לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שלושה ניקים על קיר אחד


לפני הפוסט - קצת מינהלות

שמתם לב שהגיע סוף שנה?

יחד עם סוף השנה מגיע גם אירוע, שעבור חנות עמוסת פריטים כמו שלי הוא סיוט - ספירת המלאי.

לפיכך החנות תהיה סגורה בימים חמישי עד ראשון (31.12.09-3.1.10), כולל. התנצלותי בפני הנסיכה והמאמן

שיחגגו את ימי ההולדת שלהם תוך כדי הספירה, וכמובן התנצלותי בפני כל מי שתכנן להגיע לחנות בימים האלו.

 

מכיוון שיש כל מיני פריטים בכמויות קטנות, נפתחה באתר קטגוריה חדשה (הראשונה ברשימת הקטגוריות)

של מוצרים בהנחה גדולה - שווה בדיקה!

 

בנוסף - תזכורת - מבצע 3+1 על האותיות נמשך עד יום חמישי, 31.12.09 בחצות. אל תפספסו!

 

ועכשיו - לפוסט...

 

איך את יודעת שאת מעצבת אלבומים?

כשכל דבר שאת רואה, ויהיה בלתי קשור לחלוטין, את מיד יודעת איך הוא ישתלב באלבום, או במיני אלבום או ב...

בביקור האחרון שלי באיקאה (שהיה כבר קצת מזמן, אני חייבת לציין) ראיתי מרחוק משהו שחשבתי שהוא משטחי לבד עבים.

כשהתקרבתי ראיתי שאלו פלייסמטים מחומר פלסטי, עם פסים שקועים בתוכו, בכל מיני צבעים.

ברור שהיה לי ברור שזה ממש בזבוז סתם לשים אותם על שולחן אוכל, לא?

אז קניתי שלושה - בירוק, כחול וסגול. אני זוכרת שהיה שם גם אדום אבל לא יכולה להתחייב על צבעים נוספים.

 

ומה עשיתי איתם?

קישוט קיר לכבוד שלושת הילדים שלי (והיפה) ולכבוד הניקים שלהם בבלוג.

 

ככה הם נראים על הקיר:

 

הזוג המלכותי קיבל טיפול טבעי של קראפט, לבבות, עוד קצת קארדסטוקים מתאימים ונייר זכוכית (ותודה לבוגר שחתך את הלוגו של בינה מתוך נייר הזכוכית, בסבלנות רבה). את התמונה, שצולמה באחת השבתות הראשונות שלהם במכינה, "גנבתי" מהפייסבוק של מי שצילם אותה.

איזה יופי זה שיש פייסבוק! 

 

 

התמונה של הפרופסור התאימה לי בדיוק לפלייסמט הירוק, והיה ברור לי שכאן החומרים עצמם צריכים לשקף את דמות הגיבור, כך שהלכתי לחפש לי ישועה בסטאק generation tech, שכל כולו משחקי מחשב וספרות בינאריות... בהשראת התקליטים של נטאשה הוספתי גם דיסק שנבחר בקפידה ומאחר שבכל היצירות חזר המוטיב של שלוש יחידות זהות גזרתי שטרודלים מאחד מדפי הסטאק.



בתמונה הזו של הנסיכה כבר השתמשתי וכנראה שאמשיך להשתמש - אני ממש אוהבת אותה!

הלכתי על שילוב שלא מאפיין אותי בדרך כלל - תורכיז וצהוב. כל החומרים הגיעו עם קיטים של סקרלט ליים, כך שהיה לי קל לשלב ביניהם,

ושוב - התודה לנטאשה על התמריץ לגזור דוגמאות מתוך הקארדסטוקים.

את האותיות צבעתי עם צבעי החלון של AMOS. פשוט התאהבתי בתוצאה הזו, וכנראה שהיא תופיע רבות בעבודות שלי.



התוצאה תלויה על הקיר שלי כבר חודש ומאוד משמחת אותי!

 

_____________________

משהו קטן וטוב #70 (2009)

מאחר שאני אהיה יומיים לפני נסיעה לחו"ל אני לא אהיה שם, אבל אם אתם נשאריםבארץ ורוצים לפצות את עצמכם, תרשמו ביומן -

15.1.10  - טינקל מוכרת בתל אביב את כל שלל חומרי הסקראפ שלה, ולאור הסיפורים על המכירה של שנה שעברה - יהיה שווה!!!

