לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תמונות משפחתיות והזמנה לסדנאות ספונטנית


אני מצטלמת ממש גרועה.

אני מרגישה תמיד מודעת מדי לעצמי, נבוכה, ואפילו סובלת.

ועל התוצאות אין בכלל מה לדבר - אני כמעט אף פעם לא מרוצה מהתוצאות.

 

לפני כמה חודשים, כשעשינו צילומי פורטרט בחנות שלי, ארנולד הצלם הסתובב כאן איזה שמונה שעות לפני שבכלל הסכמתי לחשוב על להצטלם. מצד שני, כשכבר התיישבתי להצטלם, והאיש שלי הצטרף אלי, יצאה לנו תמונה חמודה להפליא...

 

כשהתחלנו להתארגן לצילומי התדמית של החנות, היה ברור לי שאחת הסצנות שאני רוצה להציג היא סצינה משפחתית. השאלה של מי יצטלם היתה ברורה, לאור חוסר הנעימות שלי בגיוס דוגמנים, לא היה ספק שאת הסצינה הזו אנחנו נדגמן בעצמנו. כנראה שלא לעצור ולחשוב יותר מדי על העניין עושה לי טוב...

 

ומה זה בעצם סדנאות ספונטניות?

 

כשאתם קמים בשבת בבוקר ולא בטוחים מה אתם רוצים לעשות (בייחוד אם בחוץ יורד גשם...), אני מציעה לכם בילוי משפחתי ואחר.

 

בואו ל"קסם שימושי" (רק תוודאו קודם בטלפון שלא היתה איזו רעידת אדמה שגרמה לנו לא לפתוח... בכל 212 השבתות שהיו עד עכשיו פתחנו תמיד) ואנחנו נצלם אתכם, ואחרי שתבחרו את התמונות שאתם אוהבים גם נדפיס לכם אותן.

 

ואז נשאר לבחור מה עושים - מיני אלבום שכל אחד תורם לו דף? סדרה של קנווסים מעוצבים, אחד לכל בן משפחה? או אולי קנווס משותף עם תמונה משפחתית? או שרשרת דגלונים סקראפית ומשמחת?

 

הכל כאן - החומרים והידע, הקפה והסדנה המצויידת להפליא. (ואפילו אינטרנט אלחוטי, אם יש בקרבכם מישהו כמו הפרופסור הפרטי שלי, שמתעקש להביא את המחשב הנייד לכל מקום) כל מה שאתם צריכים זה לבוא ולהגיד - אנחנו רוצים!

 

וכמובן - זה לא צריך להיות בשבת. אנחנו כאן כל השבוע (חוץ מבימי ראשון). בא לכם יום של כיף באמצע השגרה? דברו איתנו!



















 

והנה קצת תמונות, גם של המסביב, שעבורו נבחרו הפעם צבעים יותר גבריים, כדי שתראו איך זה יכול להיראות (אתם בטח תיראו עוד יותר יפים...):

 

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 5/1/2011 12:31   בקטגוריות דנה ישראלי, דיווחי חנות, משפחה, צילומי תדמית  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני והסבתא ישבנו בצוותא


את תמי פגשתי בפעם הראשונה בצד השני של השולחן.

מהצד האחד ישבתי אני - מועמדת לתפקיד ספרנית בבית הספר היסודי "משגב"

ומהצד השני ישבה חמישיית נשים, שבאותו רגע נראו לי די מאיימות, ותמי, שהיתה אז מנהלת בית הספר ביניהן.

אחרי מיליון שאלות רציניות, פתאום שאלה אותי מנהלת מחלקת החינוך מה התחביבים שלי.

וכשאמרתי שאני אוהבת לבשל העיניים של תמי צחקו אלי והיא אמרה שאם ככה, בטוח אשתלב טוב בבית הספר.

 

זה לקח זמן עד שבאמת הרגשתי שהשתלבתי, אבל הראיון ההוא היה פתח לעשר שנים מופלאות במשפחה הזו שנקראת "בית ספר יסודי משגב".

 

ולתמי היה חלק לא מבוטל בכך.

