לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

תשומת לב


בפעם הקודמת היינו בגן החיות התנ"כי בירושלים כשהנסיכה היתה בת שלוש, ועשינו טיול משפחתי טרום-בר מצווה.

הבוגר, שהיה אז מתבגר צעיר, תהה מה יש לו לעשות בגן חיות והופתע לגלות את העונג שבלגלות את הגן דרך עיניה של בת השלוש. היה מרתק.

 

מאז עברו שבע שנים, והחלטתי שהגיע הזמן לחזור לשם.

ניצלנו את אחד מימי חול המועד סוכות, ואחרי שהצטיידנו בלאה ובבורקסים הגענו אל הגן.

 מטעמי עצלות וחוסר חשק לסחוב החלטתי להסתפק במצלמת האייפון, ואחרי שהבנתי איך לבטל את הפלאש

היא בהחלט עמדה במשימה בכבוד.

 

גן החיות עדיין מענג כמו זכרתי אותו, ולמרות שהיה שם ים של אנשים, הוא מספיק מרווח ומלא שטחים פתוחים,

כך שלא הרגשנו את הצפיפות.

 

צילמתי כל מיני חיות במחשבה על זה שהנסיכה תרצה לתעד את היום הזה באלבום ולא רק בזיכרון,

אבל כשהגענו לכלוב הסוריקטה היה לי ברור שהתמונות האלו בשבילי.

 

מכירים את זה שאתם רואים אמא עסוקה במשהו והילד מנסה בכל דרך למשוך את תשומת לבה?

ככה זה היה.

הסוריקטה עמדה זקופה וגבוהה, כמו מדגמנת לקהל הצופים,

ולא הראתה שום סימן לזה שהיא שמה לב שיש גור קטן שמנסה לטפס אליה ובכל פעם מחליק על הסלע

שעליו היא עומדת...

 

החלטתי להשתמש בתמונות כדי לעצב דף במסגרת אתגר הסקיצה של "יוצאות מהקווים".

בהתחלה חשבתי שלכל אתגרי החודש (אני הספונסרית החודש ולכן הוזמנתי להיות מעצבת אורחת) אני אכין דפי יומן, אבל סקיצה ויומן לא ממש הולכים יחד, ומזמן לא עיצבתי דפי אלבום, אז זו היתה הזדמנות נפלאה.

 

זו הסקיצה:



וזה מה שעשיתי ממנה:



תראו איזה כותרת ארוכה! ואיזה כיף שזה לקח לי פחות משליש מדף מדבקות האותיות... (למרות שכדאי שעכשיו אני לא ארצה לכתוב שום דבר שיש בו את האות הא...)

 

רוצים גם?

עד 31.10 תוכלו להעלות עבודות לאתגר בבלוג של "יוצאות מהקווים" ואולי תזכו בפרס מתנת "קסם שימושי"...

 

___________________________

משהו קטן וטוב - כי תמיד יש כאלו...

ניצלתי היום נסיעה למרכז כדי לקפוץ לתת חיבוק לציפ ולתינוקת המקסימה שלה לילך.

חיבוק רך במיוחד, שכולו ורדים, ורודים ופיקֶה:



והשמיכה ארוזה:



כן, כן, גם לי יש רקעים מופלאים של האחת והיחידה - יעל יניב (-:

נכתב על ידי קסם שימושי , 17/10/2012 16:46  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דפים מהיומן, או, זו הכותרת שנשארת כשחגית משתלטת על הכותרת "יומני היקר" (-:


יצירה ביומן זו יצירה אחרת לגמרי ולקח לי זמן להתרגל לזה שאני מתחילה לעבוד בלי שיהיה לי מושג מה אני הולכת

לעשות, ושגם יש לי מושג מה אני רוצה להשיג, התהליך ייקח אותי למקומות אחרים...

 

עכשיו אני נהנית מהתהליך.

להתחיל בנקודה כלשהי, שהיא אף פעם לא A, ולסיים הרחק הרחק, אף פעם לא ב Z.

ורק כשמגיעים אפשר לראות לאן הגעתי.

לפעמים אפשר לזהות את המקום, ואז גם אפשר לשים שלט "אתה נמצא כאן", AKA - כותרת,

ולפעמים גם כשנדמה שהתהליך והדף נגמרו - אין לי מושג לאן הגעתי,

אולי זה אומר שהתהליך לא נגמר...



 

באופן מקרי, או שלא, יצרתי בשבוע האחרון שני דפים, שרק אחרי שהם נגמרו (כל אחד ביומן אחר)

ראיתי כמה שהם מדברים אחד עם השני, אז החלטתי להשתמש באותן חותמות לכותרת, כדי שימשיכו לדבר אחד עם השני גם בעתיד...

 





גם לכן מדגדג ליצור בשביל עצמכן?

לצאת לדרך בלי לדעת לאן תגיעו?

 

בשעה טובה אני מתחילה מפגשים ליצירה ביומנים אצלי בסטודיו ביובלים.

מפגשים אישיים, נשיים, צבעוניים ומפנקים.

 

המפגשים יתקיימו בימי חמישי בערב, אחת לשבועיים.

המפגש הראשון יתקיים ביום חמישי, 25.10, בשעה 20:30 ואפשר להגיע אליו להיכרות, ללא התחייבות.

 

אם יהיה ביקוש למפגשים בחיפה - אשמח לבדוק אפשרות לפתוח גם שם קבוצה.

פרטים והרשמה - אצלי בטלפון 054-4626765

 

_______________________

משהו קטן וטוב - כי תמיד יש כאלו...

משלוח וושי טייפ, צבעוני ומשמח, נחת בחנות.

גם דוגמאות ישנות שאזלו מהמלאי וגם דוגמאות חדשות ונפלאות.

נכתב על ידי קסם שימושי , 15/10/2012 12:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזו הפתעה טובה על הבוקר!


היתה לי הבוקר פגישה עם מי שמייצר לי את מדבקות הקרטון גלי.

אני הייתי בטוחה שאנחנו נפגשים לסכם איך בדיוק יראו המדבקות החדשות (ועוד כמה עניינים על הדרך).

 

והנה הפתעה!

כשהגעתי התברר לי שההזמנה שהודיעו לי שמוכנה, והייתי בטוחה שהיא של דוגמאות למיזם הבא שלי,

היא בעצם ההזמנה של גיליונות האותיות!

 

אז הנה - שבועיים לפני התיכנון שלי

ובהופעת בכורה -

אותיות כתב יד בקרטון גלי.

 



גובה האותיות ס"מ וחצי-שניים.

בגיליון יש 87 אותיות, עם מספיק אהו"י לכל אחד, ועם אפשרות לחתוך את הגיליון כך שתוכלו להשתמש בנגטיב של רוב האותיות.

בצידן האחורי של האותיות דבק דו צדדי - רק לקלף את נייר המגן ולהדביק.

 

איזו פתיחה נפלאה לשבוע!

 

____________________

ועוד משהו קטן וטוב - כי תמיד יש כאלו...

 

אפשר כבר ללכת עם שיער פזור ולא למות מחום!

נכתב על ידי קסם שימושי , 14/10/2012 10:41  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)