לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שעה אחת, ארבעים וארבע שנות טובות


בימים שלפני ראש השנה מתחילות לצוץ בתיבת הדואר שלנו ה"שנות טובות".

 

זה חלק מהחיים הקהילתיים, כמו משלוחי המנות בפורים, ותמיד נחמד לראות את פרצי היצירתיות שצצים אצלנו בתיבה.

 

יש שנים שבהן אני מאורגנת ומכינה המון שנות טובות, לשכנים ולחברים, ויש שנים שבהן ראש השנה נוחת עלי במין הפתעה, וברגע האחרון אני מכינה קצת כרטיסים, לפחות להחזיר ברכה למי שברך אותי.

 

השנה חשבתי שאגיע לרגע האחרון בלי כרטיסים, אבל אתמול חתכתי חתיכה של נייר עטיפה חום בשביל מתנה שבסוף לא צריך היה לארוז... ובגלל שזו היתה חתיכה גדולה, ניסתי לחשוב מה אני יכולה לעשות איתה ואז הבנתי - הנה הצעד הראשון לכרטיסי שנה טובה...

 

בסיסים משמיניות של בריסטולים.

נייר עטיפה חום קרוע, בערך, למלבנים.

חותמות אותיות שיוצרות את המילים "שנה טובה" + דיו

וושי טייפ

תפוחים מסול ודבק להדבקה שלהם

 

שעה של עבודה

 



 

והנה יש לי 44 כרטיסים שבצד השני שלהם הרבה מקום לאיחולים ולברכות.

 

ולמה 44?

כי כשנגמרו לי באותו הזמן כל הבסיסים מהבריסטול וכל ההחתמות הבנתי שזו כנראה בדיוק הכמות הנכונה.

 

אז כמו שכתוב בצד האיחולים של הכרטיסים שלי:

 

שלא תהיה מצוחצחת ומגוהצת

 שלא תהיה מושלמת ומדוגמת מדי

שלא תהיה "הכי" שום דבר

 

שרק תהיה תשע"ג מלאה בשמחה ואהבה

 

שנה טובה!



____________________

משהו קטן וטוב - כי תמיד יש כאלו...

אתמול ניצלתי את זה שהפרופסור נסע איתי באוטו כדי לבדוק אפשרות לשנות את ההוראות הקוליות של הוייז שלי.

עכשיו זה הרס"ר שאומר לי "שמאלה פנה" ו"ימינה פנה" ו"חייל, שפר הופעתך" כשמגיעים ליעד,

ולפחות לבינתים זה מצחיק אותי ממש.

אישה שטחית אני...

נכתב על ידי קסם שימושי , 14/9/2012 13:02   בקטגוריות וושי טייפ, חותמות, חותמת מקומית, כרטיסי ברכה, ראש השנה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הנה זה בא


בעוד שעתיים בדיוק, בשעה 21:00, ייפתח דף המכירה שלנו ואפשר יהיה להתחיל ולרכוש.

 

בשלושת ימי ההשקה אפשר יהיה לרכוש רק את כל החותמות ביחד - ארבעת הסטים של האותיות + ששת הסטים של המסגרות עם הברכות + שמונת הילדים החמודים + כותרות החגים (גם הגדולות שנפלאות לדפי אלבום, וגם הקטנות שיקשטו כל כרטיס) + ששת חותמות הדואר העגולות + המילים הבודדות. הכל ביחד, בהנחה ענקית ובתוספת צ'ופרים.

 

מה שיישאר (אם יישאר) יימכר מרגע שההשקה תיגמר, ואז כל חותמת תימכר בנפרד (חוץ ממה שבמהותו מגיע כסט, כמו האותיות...)

 

ובינתיים, כדי להעביר לכם את השעתיים הקרובות בכיף, הנה מה שהנסייניות שלנו עשו עם החותמות:

 

שרוני, שאני כל הזמן מתלוננת שהיא לא עושה דפי אלבום, הכינה דף פורים מתוק:

 

 



 

 

 

עדיה עשתה מאמץ, למרות שהיא חולה, והשמישה צ'יק צ'ק את חותמות הכתב יד לטובת שלט מתוק לדלת:



קרן פרפרים הכינה המון כרטיסים מקסימים. הנה אחד מהם: 



קרן ממניירות היא אלופת קופיק ידועה, אז היה ברור שהיא תקבל דמות לצביעה. היא הגדילה ועשתה וכרטיס הפסח שלה הוא כרטיס בד מקסים:

 

זיקוקית זיקקה גם היא כמה כרטיסים מקסימים, כדוגמת זה:

 

לילך מויטרינה המשיכה בליין הכרטיסים והכינה גם דף פורים:

 

וסוגרת את הרשימה, רק לבינתיים, נילקי שמתכוננת כבר שבועות לטו בשבט:

 

אז זה מה שיש לי להראות לכם בינתיים.

בעוד שעתיים כאמור יהפוך דף החותמות שלנו לדף מכירה פעיל, ואז כל זה (ועוד) יוכל להיות שלכם.

להשתמע

לימור

 

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 16/1/2011 18:25   בקטגוריות חותמת מקומית  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)