לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מגיעה לרמת השרון (ולא כדי לחפש תותים)


התלונה הכי שכיחה שאני שומעת קשורה לזה שאני (כלומר החנות) רחוקה.

 

רחוקה ממה שנחשב, כלומר המרכז...

 

אני חייבת לציין שמאז שאני בעלת עסק (עוד מעט ארבע שנים) אני ממש הרבה על הכביש, ומה שלמדתי הוא שהדרך מכאן לשם (כלומר מהצפון לתל אביב ולווייניה) קצרה בהרבה מהדרך בכיוון ההפוך. אני עושה את הנסיעה ממש בקלות, והמרחק הוא בדרך כלל לא שיקול עבורי אם משהו כיפי מחכה בסוף הדרך (ולא משנה אם זו סדנת צילום אצל דנה ביבנה, ערב פטפטת וחברות אצל נתנאלה או סתם ביקור באיקאה...), אבל אני יודעת שעבור רבים (ובעיקר רבות) הדרך בכיוון ההפוך מסובכת יותר.

 

זו הסיבה שמדי כמה חודשים אני מקבלת בשמחה את אחת מהצעות האירוח הנדיבות של החברות שלי, ומגיעה למכירה באיזור המרכז.

 

והפעם אני נענית בשמחה להזמנה של דורלי, ואגיע להתארח ברמת השרון ביום שישי 29.10.10 למכירה שכולה קסם.

המכירה תתקיים בשעות 9:30-14:30, כך שתתאים גם לאלו שרוצות לקפוץ לפני הבראנץ' עם הבעל, גם לעובדות ביום שישי וגם לאלו שרוצות להגיע אחרי האיסוף מהגן...

 

אני אביא הרבה סחורה, אבל כרגיל - אני לא יכולה לסחוב הכל, אז אם יש משהו מיוחד שתרצו (או אם תרצו לשריין לכם משהו לפני שייאזל) - אתן מוזמנות לשלוח הזמנה ולכתוב בהערות שתאספו אותה במכירה.

 

וכמובן - אי אפשר בלי מבצעים.

אז מה יהיה לנו?

 

מבצע הדפים נמשך ויתקיים גם במכירה -

40 דפים דקים מכל הסוגים וכל הדוגמאות* - 50 ש"ח.

40 דפי קארדסטוק מכל הסוגים וכל הדוגמאות* - 100 ש"ח.

 

*הדפים היחידים שלא נכללים במבצע הם דפי המבלי וג'ילי בין.

 

ובנוסף - באופן משתלם במיוחד - ביום המכירה יימכרו כל דפי חיתוכי האותיות מתוצרת "קסם שימושי" בחצי מחיר!

 

והנה גם דוגמה ליצירה שקופה, דף אלבום בגודל 30*30, שקוף, ומעוצב משני צדיו. אני מתנצלת בשם היצירה - יצירות שקופות סובלות מחוסר פוטוגניות מובנה. במכירה יהיו דוגמאות שקופות נוספות, וכמובן - גם הרבה מיני אלבומים ושאר חומרים שקופים.

 

 

 

וכרגיל - בכל שאלה ובקשה אני כאן

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 20/10/2010 10:45   בקטגוריות דיווחי חנות, אותיות בעברית, מבצע, אלבום שקוף, מכירה, סייל  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)