 

ואז היא הודיעה שהיא פורשת, וממני ביקשו שאנצל את חופשת הלידה המצתארכת שלי כדי לאגד א5ת הברכות של כולם לאלבום.

 

ביקשו, ולא ידעו מה מבקשים...

 

ככה התחילה הקריירה שלי כמעצבת אלבומים, ואז גם עברה החברות שלנו, שהיתה עד אז גם על תקן של היררכיה, לפסים שכל כולם אהבה.

 

מכיוון שהילדים של תמי לא ממהרים לספק נכדים, נתנו לה תקן "סבתא של כבוד" לילדים שלנו, ולכן לא מפתיע שכשאר התחלתי לחפש דוגמנים ליום הצילומים שלי, מייד חשבתי עליה כמתאימה לגלם את הסבתא של הנסיכה הפרטית שלי.

 

אז הנה התוצאות.

 

קודם כל הארגון של הסצנה, שעבורה נבחר הצבע הורוד:

 

 

ועכשיו לסדנת הסבתא-נכדה:

 



נכון שגם אתם רוצים?

 

אז קחו איתכם נכד, או ילד, או שפשוט תבואו לבד. בחיי שכאן לא צריך ילדים בתור תירוץ!

 

____________________

משהו קטן וטוב (כמעט 2011, ואז נתחיל ספירה חדשה)

 

ברוח הפוסטים האופטימיים, אני כמעט לא מרגישה צורך לציין משהו קטן וטוב, אבל החלטתי לנסות ולחזור לזה.

 

אז הנה, כדי שלא תחשבו שאני המשוגעת היחידה, הציפית הרקומה שהבוגר קיבל לכבוד הגיוס (יחד עם ציפה, כמובן), באדיבות היפה, שגם ממש ממש מוכשרת:

 



 

נכתב על ידי קסם שימושי , 30/11/2010 22:24   בקטגוריות דיווחי חנות, דנה ישראלי, הנסיכה, זיכרונות, צילומי תדמית  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קחי חברה, ובואי!


כשדנה שאלה אותי מה בעצם ארצה לצלם, אמרתי לה שאני רוצה שהתמונות יעבירו את הרעיון של הסדנאות. את זה שהסטודיו מציע מקום וחום והדרכה והצעה לאושר, כולם כרוכים בחומרים מקסימים ובהנאה גדולה.

  

בקשה קטנה, לא?

  

אז החלטנו לצלם כמה סצנות, שמציגות קהלי יעד שונים שיכולים למצוא אצלנו בית חם, ותוך כדי להראות גם את החומרים וקצת עבודות מוגמרות ואפילו את פינת הקפה החמודה שלנו, שמציעה פסק זמן (ויש בה כריות מתוקות, שנתפרו כאמור במיוחד לרגל האירוע...).

 

הסצנה הראשונה, מוקדם על הבוקר, הוקדשה לסדנאות הנשים.

הפוסט הזה מוקדש לצילומים ההם...

 

אירגנו חומרים וכלים על השולחן, ודנה התחילה להתחמם עם צילומים מכל הכיוונים:



 

יפעת ויעל נכנסו לתמונה, ואפשר היה להתחיל לצלם את הדינמיקה מסביב לשולחן. היה לנו כל כך נחמד יחד, עד שדנה היתה צריכה להזכיר לנו שנשים מפטפטות לא ממש מצטלמות טוב...



לשולחן הקפה (ולעוגיות המקסימות של עוגילי) שלחנו רק את יעל ויפעת, כדי שאני אוכל להתארגן לסצנה הבאה...



רוצים גם?

נשארו עוד מקומות בודדים לסדנת הקנווס הסקראפי האחרונה, שתתקיים ביום שבת 10.12, בשעה 10:30 בבוקר.

אתם מוזמנים לשלוח לי מייל ולהצטרף לחגיגה [email protected]

 

וזהו.

עכשיו אני אתארגן ואתחיל להתגלגל לרחובות, לפגישה אחת על אחד עם האי-קראפט החדש שלי.

דיווחים יגיעו...

נכתב על ידי קסם שימושי , 25/11/2010 16:43   בקטגוריות דיווחי חנות, דנה ישראלי, סדנה, צילומי תדמית  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)