לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

ראי ראי שעל הקיר


חברה טובה הזמינה אצלי ארבע מראות מקושטות. מה שהיא ציפתה לקבל היה מראות כמו שעשיתי עד עכשיו - מראות איקאה, מקושטות בניירות יפים ועוד קצת עיטורים, אבל אחרי הסדנה של נטלי קלבך רציתי להתנסות במראות קצת אחרות ומכיוון שקיבלתי יד חופשית זרמתי עם זה.

 

אלו המראות שיצאו:










היא אהבה מאוד את המראות, אבל מכיוון שהן אמורות להינתן באותו מעמד, המראה הרביעית נראתה לה דורשת שדרוג.

מאחר וזו המראה שאני הכי אהבתי, ולא ראיתי איך "משדרגים" אותה, העדפתי להכין מראה אחרת ולהשאיר את המראה הכחולה אצלי.

 

בשלב זה נוספה לאוסף המראה הזו:





ובא לציון גואל.

 

אבל... אני נשארתי עם המראה הכחולה, נשית ואומנותית, והחלטתי שהיא צריכה בית חם ואוהב.

 

לכן (וגם לכבוד נסיעתי המתקרבת) החלטתי לעשות הגרלה בין כל הקונות חומרי עיצוב אלבומים מאתר החנות. תיכנסנה להגרלה כל הקניות המקוונות החל מכרגע ועד ליום שבת, 19.6.10, כדי שיישאר לי זמן לשלוח את המתנה לזוכה לפני שאסע.

 

מחר - פוסט דומינו גדול ועוד הפתעה.

 

ובינתיים - משהו קטן וטוב #16 (2010)

הבנות הנחמדות של סקרפוהוליק יצאו לנסיעת מבחן ודיווחו על התוצאות -

על החותמות של the greeting farm הן כתבו כאן

ואת הדברים היפים שהן עשו מערכת הקופסה המתפוצצת תוכלו לראות כאן

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 29/5/2010 21:36   בקטגוריות איקאה, הגרלה, דיווחי חנות, חותמות, מראה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Well behaved women rarely make history


מצטערת על האנגלית, אבל בחיי שהמשפט הזה לא מיתרגם טוב...

 

מצאתי אותו על הדף המקסים הזה של DCWV והוא חלק מסטאק הוינטג' החדש שעלה לחנות:

 



מטעמי עייפות אני מקצרת, אבל הייתי חייבת להביא לכם את הממתק הזה לכבוד שבת

 

מחר - פוסט של אומנות, שטומן בחובו הפתעה.

 

שבת שלום!

נכתב על ידי קסם שימושי , 28/5/2010 16:33   בקטגוריות פמיניזם  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מצלמה מבית טוב (וגם המלצות קניות)


********משהו בישראבלוג השתגע והתמונות עושות בלגן. נראה אם נצליח לתקן...*********

 

אז כן, אני הבעלים החדשה והמאושרת של המצלמה שאלין מכרה.

 

אתמול, בלוקיישן הולם לחלוטין, על המרפסת של נתנאלה, נערך הטקס החגיגי של העברת הרכוש, ומייד אחר כך התחלתי לצלם בלי הכרה. נכון שעדיין לא היה לי רגע להסתכל בחוברת, ובינתיים אני עדיין מלמת במצב אוטומט, אבל עדיין... בשלוש שעות צילמתי למעלה משלוש מאות תמונות של כל מה שזז באיזור, כולל הכלבים.

 

ותיכף התמונות...

 

אבל קודם - מה קנינו בעצירה ברעננה?

בביג דיל לא מצאנו הרבה חדש, אבל קנינו אלבומים קטנים 15*15 עם ספירלה, שמתאימים לאלבומי תינוק או כספרוני ברכות וגם חבילות של חיתוכי נייר שממש לא חדשים, אבל הם מכילים הרבה חתיכות (כל חבילה בגוונים שונים) וזה יוצא משתלם (והרבה פעמים גם כיף שיש כבר חלקים חתוכים...). וגם חבילה של 40 יחידות דפי משי בצבעים שונים (זה נמצא בחלק של הניירות עטיפה) שנהדר לעשות מהם פרחי נייר.

אחר כך עברנו את הכביש ל"מוזלים" כדי לקנות אבני דומינו (תיכף תיכף משהו קטן וטוב...).

שם מצאנו עוד כל מיני אוצרות.

כל מה שמצולם כאן עלה 2.5 ש"ח, למעט קצת חבילות שעולות 5 ש"ח:

והנה דוגמית מים התמונות שצילמתי אצל נתנאלה:

  

נכון שנדמה שקשה לי לוותר על תמונות?

וזה עוד כשויתרתי על איזה מאתיים חמישים לפחות...

 

איזה כיף זה לצלם!

__________________

משהו קטן וטוב #15 (2010)

בדרך, בנסיעה, כשהייתי עסוקה בסגירת ענייני מצלמה עם אלין, ראיתי שריבי מחפשת אותי.

קיוויתי שהיא רוצה לספר לי שניפגש בסדנה ואכן כך היה.

איזו הפתעה קסומה.

 

והסדנה?

קודם כל חגית זה תמיד כיף.

וחוץ מזה הדומינו מסתמן כהתמכרות חדשה.

אתמול כבר הצטיידתי באבני דומינו בשני גוונים ובדיו אלכוהולי.

מישהו יכול לספר לי אולי איפה קונים קצת זמן?

נכתב על ידי קסם שימושי , 24/5/2010 11:09   בקטגוריות סדנה, נתנאלה, צילומים, מצלמה, דומינו, המלצות, קניות  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)