לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יצירה מגרשת את העצב?


השמחה על חזרתו הראשונה של הפרופסור הביתה כחייל, יחד עם הכיף שביום שלם שמוקדש לאהבה, איבדו מזוהרן לנוכח חדשות עצובות על הבוקר - בת מחזור של השיריונר שנהרגה בתאונת דרכים.

 

כבר לפני הרבה שנים הבנתי שבבחירה בחיי קהילה מקבלים משפחה מורחבת והמון המון שמחות, ולצידן גם עצב כשהחיים עצובים - חברים ליישוב, או ליישובים סמוכים, אנשים שמעגלי החיים שלהם נגעו בשלנו בכל מיני דרכים, ועכשיו גם העצב שלהם נוגע בנו.

 

אז עצוב לי.

 

ניסיתי לעבוד אבל אחרי כמה שעות הבנתי שאני לא ממש יעילה, ואולי זה הזמן ליצירה.

 

הדפסתי לי את דף האתגר שחגית העלתה היום, אבל אחרי ריסוס אחד של צבע הבנתי שהאתגר הזה לא יעבוד בשבילי היום (מה עוד שדף המדפסת לא ממש אהב את הספריי והתעגל בפראות).

 

אז פתחתי את היומן שלי שהולך איתי עכשיו לכל מקום, בדף הזה:



כשהכנתי את הבסיס הזה, מנייר משי מקומט ומשחת עיצוב, היה לי רעיון די ברור לאן אני רוצה לקחת את הדף.

 

בינתיים עברו איזה שבועיים, והעצב בא לביקור ואני החלטתי לזרום.

 

לקחתי ערימה של עיתוני "לאישה" והמילה הראשונה שקפצה לי לעין היתה שמש.

 

גזרתי אותה ומשם התקדמתי לאן שהידיים שלי לקחו אותי.

 

קצת תהליך בתמונות, בלי מילים...











ןלעניין השאלה שבכותרת - התשובה היא - לא.

______________________

ובכל זאת, משהו קטן וטוב - כי גם בימים כאלו יש כאלו...

 

החייל שחזר הביתה לשבת ראשונה מצה"ל.

והפרחים שאבא שלו קנה לי...

 



נכתב על ידי קסם שימושי , 3/8/2012 15:07   בקטגוריות mixed media, אֶבֶל, יומן ויזואלי, מיקס מדיה, רגשות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך זה שכוכב אחד נופל.


תודה ענקית לכל המעודדות והמנחמות, גם כאן וגם במייל.

החיבוקים שלכן הגיעו ובהחלט עזרו.

 

אני יודעת שהפוסט אתמול היה לא אופייני.

זה לא שאני בנאדם לא עציב, אבל בדרך כלל הפוליאנה שגרה בתוכי נכנסת מהר מאוד לפעולה, והדברים מקבלים פרופורציה.

 

חוץ מאשר כשלא.

 

אתמול הבאנו למנוחת עולם חברה יקרה.

אישה צעירה ומקסימה, ששינתה את החיים של מי שהיתה לו הזכות לפגוש אותה, ועוד יותר את החיים של אלו שזכו לעבוד לצידה.

וכולנו בתחושת הלם.

בתחושה שלא יכול להיות.

 

ואי אפשר לא להיות עצובים.

אירית אהובה.

נכתב על ידי קסם שימושי , 4/3/2010 12:29   בקטגוריות אֶבֶל  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הזמנה להשקת חוברת מעגלות אוויר


עצוב לי, ולא מתאים לי לכתוב, אז רק הזמנה - מכל הלב

 


נכתב על ידי קסם שימושי , 3/3/2010 17:43   בקטגוריות אֶבֶל, אירועים, מעגלות, דיווחי חנות  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)