לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

יש לנו זוכה! ואפילו שתיים!


הנה הגיע לו היום האחרון של החודש, ואחרי שסלסלת המוצרים המשיכה לגדול עד השנייה האחרונה כמעט, הגיע הזמן ערוך הגרלה ולגלות מי תהיה הזוכה המאושרת בכל הטוב הזה...

 

גייסתי לעזרתי את ה Random Generator שעושה שעות נוספות לטובת בנות ישראל הבלוגריסטיות, והוא החליט שהזוכה המאושרת תהיה - הגר עפרי! מזל טוב!

 

אבל מאחר שהיו לי כל כך הרבה עוזרות נדיבות שהפיצו ברחבי הרשת את בשורת בדידותי (אתם חושבים שיכול להיות שזו הסיבה שבשבועיים האחרונים קיבלתי בפייסבוק איזה 200 הצעות חברות מגברים?) - החלטתי לתת להן הזדמנות נוספת, והגרלתי עוד מתנה - רק בקרב הבנות שפרסמו באמצעים שונים את העניין (ולצערי לא שמעתי אפילו על אחת שהדליקה מדורות בראשי ההרים, או שתופפה על תופי טם-טם...). הזוכה במתנה הנוספת היא yafiti! מזל טוב גם לך.

 

אתן מוזמנות ליצור איתי קשר כדי שנתאם את משלוח המתנות.

 

ואני מזכירה שכל מי שנרשמו לרשימת התפוצה הן זוכות -

לשמחתי מרבית המועדים שבהם אני מקיימת את סדנת עיצוב הקנווס הסקראפי התמלאו . זו התוצאה של רשימת הקשר הולכת וגדלה (להזכירכן - התנה נשלחה לכל מי שנרשמה לרשימת התפוצה שלי). עדיין יש שני מקומות ביום רביעי 17.11 ומקומות בודדים בשבת 20.11. לאור הביקוש אני פותחת עוד שני מועדים -מועד בוקר, ביום שלישי, 9.11 בשעה 10:30 ומועד בודד בדצמבר, בשבת 10.12, מייד עם סיום חנוכה. אז אם אמרתן לעצמכן "נירשם אחר כך", עשו את זה מהר, לפני שייגמר...

נכתב על ידי קסם שימושי , 31/10/2010 18:52  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחר - מכירה ברמת השרון (וגם קנווס חדש)


עושה הפסקה באריזות ובארגונים לטובת מנוחה לרגליים וכתיבת פוסט קצר.

 

מחר כבר כמעט כאן, ואני אשמח לפגוש אתכם במכירה אצל דורלי, ברמת השרון, רחוב הבנים 24. אני אהיה שם בשעות 9:30-14:30, ואם תתברברו בדרך תתקשרו 054-4626765 ואשמח לעזור.

 

ומה יהיה שם?

ניירות - המון (ויש כזכור מבצע על כמעט כל הניירות)

חיתוכי אותיות של קסם שימושי בחצי מחיר

ועוד המון המון חומרים לעיצוב בנייר - מיני אלבומים וחותמות  ודיו ומדבקות וקישוטים וסרטים וטייפים יפניים וטייפים מבד ותגיות ו... נגמר לי האוויר....

 

ולטובת האהובים שאתם משאירים בבית אני מביאה גם מתנות שוות ומיוחדות.

 

וחוץ מזה אני אביא גם קצת דוגמאות לעבודות.

 

אז הנה לכם צילומי הבדרך והמוצר המוגמר - קנווס שהכנתי אתמול כשהמחשב שלי החליט להפסיק לשתף פעולה (די, זהו, נמאס לי להרגיש כמו איוב וביום ראשון אני הולכת לקנות מחשב חדש. בינתיים אני מנסה לעשות כמיטב יכולתי על המחשב הנייד, אבל אם לא הגבתי למשהו ששלחתם לי - אנא הבנתכם...):











נכתב על ידי קסם שימושי , 28/10/2010 19:21  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עותק אחד זה לא גיבוי...


לאור ההיענות המדהימה שלכם, קשה לי להאמין שיש עדיין מישהו במרחב הוירטואלי שלא שמע על אובדן רשימת הקשר שלי {אבל מאחר שההגרלה בעוד שלושה ימים, וסל המתנות רק הולך וגדל - אם יש לכם חבר או חברה שעדיין לא נרשם - תעשו לו טובה ותזכירו לו...}

 

אפשר היה לחשוב שאובדן רשימת הקשר הוא עונש מספיק על פירמוט פזיז מעט, אבל מסתבר שיכול להיות גרוע יותר.

