לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015

פוסט ריהוט (כי לפיות שעפות על כנף אחת קשה לסחוב את הכל)


כשעפים על כנף אחת, עדיף לצמצם את המשקל שסוחבים, אפילו כשאת פייה.

אז הגיע הזמן להיפרד מריהוט הסטודיו. למעשה, זהו השלב הראשון בגראז' סייל הגדול, ואנחנו מתחילים אותו כבר כעת כי את הריהוט אנחנו לא סוחבים למרכז, ומי שיקנה יצטרך להגיע לאסוף אותו מהסטודיו ביובלים. בהזדמנות זו חשוב להבהיר שבדקנו את העניין לעומקו, ולמרות התפיסה הרווחת לפיה המרחק מתל-אביב ליובלים הוא לפחות פי 3 מהמרחק מיובלים לתל-אביב, מתברר שזה דווקא לא כך. שעה וחצי דרך ממרכז ת"א עד לסטודיו (כביש שש, אבל ממילא נוסעים לפי ה-Waze(

אפשר להגיד על הריהוט הזה כל מיני דברים. בגדול, הוא מוכיח שהריהוט של איקאה מחזיק מעמד לא רע (לאור העובדה שרובו בן עשר, ועבר דירה פעמיים). על חלק מהדברים אפשר לראות את כתמי הזקנה (בעיקר בשולחנות העבודה שהזדקנו במגוון צבעים אקריליים עד שהם כמעט עבודת אמנות אבסטרקטית), אבל רוב הפריטים נראים טוב וכולם שמישים.

את התמונות צילמנו באמצע הבלגאן של האריזה. אם אתם לא בטוחים מה מכל הדברים בתמונה הוא הרהיט המדובר, כל הפרטים לגביו מופיעים בטבלה לידו. בחלק מהמקרים מצאנו את התיאור המלא מהקטלוג של איקאה. במקרים אחרים מדובר בפריטים שכבר לא נמכרים יותר (פריטי אספנות! אלו עולים יותר לשון). בכל המקרים, אנחנו מציעים אותם למכירה בפחות מחצי המחיר שלהם, ובדרך כלל משמעותית פחות מזה. טוב לכם, וטוב לפייה שהכנפיים שלה כבר לא ממש סוחבות את כל המשקל הזה. 

כל המידע בקובץ ה-PDF הזה.

כשתראו משהו שמוצא חן בעיניכם, כתבו לנו ל- [email protected]   ונשלח לכם בקשת תשלום בPaypal.

נשתדל לעדכן כאן ובפייסבוק כשדברים ייגמרו, אבל מתנצלים מראש שלא נוכל לעדכן תמיד בזמן אמת וייתכן שהדבר שרציתם כבר נמכר.

תודה!

לימור

 



 

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 18/11/2015 17:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז מה יהיה בגראג' סייל?


כמו שכתבתי זה חיסול פרה-היסטורי של שכבות, מלאי מכל גלגולי העסק והסטודיו שלי, אז תוכלו למצוא שם ערכות יצירה ומשחק לילדים, חומרי יצירה מגוונים מארזי קארדסטוק ומארזים שח האותיות דייצאתי. מלא מארזים של דפי A4 יפייפיים שאספתי במלך השנים ושערמה של מתנדבים מקסימים ארזו עבורכם .

מארזי פרחים, אלבומים,, פיצ'יפקס ,ניירות ומדבקות מכל מיני סוגים- מעולים למתחילות ולמי שרוצה להעשיר את המלאי, חותמות בתפזורת ובמחיר מצחיק, המון המון מגזינים וספרי יצירה

וקצת תמונות להתרשמות:

 

 




















 

זהו רק מדגם קטקטן מעושר החומרים שיהיו במכירה
חוץ מזה - הסטודיו מלא ריהוט שווה לאללה, והכל הולך! (בקרוב פוסט על זה)

 

אז תזכורת - המכירה תתקיים ביום ששי ה-27.11.15 בין השעות 9:00-14:00 במתחם עזריאלי בחולון. 

מצפה לפגוש אתכם שם

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 12/11/2015 22:57  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אף אחד לא הבטיח שהחיים יהיו הוגנים... כן, אבל....


אף אחד לא הבטיח שהחיים יהיו הוגנים... כן, אבל....

 

אני משוכנעת שכל יזם מצליח יכול לשים את האצבע על הנקודה שבה הוא אמר לעצמו "עשיתי את זה!" בדיוק כמו שחרוטים בזכרונוכל הרגעים המתסכלים, והייאוש, והספקות העצמיים ומן הסתם הכשלונות.

