לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

re-purpose


כמו שכתבתי בשולי הפוסט הקודם שלי, זה שלא קראתם כי לא קיבלתם עידכון, ביקרתי השבוע באיקאה. באופן צפוי, מתוך 300 ש"ח שהוצאתי, רק 10% בערך היו על מה שבאמת התכוונתי לקנות...

 

בין היתר קניתי שם שמיכת פליז בצבע תכלת. קניתי אותה כי ממש לפני שבוע שמרתי בתיקיית השראה שלי את התמונה הזו, שעלתה באחד הבלוגים שאני קוראת (הייתי בטוחה שזה היה אצל מיכליקה, אבל עכשיו אני לא רואה שם את התמונה אז כנראה שטעיתי...)



זיהוי של מקור התמונה יתקבל בברכה...

 

בכל אופן, כשראיתי את שמיכת הפליז היה לי ברור שהיא תתאים יותר מהכל להפוך לסדרת צעיפים... האמת שבתור שמיכה היא לא משהו, די דקה, אבל הצבע שלה מקסים והמחיר עוד יותר - 15 ש"ח.

 

אז כשהגעתי הביתה התלהבתי והתחלתי לחתוך את השמיכה ובדים תואמים. האמת היא שתיקיית ההשראה נמצאת במחשב שבחנות, אז עשיתי את זה לפי הזיכרון, אבל זו לא ממש חוכמה, זה פרוייקט די פשוט.

 

בינתיים תפרתי שניים מהצעיפים, ויש לי עוד שניים חתוכים ועוד הזמנות לשניים נוספים.

 

זה הצעיף של הנסיכה, שכבר הלכה איתו לבית הספר ביום חמישי, למרות שהיה יום חם להפליא:



וזה הצעיף של היפה, שתקבל אותו הערב:



מסקנות מהפרוייקט:

* אפילו שיש לי גלגלת בדים חדשה וכיפית, לא רצוי לנסות לחתוך בבת אחת ארבע שכבות של פליז

* מומלץ לזכור שלא מגהצים פליז, ואפילו אחרי שנייה אחת כבר יש מגהץ דביק

*לפיכך, ומאחר שהאפליקציות גוהצו לפליז דרך שכבת בד אחרת, הן לא ממש מחזיקות במקום ודורשות חיזוק בתפירה

* כשמשוויצים - משלמים. לפיכך בכל פעם שאני מראה איזה יופי של צעיף עשיתי, אני מוצאת את עצמי עם עוד צעיף מתוכנן... אבל זו לא תלונה. אני ממש נהנית מהם.

-

משהו קטן וטוב #59 (2009)

אתמול היה אצלנו ביישוב "חג המעלות". זה אירוע שמאורגן על ידי הנוער, בהשתתפות הנוער ובעיקר עבור הנוער. כל שנה מחדש נוגע לי ללב לראות את הרצינות שלהם, את האכפתיות ובעיקר את שמחת העשייה.

 

ועוד משהו קטן - תחזרו לרשימה הקודמת. יש שם המלצה קטנה וטובה שלא כדאי לפספס...

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 7/11/2009 10:19   בקטגוריות תפירה, פליז, צעיף, איקאה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)