 

לפני שבועיים הכנתי קובץ של תמונות להדפסה ורציתי להוסיף עליו כמה תמונות של הנסיכה בדיסני, לטובת שני פרוייקטים מתוכננים. חיפשתי את התיקייה המתאימה בתוך תיקיית הטיול שלנו, ואז חשכו עיני - שלוש תיקיות דיסני, ובתוכן מאות צילומים שמתעדים שלושה ימים מופלאים - פשוט לא היו שם!

 

ניסיתי לחזור לנשום.

עשיתי חיפוש מעמיק על כל תכני המחשב.

עשיתי חיפוש מעמיק לא פחות על הכונן החיצוני.

שלחתי מייל מבועת למאמן.

וכל הזמן מילמלתי לעצמי את המנטרה - "אלו רק תמונות, העיקר שיש לנו את הזיכרונות".

 

שלושה ימים של מלמולים חוזרים ונשנים (תוך כדי ניסיונות להעביר את הכונן של המחשב הנייד שלי, זה שעליו היו התמונות בעבר, לפני שהועברו מחשב וגם גובו, דרך כל תוכנות השיחזור שאיתרנו ברשת) לא הצליחו לשכנע אותי בזה ש"העיקר שיש לנו את הזיכרונות". בינתיים גם הצלחתי לגלות שאבדו גם התיקיות של חוף מונטריי, האקווריום במונטריי וכל השלטים המופלאים שצילמתי ברחבי דיסנילנד...

 

אז יצאתי לחפש ברשת מי עושה שיחזורים ומצאתי את טיק טק ברמת גן. האתר שלהם שיכנע אותי ברצינותו ושיחת הטלפון שבה הם ניסו לעזור לי להחליט אם מנסים לשחזר מהמחשב הנייד או מהמחשב המפורמט היתה משכנעת גם היא.

 

אז לקחתי את הכונן שלי לרמת גן, ובחרתי באופציית הבדיקה המהירה שלוקחת מכסימום שלוש שעות (השיקול שלי היה שאם החדשות יהיו רעות והם יגידו שהם לא יכולים לשחזר את המידע, לפחות אני אוכל לקחת איתי את המחשב בסוף יום הסידורים...). מצא חן בעיני שהם איפשרו לי להתנות את הצלחת השיחזור בזה שהם יאתרו את התמונות שחשוב לי למצוא, ואם לא - זו לא תיחשב הצלחה ואני לא אשלם (חוץ מאשר על הבדיקה).

 

לשמחתי הם הודיעו לי שיש סיכוי, אבל שהסבירות היא שהם לא יצליחו לזהות את התמונות לפי התאריכים, ואז אני אצטרך להגיע אליהם ולבדוק אצלם במחשב אם התמונות שחשובות לי נמצאות.

 

זה לקח יומיים של עבודה (יום אחד פחות ממה שהם חזו) והרבה הלך לאיבוד, אבל בכל זאת הם הצליחו להציל לנו איזה מאה תמונות מתוך חמש מאות התמונות האבודות.

 

כשישבתי עם הטכנאים לעבור על התמונות, אמרתי שמה שעדיין לא ברור לי איך איבדנו את הגיבוי שעשינו על הדיסק החיצוני, אז הם הסבירו לי שעותק אחד זה לא גיבוי. גיבוי זה לפחות שני עותקים מחוץ למחשב שעליו קיים החומר המקורי (ומכאן כותרת הפוסט הזה...).

 

יצאתי משם עם שני תקליטורי DVD עמוסי תמונות (משהו כמו 8000 תמונות, שאני עדיין צריכה לבדוק כדי לראות אם יש שם עוד משהו שווה שפיספסנו), עם הכונן שלי שהם ארזו באהבה כמו תינוק(ת)
 

 

ועם ההבנה שאובדן מידע וקריסת המידע שעליו לא חייבים להיות סוף העולם.

 

יש תקווה (והיא עולה לא מעט כסף...)

נכתב על ידי קסם שימושי , 27/10/2010 21:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)