לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

הנסיכה שבתוך כולנו




הייתי בת 17 כשדיאנה הפכה לנסיכה מויילס, בחתונה רומנטית ומלכותית שאחרי כל פרט ממנה עקבתי בעיניים כלות. 17 זה בדיוק הגיל המתאים להעריץ גננת שמצליחה לכבוש את ליבו של רווק כל כך מבוקש.

17 זה בדיוק הגיל המתאים להעריץ כל פרט לבן, מנצנץ, רומנטי ומלכותי.

 

אחר כך הגיעה ההתפכחות.

הסתבר שהנסיך הוא די צנונית.

הסתבר שלהיות נסיכה זה לא כל כך רומנטי וזוהר ומנצנץ בחיי היום יום.

הסתבר שעדיף לאחוז במציאות המקומית שלי, שאולי היא לא כל כך בלינגית אבל יש לה בהחלט רגעים נסיכותיים...

 

שלושים שנים מאוחר יותר.

עוד חתונה מלכותית.

עושה רושם שהנסיך פחות צנונית.

עושה רושם שהכלה היא פחות פרח חממה.

עושה רושם שגם בגיל 47 קצת אבק של נצנצים, רומנטיקה וכתר מלכותי מתחת להינומה עושים לי את זה. קצת.

 

אז אני קופצת מדי פעם לערוץ היוטיוב של בית המלוכה.

מתעצבנת מהשידור המקוטע (טוב, זה קופץ ממצלמה למצלמה ויש מאות כאלו (ומתפעלת מרמת הקלוז אפים על הפנים של קייט.

תוהה מי היה בסוף המעצב של השלמה הכי סודית בעולם (ומודה שהצליח לו...)

משתעשת למראה הכובעים המוגזמים (נדמה שמי שאירגן לקמילה את האבוב שמונח על ראשה עדיין אוהד בסתר ליבו את דיאנה...) ומנסה לשים בצד את הציניות כדי ליהנות מהעניין כמו שצריך.

 

וגם יוצרת, טיפונת.

 

בפורום עיצוב אלבומים העלו אתגר זריז. אני גיליתי אותו אתמול, אז מבחינתי הוא היה ממש זריז...

 

זה האתגר:

כרטיס ברכה לחתונה (כלשהי, לא בהכרח לחתונה המלכותית, אלא אם אתן מוזמנות אליה, כמובן)
שכולל ארבעה דברים, לפי המסורת האמריקאית (ערבבתי פה כמה לאומים):

something old - משהו ישן: חומרים ישנים ששוכבים אצלכן שנים או תמונות וינטג'יות
 something new - משהו חדש: טכניקה חדשה, חומרים/ ציוד חדשים
something borrowed - משהו שלא אתן קניתן או עשיתן, אלא משהו שקיבלתן (למשל בהחלפה)
something blue - טוב, זה קל: משהו כחול.

הכרטיס יכול להיות בכל גודל, צורה, טכניקה וצבע, העיקר שיכלול את ארבעת האלמנטים הנ"ל, וכמובן, שיהיה ברור שזה כרטיס לחתונה (אם על ידי כותרת או תמונה או מקום לצ'ק).

 

החלטתי להכין כרטיס שהוא תגית בתוך מארז שעשוי מגליל נייר טואלט.

 

קודם ההסברים, ואז התמונות -

משהו ישן - השתמשתי במדבקה של שני ילדים, שהיא גם בסגנון וינטג'י משהו וגם מונחת אצלי במגרת המדבקות כבר המון זמן (ביום יום היא הרגישה לי קיטשית מדי, אבל החתונה הזו בהחלט מביאה בכנפייה מוזה קיטשית משהו..). גם הלטרסט שאיתו כתבתי "מזל טוב" הוא היסטורי ממש. אפשר לראות את הסדקים שנוצרו בו, והשארתי אותם בכוונה.

משהו חדש - קודם כל אף פעם לא יצרתי בעזרת גליל של נייר טואלט, וחוץ מזה השתמשתי בנייר מסדרת "אהבה כתומה" שעיצבה צרויה.

משהו מושאל - כאן איפשרתי לעצמי פרשנות חופשית קצת לגבי המושג... את התגית יצרתי מהאריזה של המדבקות של "מסטיקים". זה בהחלט משהו שקיבלתי, נכון?

משהו כחול - כמו שנכתב בהסבר של עלמה 7 - זה קל...

 

ככה נראה הכרטיס השלם עם המארז:



זה המארז:

 



וזו התגית:




בסיכומו של דבר, אני חושבת שבלי קשר לגיל - חתונות פשוט עושות לי את זה!

