לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

להפוך את הדפקט לאפקט (ודף חדש ביומן - תהליך מצולם)


אתמול אחר הצהריים רציתי לעבוד ביומן, וגיליתי ששני דפים שהכנתי לי לפני כמה ימים עם כל מיני הדבקות, נדבקו זה לזה.

 

עשיתי מה שחגית המליצה לעדי ומשכתי בכוח.

 

אופס... הדף נקרע...

 

ומילא הדף עם ההדבקות שהיה רק בסיס להתחלה, יחד עימו נקרע אחד מדפי הכפולה שאהבתי.

 


בהתחלה חשבתי על הפיתרון הכי פשוט שאפשר. להדביק את שני הדפים הסוררים זה לזה, וכך לוותר עליהם אבל להציל את הכפולה הגמורה שאני אוהבת.



אבל היה לי חבל לוותר עליהם, והחלטתי ששוב הגיע הזמן להפוך את הדפקט לאפקט...

 

שפכתי על השולחן את כל הטייפים שלי:



והבנתי שרובם לא רחבים מספיק על מנת ממש להחזיק את הדפים הקרועים יחד, ומה שכן רחב מספיק - לא ממש מתאים...

 

אז השתמשתי במסקינג טייפ פשוט ורגיל, ועליו הדבקתי טייפים מדוגמים:



השלמתי קצת את הדמויות שעליהן טיפס הטייפ, ובא לציון (וליומן שלי) הגואל.

 

בצד השני כן יכולתי להרשות לעצמי להשתמש בטייפ המדוגם הרחב:



מרחתי על הדף כולו צבע אקרילי תכלת (בעזרת מגבון) והלכתי לי הביתה:



היום המשכתי לעבוד על הדף הזה, ואפילו זכרתי לצלם את מרבית השלבים, אז הנה מה שקרה כאן היום:

 

מה פה קורה פה?

על הצבע התכלת מאתמול מרחתי בעזרת ה DABBERS תוספת של צהוב וירוק (citrus ו-sunshine yellow, למי שרוצה לדעת בדיוק)

מה פה קורה פה?

בעזרת עיפרון ציירתי משהו. אולי פרח. עברתי על זה עם עט שחור.

את פתקית ה-SWEET הפכתי לתזכורת לעצמי - להיזהר מסוכר...


מה פה קורה פה?

הפרח נצבע בצבע אקרילי כתום, וכך גם האזהרה. על הדף הימני נוסף סלסול בשוליים, שוב עט שחור.

 

מה פה קורה פה?

הסלסול נצבע באותו כתום, ועל הצבע הוספתי עיגולים בעט השחור.

חותמת של עלים שהוחתמה עם staz-on ירוק כהה. לזו שהוחתמה בתור עלי הגבעול של הפרח הוספתי קו מתאר לבן.

 


מה פה קורה פה?

ההחתמות קצת השתלטו לי על הדף, אז טשטשתי אותן עם ניילון פקפקים ואקרילי לבן.


מה פה קורה פה?

רציתי שורות לכתיבה. השתמשתי במסקינג טייפ דקיק.


מה פה קורה פה?

הצבע של המסקינג טייפ לא השתלב כמו שדמיינתי, אז שוב גייסתי את הדאברים שכבר מופעים על הדף ושילבתי את הפסים יותר טוב בדף.

 

הכתיבה אישית, אז היא תבוא עכשיו, אחרי שהדף כבר צולם.

 

פחות משעה (לקח יותר זמן לסדר את התמונות ולכתוב), ואני מאוד אוהבת את התוצאה...

 

_______________________

משהו קטן וטוב - כי תמיד יש כאלו...

שמתם לב איך השולחנות הצבעוניים אצלי בסטודיו הם רקע אידיאלי לצילום של היומן.

הם ממש יומן בפני עצמם...

נכתב על ידי קסם שימושי , 25/7/2012 18:31   בקטגוריות mixed media, יומן ויזואלי, וושי טייפ  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גן חיות לשי


{השיריונר טען שיצאתי פולניה בפוסט הקודם, כשהתלוננתי שלא מגיבים לי.

כולנו קצת פולניה, לא?}

 

ובעניין אחר לגמרי, טלאים.

 

שנים פחדתי ממכונת התפירה, כבר כתבתי על זה כאן בבלוג לפני ים של זמן. ואחר כך, אחרי שגיליתי שאני יכולה ליהנות מתפירה, עדיין הייתי מוגבלת על ידי היכולות החלקיות של המכונה הישנה שירשתי מחברה, וגם על ידי חוסר היכולת שלי לצייר, לגזור או לתפור קווים ישרים.

 

זו הסיבה שבגללה היה לי ברור שטלאים זה לא בשבילי.

בשביל טלאים צריך להיות מסוגלת לתפור ישר.

אז אני לא אתפור טלאים.

 

בסוף השבוע הכי דובדבני בעולם גיליתי לא רק שאני מסוגלת לנגר (אם גם חשוב לציין שלמרות הפלס המדף הפנימי של הכוננית שלי עקום...), אלא גם שטלאים זה לא לגמרי בלתי אפשרי. לפחות כשמקבלים את הבדים מגוהצים וחתוכים בהתאמה (charm packs). אלין הסבירה ממש ברור ונתנה טיפים מוצלחים והייתי מרוצה מהתוצאה, אז רשמתי לפני שאולי החרם על טלאים הוא לא ממש מוצדק...