תקפצו לבלוג שלה בשביל למצוא את כל הפרטים.

נכתב על ידי קסם שימושי , 28/12/2009 13:15   בקטגוריות AMOS, אותיות בעברית, איקאה, דיווחי חנות, הבוגר, הזוג המלכותי, הנסיכה, הפרופסור, סקראפ, עיצוב אלבומים, המלצות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עומדות בסן פרנסיסקו על המים


אני מניחה שכל מטייל בחו"ל נתקל בתופעה באיזשהו שלב - ניגש אליכם אדם נחמד ומציע בחביבות לצלם אתכם. רק אחרי שאתם עושים פוזות ומקבלים את המצלמה חזרה ליד מסתבר שמקור החביבות אינו בנדיבות והצלם מצפה לתמורה כספית למאמץ שביצע.

 

האמת שזה קורה גם בלי קשר לצילומים. כשהגענו לסן פרנסיסקו נסענו משדה התעופה למרכז העיר ברכבת, וכשיצאנו מהרכבת היינו אבודות לרגע. ניגש אלינו בחור חביב והציע להנחות אותנו. לא לגמרי ברור עד היום למה אמרנו כן, אבל הוא הוביל אותנו במשך רבע שעה במעלית, מעבר תת קרקעי ולא מעט מהרחוב למחוז חפצנו. כשהגענו, ואחרי שהשארנו בידיו כמה דולרים (מתוך הקלה, אני חושבת, היו כמה רגעים במסע הקטן הזה שלא היינו בטוחות שלא מובילים אותנו לשחיטה...) הסתבר לנו שעשינו יופי של סיבוב, ואם בנקודת ההתחלה היינו עולות 10 מדרגות היינו מגיעות בדיוק לנקודת הסיום...

 

לזוג המלכותי זה קרה ברומא. ניגש אליהם אדם מחופש שהציע להם להצטלם איתו ואחרי הצילומים דרש 5 אירו. הבוגר התמקח ובסיכום היום נרשם הפסד של שניים וחצי אירו ששולמו לעומת רווח של שניים וחצי אירו שלא שולמו...

 

שימו לב מה קורה כשבן של מעצבת אלבומים נוסע לחו"ל - כל תמונה מצולמת גם לאורך וגם לרוחב, כי לא ברור מה אמא תצטרך...

 

לאמא שלי ולי זה קרה בסן פרנסיסקו, באזור של Pier 39. האיש הנחמד אפילו לבש מן מדים כאלו שנראו כמו של ריינג'ר או מדריך תיירים, עם סמל של סן פרנסיסקו על הכיס, אז ממש היה הגיוני לחשוב שזו אדיבות מערכתית כשהוא הציע לצלם אותנו ואפילו העמיד אותנו בזווית הכי מתאימה כדי שיראו היטב את אלקטרז. בגלל זה הציפייה שלו לטיפ עם סיום הצילום היתה כל כך מפתיעה...

 

מצד שני - ככה יש לנו יופי של תמונה ביחד.

 

וזה הדף שיצא ממנה:



דף הרקע הוא Brooklyn מסדרת downtown collection של Pebbles ומדבקת הפרח הצהוב בפינה השמאלית העליונה מאותה סדרה. דפי הרקע מעל ומתחת לתמונה הם של MMBI, מקורם של העלים הלבנים לא ברור ובפינה הימנית התחתונה יש ראב און לבן. האותיות הן הספציאליטה של הבית...

 

הנסיעה הזו לארה"ב היתה לפני כמעט שנתיים. זה בדיוק הזמן הנכון לתכנן את הנסיעה הבאה.

...CHA here we come

 

משהו קטן וטוב # 50 (2009)

כל מה שהיה לי להגיד על מלכודות תיירים אינו נכון באתרים של דיסני. שם העובדים מונחים להציע לצלם ולעזור בתור חלק מהתפקיד שלהם ועושים את זה באדיבות ובחיוך. רק חבל שהתמונה שצילמו אותנו שם יצאה ממש על הפנים...

 

ואם פיספסתם את הפוסטים הקודמים, לגביהם לא נשלחו עידכונים...

