבום של פורים...

 

והפעם הגיע תמריץ רציני, בצורת תחרות לעיצוב דפי אלבום שהוכרזה בפורום עיצוב אלבומים, עם פרסים מאוד נדיבים בחסות דפי ממסטיקים.

 

אז קודם כל נזכרתי שלא מזמן הכנתי דף אלבום חדש לתחפושת ישנה.

 

לפני שנתיים הנסיכה החליטה שהיא רוצה להתחפש לשודדת ים ורודה. כמובן שהכנתי דף אלבום (לפחות אחד) מהתמונות הנפלאות שלה, אבל כשהגיע הסטאק madly in love, שכולו דפים ורודים ושחורים וגולגלות חמודות, היה לי ברור שאני צריכה לעצב דף חדש...

 



חוץ מזה החלטתי לעצב דף לכבוד התחפושת של השנה, ולנצל לצורך הדף הזה חלקים מהתחפושת עצמה.

הרקע הוא דף גיזרה שמודבק על קארדסטוק (ואמא, זה הזמן להתחרט על כל הגזרות שזרקת בחוסר סנטימנטליות מוחלט...), וסביבו תפרתי בשני סוגי תפרים ובשני צבעים. שילבתי בורדר שנוצר מהבדים הצבעוניים שקישטו את התחפושת ומהם יצרתי גם פרח. פרח נוסף יצרתי מסרט המידה ששימש כצעיף/שרשרת בתחפושת ובנוסף יצרתי מעין כרית סיכות בהשראת כרית הסיכות שהיתה חלק מהתחפושת.

 

התגית המודפסת (פורים 2011) והאותיות של המילים גם וגם הם מדפי הקנווס הנהדרים שהגיעו לחנות השבוע. בגלל שהם ממש לבנים ולבן לא ממש התאים לעיצוב, שיניתי להם את הצבע עם דיו דיסטרס. לשמחתי הגיעו היום האותיות הירוקות שהזמנתי ממסטיקים, והשלימו את התמונה:

 



וקצת קלוז-אפים:









ועכשיו אפשר רק לקוות שכל ההשראה הזו גם תגרום לזה שאני אמצא קצת זמן לתפור ולסיים את הפרוייקטים החצי גמורים שלי...

 

ימים טובים

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 28/3/2011 20:04   בקטגוריות אתגר, דפי אלבום, עיצוב אלבומים, עיצוב אלבומים עבודת יד, פורים, הנסיכה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)