שתהיה שבת שלווה

(ומה זה הגשם הזה???)

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 29/4/2011 13:05  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיהיה נעים, שיהיה טעים


והעיקר:

 



אנחנו נתגלגל מחר בבוקר לכיוון מצפה רמון, מתוך כוונה לקיים הבטחה ישנה לנסיכה ולקחת אותה למדבר לראות שמיים מלאים כוכבים.

 

החנות תהיה סגורה בימים שני-רביעי, ותחזור לפעול ביום חמישי, כשנחזור רעננים.

 

חג שמח!

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 17/4/2011 23:54  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הוד קשישותי


אני אוהבת ימי הולדת.

מאוד.

 

של אחרים, כי אני אוהבת לפנק,

ושלי

כי זה היום המיוחד שלי

(או השבוע, אם אני מוצאת דרכים למתוח את החגיגות...)

 

היום יום הולדת והשמחה רבה.

 

לפני יומיים זה לא נראה בדיוק ככה.

 

האמת היא שבסוף השבוע הקודם הייתי דווקא בהיי רציני.

היה היריד המופלא אצל נתנאלה שהיה הפנינג אחד גדול.

 והמון חברות שבאו לחבק ולהתלהב.

והמון אנשים שלא הכרתי קודם או שהכרתי רק וירטואלית ושהיה נחמד להכיר אישית.

ואמא שלי שהתעקשה להגיע בתחבורה ציבורית והיתה עזרה עצומה וגם קנתה לי חולצה מקסימה בעיצוב איילת רובין.

והמאמן והנסיכה שהיו איתי והיו חלק מהכיף.

וריבי שהגיעה כדי לחבק ופתחה את חגיגות יום ההולדת עם מתנה מקסימה.

והיה היי.

 

ואז הגיעה החתונה המקסימה של לוטם וחן וגם שם הייתי בהיי.

שמלת המיני המדליקה שלי שלוותה בגרביונים מדוגמים (אני חושבת שבפעם הראשונה בחיי) ובנעליים חדשות.

החתן והכלה המקסימים:



הריקודים והמשפחה שלי מסביב והאושר באוויר.

היי.

 

ואז ביום רביעי הגיע הדיכאון.

קטן כזה.

אני לא יודעת להיות דיכאונית בגדול...

אבל כל מיני דברים קטנים שהצטברו וכל מיני תוכניות שלא התרוממו ואיכס כזה שלא מתאים לי בכלל, ובטח לא לכבוד יום ההולדת.

 

אז החלטתי שלא מקובל עלי ושאני דוחפת את האיכס הצדה, ונהנית מהיום שלי.

 

הבוקר התחיל עם עמוד הפייסבוק המהמם שלי ועם עשרות האיחולים המקסימים שחיכו לי (ועוד המון שנוספו במהלך היום).

 

הוא המשיך בארוחת בוקר מפנקת מול הנוף הכי מקסים בעולם. כתיתא היא מסעדה חדשה בבית הבד באבטליון. הייתי טובה ולקחתי איתי מצלמה, אבל שכחתי לוודא שכרטיס הזיכרון נמצא בתוכה, אז לתמונות המאוד מדגמיות אחראי הסלולרי של המאמן (ואני הבטחתי לעצמי לחזור לשם עם מצלמה מתפקדת. ארוחת הבוקר השווה בהחלט מצדיקה ביקור חוזר):





באמצע ארוחת הבוקר נחתה על השולחן קופסה קטנה שהבהירה שהרמז המאוד ברור ששלחתי ("תלך לדוכן של אלונה ותבחר לי שרשרת") לא הלך לאיבוד על האיש שלי...

 

הוא גם צילם:



ומאחר שהשרשת לא מספיק בולטת בתמונה הזו, והתמונה השנייה שהוא צילם נהרסה, אז הנה חיתוך של התמונה כדי שתוכלו להתפעל יחד איתי:



המשך היום עבר עלי בבטלה מופלאה.

נמנום וקריאה וצפייה בטלוויזיה ותגובות בפייסבוק.

וזהו.

עד שבערב הנסיכה שאלה אם אנחנו לא מתכננים לעשות משהו לכבוד יום ההולדת...

 

אז היינו ספונטניים ויצאנו לארט דה קוקו בכרמיאל.

היה מתוק.

מאוד מתוק.

 

ככה צריך לחגוג יום הולדת.

 

תודה לכל המאחלים והמאחלות.

שימחתם אותי מאוד!

 

לימור

הקשישה בשנה

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 15/4/2011 22:20  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)