לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הקרקס יוצא לדרך, כמעט


"שוב הטעינו את החיות והאנשים.

שוב אצה בלילה רכבת משא עמוסה כלובים וקרונות מגורים.

שוב חצו את התעלה, על פני ספינת מסע.

שוב חלו במחלת הים ג'ירפה אחת, אמן הרכיבה דהרי והאריה עלי.

שוב קשקשה הרכבת דרך הולנד..."

 

האיש הקטן והעלמה הקטנה, אריך קסטנר.

 

אז לא, לא ניקח איתנו חיות.

ולא נחצה את התעלה.

ולא יהיו במטען שלנו כלובים.

ולא נחלה במחלת ים (תודה לאל)

ולא נעבור דרך הולנד...

 

אבל אם מסתכלים בחיים שלנו לאחרונה - אפשר לחשוב שהצטרפנו לקרקס בתפקיד להטוטנים...

 

הנסיעה בעוד שמונה ימים. בדיוק.

 

למאמן יש רשימת משימות שהדד ליין של כולן הוא לפני הנסיעה, ואם זה לא מספיק, אז בימים ראשון, שני ושלישי יש לו ביקורת.

יש לקוות שהוא יגיע הביתה כך שנוכל לצאת לשדה התעופה בזמן.

 

הבוגר עמוס להפליא במכינה (זה חודש של סיומים ופרידות, וגם ככה הוא מפסיד את השבוע האחרון). הביתה הוא לא יגיע בכלל, את האריזה נעשה בשלט רחוק והפעם הבאה בה נראה אותו תהיה כשנגיע לאסוף אותו בדרך לשדה התעופה (וזאת, כאמור, בהנחה שהמאמן יגיע בזמן...)

 

הפרופסור אינו עמוס כל כך, אבל יש עוד כמה חזרות אחרונות של הלהקה, וחוץ מזה - בהיותנו כל כך עסוקים, הוא מתופעל לביצוע כל המשימות שאנחנו לא מספיקים...

 

הנסיכה תלמד עד הרגע האחרון, שזה טוב, כי לפחות יש מוצא להתרגשות שלה (וכמו שהיא אמרה, היא משתדלת לא "לחפור" לחברים שלה את עניין הטיסה).

 

ואני?

עד הטיסה יש 196 שעות.

אם אני אעבוד מכרגע, ללא הפסקה, ללא שינה, ללא הפסקות מסודרות לאוכל (מה רע בעוגיות שאוכלים ליד המחשב?),

אולי אני אספיק את רוב המשימות שלי...

זו הסיבה ששלשום יכולתם למצוא אותי בחנות בשתיים לפנות בוקר

ואתמול יצאתי ממנה בארבע לפנות בוקר

והיום?

היום נשברתי ויצאתי בזמן, כמעט.

 

ולא, אני לא רוצה שתרחמו עלי.

ברור שכל זה הוא לכבוד מטרה טובה

ושברגע שאעלה על המטוס, כל המטלות הלא גמורות תישכחנה

והכיף יתחיל.

 

אבל אני כן מבקשת שמי שחיפש אותי ולא חזרתי אליו עדיין - שיבין

ומי שעשה הזמנה וסבל מזמן תגובה מגומגם - שיחכה עוד רגע בסבלנות

ומי שממש צריך אותי - שינסה שוב וישאיר הודעה בסלולרי.

 

וביום שישי - מכירה בתל אביב (רמת אביב)

 

קודם כל – הפרטים החשובים באמת – מה יהיה שם?
 
מכל טוב החנות, מהמיוחדים ומהחדשים –
מסקינג טייפ יפני בשלל צבעים ודוגמאות, חותמות, דפים דפים ועוד דפים, חיתוכי אותיות בעברית, ערכות להכנת קופסה מתפוצצת, מיני אלבומים ועוד.
 
ולמה כדאי לבוא?
עשרה אחוז הנחה על כל מוצרי החנות (למעט מוצרי מציאון)
שלושים אחוזי הנחה על כל חיתוכי האותיות מתוצרת "קסם שימושי"
מציאון ובו מאות פריטים

 

שלחתי מייל לכל מי שביקש לקבל פרטים ורק שכחתי לציין ששעות המכירה הן 9:30-14:00

 

אם אתם מעוניינים בכתובת מדוייקת ולא שלחתי לכם - כיתבו לי מייל [email protected]

ואם גם תצרפו מספר סלולרי תקבלו תזכורת ב SMS בבוקר המכירה

 

ורק עוד תזכורת קטנה:

בשבת אני אגריל את המראה המקסימה הזו

 

בין הקונים באתר. אז אם אתן לא יכולות להגיע למכירה, או מתכננות להגיע אבל מעוניינות גם בהזדמנות לזכות במראה - כדאי לעשות הזמנה...

נכתב על ידי קסם שימושי , 14/6/2010 19:44   בקטגוריות דיווחי חנות, חו"ל, מראה, סייל  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ראי ראי שעל הקיר


חברה טובה הזמינה אצלי ארבע מראות מקושטות. מה שהיא ציפתה לקבל היה מראות כמו שעשיתי עד עכשיו - מראות איקאה, מקושטות בניירות יפים ועוד קצת עיטורים, אבל אחרי הסדנה של נטלי קלבך רציתי להתנסות במראות קצת אחרות ומכיוון שקיבלתי יד חופשית זרמתי עם זה.

 

אלו המראות שיצאו:










היא אהבה מאוד את המראות, אבל מכיוון שהן אמורות להינתן באותו מעמד, המראה הרביעית נראתה לה דורשת שדרוג.

מאחר וזו המראה שאני הכי אהבתי, ולא ראיתי איך "משדרגים" אותה, העדפתי להכין מראה אחרת ולהשאיר את המראה הכחולה אצלי.

 

בשלב זה נוספה לאוסף המראה הזו:





ובא לציון גואל.

 

אבל... אני נשארתי עם המראה הכחולה, נשית ואומנותית, והחלטתי שהיא צריכה בית חם ואוהב.

 

לכן (וגם לכבוד נסיעתי המתקרבת) החלטתי לעשות הגרלה בין כל הקונות חומרי עיצוב אלבומים מאתר החנות. תיכנסנה להגרלה כל הקניות המקוונות החל מכרגע ועד ליום שבת, 19.6.10, כדי שיישאר לי זמן לשלוח את המתנה לזוכה לפני שאסע.

 

מחר - פוסט דומינו גדול ועוד הפתעה.

 

ובינתיים - משהו קטן וטוב #16 (2010)

הבנות הנחמדות של סקרפוהוליק יצאו לנסיעת מבחן ודיווחו על התוצאות -

על החותמות של the greeting farm הן כתבו כאן

ואת הדברים היפים שהן עשו מערכת הקופסה המתפוצצת תוכלו לראות כאן

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 29/5/2010 21:36   בקטגוריות איקאה, הגרלה, דיווחי חנות, חותמות, מראה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)