תמונות החתונה הסופר נוסטלגיות שלי

שמיכה לתינוק יקר

נכתב על ידי קסם שימושי , 26/9/2009 12:18   בקטגוריות אותיות בעברית, דפי אלבום, הזוג המלכותי, חו"ל, חוויות, צילומים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נדידת קיץ


הזוג המלכותי (AKA הבוגר והיפה) שב אתמול מחופשה של שמונה ימים ברומא. שניהם היו כבר בחו"ל (היא הרבה יותר פעמים ממנו) אבל אף פעם לא בטיול עצמאי. עוד אחד מהסימנים האלו שאומרים שהם כבר גדולים ואו-טו-טו הם פורחים מהקן (כשיש עוד פחות מעשרה ימים לספירה ממש אי אפשר להדחיק יותר...).

 

מאחר שהם טסו יום למחרת יום ההולדת השמונה עשר שלה, הזמנתי עבורה יומן מסע קטן וחמוד ממוכרת נחמדה באטסי. היא התאימה את היומן לדרישות שלי - שינתה את אחת מהמפות על הכריכה ואת צבע הסרט בשדרה, והיומן נחת פה תוך פחות משבוע מיום ההזמנה. אני לא חושבת שבחיים שלי נתתי מתנה שכל כך השתלמה לי. הזוג המלכותי לקח את העניין ברצינות והכין יומן מסע לתפארת וכך יכלתי לשבת אתמול, לקרוא מה עשו ואיפה היו בכל יום (וגם מה אכלו...) ולהרגיש כאילו (קצת) הייתי שם איתם ביחד.

 

הם גם צילמו כמעט 400 תמונות,אבל לצורך האתגר של dixiepieces השתמשתי רק בתמונות בודדות שהם שלחו הביתה באמצע הנסיעה.

 

האתגר השני עוסק במראות של הקיץ, וחוץ מזה שהוא צריך להציג מה הוא המראה של הקיץ בעיני, הוא צריך להכיל גם חלקים גזורים ביד וקשת הצבעים שלו צריכה להיות תכלת, ירוק ולבן:

לשמחתי מצאתי בעולם המגזינים את גיליון יולי של Scrapbooks etc ושם היו הצעות לפייפר פיסינג שבדיוק התאימו לי לדף הזה.

עבדתי עם חומרים ממקורות שונים, אבל בסוף כשבדקתי מה מאיפה כדי לתת קרדיטים כראוי, הסתבר שכמעט כל מה שעל הדף הוא מתוצרת American Crafts...

את החותמת שבתוכה כתבתי החתמתי בסופ"ש הסדנאות והיא שייכת לסט חותמות שבירחיט הביאה איתה. כל פעם שאני רואה את המשפט הזה קופץ לי לראש החמור משרק....

למזוודות הצ'יפורד הקטנות רציתי לקשור סרטים, כי הבוגר ממש התלהב מהסרטים שלקח כדי לקשור על המזוודות, אבל הסרטים היו רחבים מדי, אז הסתפקתי בחוט רקמה (כתום, כמו הסרטים שהוא לקח). את העיגולים הקטנים והגדולים גזרתי ביד מדפים של אמריקן קראפטס (וזה גזור ביד כי דונה דאוני אמרה שלא מבזבזים זמן על מכשירי חיתוך...) והאווירון הוא, כאמור, מדוגמא ב-Scrapbooks etc.

נחמד לי שכל שבוע יש לי דד ליין אחד לעמוד בו, ובייחוד העובדה שהדד ליין נופל על שישי וכך יוצא לי לסגור את השבוע בעבודה יצירתית.מעניין איזה אתגר ייפול עלי מחר...

 

משהו קטן וטוב #40 (2009)

הם עשו פחות או יותר כל מה שהיה להם בתוכנית, אכלו טוב, נהנו וגם חזרו הביתה עם בערך 30% מהכסף שלקחו איתם.

וזה למרות שהם קנו מתנות, והשקיעו בהן הרבה מחשבה.

אז בגלל שבסדנה של דונה דאוני כתבתי בציפורן ודיו והתלהבתי - קיבלתי ציפורן עם ידית זכוכית מדהימה!

איזה ילד מחונך שלחתי לאירופה...

נכתב על ידי קסם שימושי , 14/8/2009 17:45   בקטגוריות הזוג המלכותי, רומא, אתגר, הבוגר, היפה, חו"ל, חוויות, מתנות, עיצוב אלבומים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)