לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

שלום, אני נוסעת...


לא, לא ללונדון...


כפי שכבר כתבתי כאן - השבוע אני עוברת ניתוח, אחרי הרבה זמן שחיכיתי שהוא יבוא.


יש אנשים שעושים תשליך בים, אני כנראה אעשה את שלי ברמב"ם...


בעיקרון לקרחתי לי חודש חופש, עד אחרי החגים, אבל אני מניחה שבשלב כלשהו אענה לאס אם אסים, ואעדן סטטוס בפייסבוק.


בינתיים אני מאחלת שנה נהדרת שתהיה ואל תזניחו את הבריאות (אתם רואים, אחרת זה נגמר בראש השנה ברמב"ם...)


לימור



____________________

משהו קטן וטוב - כי תמיד יש כאלו...


לא יכולתי לפספס את שתי החותמות הגדולות על שולחנו של הרופא שלי, אז שאלתי...




הוא הכין לעצמו חותמות של הכליות (מציורים שהוא צייר בעצמו...)

מדליק, לא?


 

נכתב על ידי קסם שימושי , 31/8/2013 21:13  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אפרת - לקבלה!


או קי, אני יודעת שהקדמתי ביום, אבל אני רוצה לא לפספס ולשלוח את היומן עוד לפני שאני נעלמת מכאן, ומכיוון שזרם המעוניינות ביומן נרגע (נו, מה רציתי, שבוע לפני ראש השנה... בטח כבר דאגתן לעצמכן ליומן. או שאתן מנשות הדיגיטלי?)

האמת, חבל לי שאין לי יומנים בשביל לחלק לכולכן.

אבל מכיוון שיש לי רק אחד, החלטתי ללכת על אפרת, שרוצה לתת לחברה שלה שנה טובה וחדשה לגמרי...
והנה היא כבר מעבירה את זה הלאה (-:


אפרת - תשלחי לי מייל [email protected] או סמס 054-4626765 כדי שאדע לאן לשלוח את היומן...

ולכולכן - מקווה שגם בלי היומן תהיה לכן שנה עם הרבה זוויות ראייה, עניין, יצירתיות, אפקטיביות ומספיק ברזל...

שנה נהדרת!
לימור

_________________________
משהו קטן וטוב - כי תמיד יש כאלו...
שנה חדשה היא זמן טוב להחלטות לשינוי ושיפור, ובגלל שזה הצליח אצלי כל כך טוב, אני מעבירה הלאה 
רעיון שקיבלתי בהרצאה הנהדרת של עדי ואפרת.
סבב של הכרת טובה - בסופו של יום לעשות עם הילדים סבב שבו כל אחד מודה על שלושה דברים טובים שקרו לו במשך היום. התחלתי לעשות את זה עם הנסיכה לפני כמה ימים וזה עובד יופי. 
אתמול בערב הייתי בסדנה אז קיבלתי ממנה רשימה בסמס: "אני אומרת תודה שלא היה לי חם עם הג'ינס, שסיימתי את השיעורים, שאבא הכין נקניקיה בלחמניה וזה היה טעים ושהיום הראשון של בית הספר עבר בהצלחה."
תנסו גם אצלכם, זה עושה טוב (-:


נכתב על ידי קסם שימושי , 28/8/2013 12:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום כיתה ו'


 


גבוהה, בוגרת ומאוד נסיכותית היא עלתה לכיתה ו'.






ומה בילקוט?


 


באמצע החופש בערך היא החליטה שהיא רוצה לעצב לעצמה את המחברות.


 


מזה זה התחיל:





וככה זה נראה עכשיו (הצילומים באחריות הנסיכה, נעבוד על הנושא...)





















ואתמול בערב, כשהיא היתה אמורה להתקלח וללכת לישון, מצאתי אותה עסוקה בהשחלת סרטי בד מנוקדים לתיקיות חזית שקופה

הייתי מרגישה ממש מיותרת (גם את אלבום הבת מצווה היא מכינה לעצמה), אבל אז היא התעייפה והרשתה לי לקשט לה את מחברת המילון...





שנה נהדרת שתהיה לה, צבעונית ויצירתית בדיוק כמוה!


 


_________________


משהו קטן וטוב - כי תמיד יש כאלו...


זיכרונות בהחלט נופלים לקטגוריה של דברים טובים.


הבוקר נזכרתי שלפני 16 שנים, כשהשיריונר עלה לכיתה א' והיינו ממש חדשים ביישוב, הוא חשש שלא ידע באיזה מהמעברים בין הבתים לרדת אל הבית (גרנו אז ביחידת דיור של אחד מהבתים) אז קשרנו סרט לעץ הקרוב לשביל, שיהיה לו לסימן.


 


ועכשיו, הוא כבר כמעט בן 23, מתקרב לשיחרור מהצבא ומתחיל לארגן לו שבילים חדשים בחיים, כאלו שלא דורשים סרט צבעוני כדי לזהות. ועוד מעט, חוץ מדירה ועבודה, הוא יזדקק גם לכינוי חדש (-: איך שהחיים עוברים להם מהר.





נכתב על ידי קסם שימושי , 27/8/2013 11:02  
הקטע משוייך לנושא החם: תחילת שנת הלימודים
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)