 

אחרי שהתחלנו לתפור את שמיכות הטלאים הקבוצתיות שלנו, לרותם של אלכסנדרה ולגרייס של אמיליה, החלטתי לנסות ולתפור שמיכות טלאים נוספות - לתינוקות הצפויים בסביבתי.

 

מאחר שעמית, האחיינית האהובה שלי, מאמינה בהפתעות, לא ידעתי אם למיכאל הקטנטן ייולד אח או תיוולד אחות.

רציתי להתחיל מוקדם אז החלטתי ללכת על צבעים יוניסקסיים - צהוב וכתום.

 

את הדוגמאות לאפליקציות קניתי באטסי (ואין פה קישור כי אני לא  ממליצה על המוכרת הזו. לא קיבלתי את מה שהזמנתי והיא לא עונה לי למיילים) ואני חושבת שאפשר לזהות איזה אפליקציות הכנתי אחרי שכבר גיליתי שמדובר בתינוקת...

 

אז הנה האפליקציות שהכנתי:





















וככה נראית השמיכה כולה:



את ההוראות לחיבור השכבות לקחתי מסרטון הוידאו הזה (בהמלצה מוצלחת מאוד של אמיליה).

 

מקווה שהשמיכה תעטוף את שי בפצפונת בהמון אהבה ופינוק.

 

_____________________

משהו קטן וטוב - כי תמיד יש כאלו....

 

גם הנסיכה רצתה להכין מתנה ובעיתוי נהדר הגיעה ההדרכה של מיס פטל לסוס דוהר.

 

אז הנה הסוס שהיא הכינה למיכאל, האח בן השלוש של שי הפצפונת:



נכתב על ידי קסם שימושי , 22/7/2012 20:11   בקטגוריות הנסיכה, מתנות, תינוקות, תפירה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה צריך מתגייס?


השיריונר הכין רשימה בשביל אח שלו, שיהיה שיריונר גם הוא, החל מעוד עשרה ימים.

 

רציתי לשמור אותה למזכרת, ואיפה יותר טוב מהבלוג?

ממילא, לאור מיעוט התגובות, לפעמים אני חושבת שאני כותבת לעצמי ולעוד חמש ורבע קוראות...

 

אז הנה היא, שעשעו אותי ההערות בגוף הסרט...:

¤ 3 גופית לבנות
¤ 4-6 גופיות זית (אפשר לקנות גם לי איזה 3 באותה הזדמנות)
¤ תחתונים לשבועיים (לספור ולקנות בהתאם)
¤ ביגוד קל כלשהו שנוח לישון איתו
¤ אלתוש (יש לפעמים בשיזפון מכות יתושים)
¤ חבילה של חטיפי אנרגיה (הוא הולך להיות טירון וידאגו לו לאוכל מעל האוזניים, אבל שיהיה לכשמשהו מתפספס

או כשהלו"ז נמשך הרבה אחרי ארוחת ערב)
¤ מגבת בינונית (לגדולות לא מספיק יום לייבוש בצפיפות של מאחורי הדלת)
¤ כפכפים פו·שטים למקלחת
¤ טוש סימון שחור שקניתי כבר (לרשום שם על כל הציוד ב' שהוא חותם עליו)
¤ ספר טוב כלשהו
¤ קצת כסף מזומן - אין מה לעשות במאות שקלים ובתחילת הטירונות עוד לא העיפו את הבני זונות
¤ מנעול קטן (לא הכרחי כי יש להם לוקרים ננעלים בחדר אבל אם לאבא יש אז כדאי בשביל עוד מקום בלוקרים שבמסדרון)
¤ גליל נייר טואלט - לא תמיד בא לך ללכת לבקש מהסגל עוד.
¤ נעלי ספורט פשוטות - ייתנו לו וואוצ'ר למשהו איכותי בחודש הראשון.
¤ להזכיר לי להביא לו גומי למחסנית - אני לא זוכר אם מותר להם או לא אבל שיהיה.
¤ גומיות לנעליים מהגומי השחור שלך - ולהסביר איך מכניסים לתוכן את המכנס כי זה לא תמיד ברור.
¤ 5 זוגות של גרבי צבא אפורים פשוטים. בלי דברים מפוארים, חבילה של 5 בדלתא (יש לי חבר מועדון שלהם,

אולי אפשר על הת.ז. שלי)
¤ שטויות של גילוח, כולל קרם לחות.
¤ מצית לשיפצורים

נראה לי שזה בערך הכל, אם אני אחשוב על עוד משהו אני אודיע (:

 

אם תרצו להשתמש ברשימה, שימו לב שהוא שכח משחת נעליים...

 

שבת שלום שתהיה לנו!

לימור

 

_____________________

משהו קטן וטוב - כי תמיד יש כאלו...

 

לא בטוחה שקטן וטוב זו בדיוק ההגדרה הנכונה.

ממש במקרה ראיתי אתמול את התוכנית של צופית גרנט "אבודים". לא ראיתי אותה מעולם, ועכשיו, בחיפוש באינטרנט ראיתי שזה היה שידור חוזר של תוכנית ישנה. הסיפור עצמו היה מדהים - ארבעה אחים שמחפשים את שני האחים הקטנים שלהם, שנמסרו לאימוץ לפני 33 שנים.חוץ מתחושת מציצנות קלה ולא נוחה שאפפה אותי, היה מאוד מאוד מרגש. ויעיד הטישו הרטוב שלי...

נכתב על ידי קסם שימושי , 20/7/2012 10:07  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)