אני זוכרת את הרגע הזה – הוא לא היה ממש מזמן והוא לא היה בדיוק רגע. במאי 2015 השתתפתי בפעם ה-11 ביריד החלומות של נתנאלה, עם עסק בן תשע, שכל מה שדמה בו ליום בו הוא נפתח הוא השם - "קסם שימושי".

במשך תשע השנים האלו העסק השתנה בהתאם לנסיבות ולתהליכי הלמידה שעברתי.

הכול התחיל בחלום שלי לחנות מוצרי סקראפ, שהלקוחות יוכלו להתנסות בה בשימוש במוצרים השונים כדי שלא יקנו "חתול בשק"
וככה זה התחיל – החנות הפיזית הראשונה לסקראפ בארץ... בגלל שהיה לי הרבה שטח, הוספתי לעניין גם מבחר של מתנות, שחלקן נותרו על מדפי החנות עד לא מזמן....

בהמשך, כמו שכתבתי בפוסט אחר, צללתי להרפתקה של ייצור אותיות ולמשך זמן לא קצר הקדשתי גם לא מעט זמן לעיצוב אלבומים עבור חברות מהגדולות במשק, עיסוק שהצדיק קניית מוצרי סקראפ נוספים, "כי ממילא יש לי הזמנה שאני צריכה לספק... ולקוח משלם,..." וגם החומרים האלו הצטברו על מדפי הסטודיו....

שמים לב לנטיות ההתפזרות שלי?

כמו שבמסעדות אני מעדיפה מבחר גדול של מנות ראשונות על מנה עיקרית אחת, ככה גם בחיים וגם בעסק – קשה לי לוותר על המגוון...

אז 11 ירידים של נתנאלה, ברובם מכרתי מוצרים שלא היו ממש קשורים ל"קסם שימושי", החל מערכות יצירה ומדע לילדים (גם מהן נשארו על מדפי הסטודיו עד היום...) ועד מדפי מתכת מהממים של  eina  (מהם דווקא לא נשארו לי...eina . הייתי צריכה להגיע עד היריד ה-11 וסוג של חבטת נבוט שנתנאלה נתנה לי על בראש, כדי להבין ש"קסם שימושי" זה חותמות.

התוצאות נראו בשטח. הקהל אהב את מה שראה ובסופו של היריד (ואפילו תוך כדי , כשעצרתי לנשום), יכולתי לומר לעצמי ש"קסם שימושי" סוף סוף נהיה מותג ושם נרדף לחותמות.

איזה יופי!

זה הזמן לעשות וי על סעיף העסק המצליח והמכניס ברשימת השאיפות לחיים ולנצל את המומנטום שנוצר....

הרגע המנצנץ הזה היה כאמור בסוף מאי. יוני הוקדש לקולקציית ראש השנה ולתוכניות להמשך קידום העסק,

וביולי היקום החליט להזכיר לי שאף אחד לא הבטיח שהחיים יהיו הוגנים – ואמר לי – חשבת שיש לך מומנטום עסקי? בואי נמשוך לך את השטיח מתחת לרגליים ונוסיף למשוואה סרטן...

שלא רק יצמצם מאוד את היכולת שלך להתפרנס, אלא יביא איתו לא מעט הוצאות...

אז כשהחיים נותנים לך סרטן, כדאי שתכיני ציר סרטנים ותבשלי משהו אחר ממה שאת רגילה...

 

לאור השינוי במצב ישבנו לחשב מסלול מחדש. "קסם שימושי" ימשיך להתקיים כעסק המוקדש כולו לחותמות. בימים אלו אנחנו שוקדים על האתר החדש והחמוד שדרכו תוכלו לקנות את החותמות האהובות שלנו.את הסטודיו הפיזי החלטתי לסגור, ממילא אני לא מסוגלת להגיע אליו בכוחות עצמי, ואם העסק ממוקד בחותמות הוא יכול להתנהל מחדר אחד בבית.

 

מסתבר שכדי להתניע מחדש מומנטום שנעצר צריך להשקיע אנרגיה וכרגע האנרגיה שנדרשת לי היא כסף. מאחר שבכל הדורות של העסק הצטברה  בסטודיו סחורה מאוד מגוונת, היא תצא לסוג של גראז' סייל וכך גם רהיטי הסטודיו. בימים הקרובים אפרסם עוד פוסטים על המכירה –- מה, כמה, למה... אבל אני יכולה להגיד לכם כבר כעת שזו מכירה אחת שלא תרצו להחמיץ. כמויות הסחורה שאני מתכוונת לשחרר הן בלתי נתפסות, וחלק גדול הוא מוצרי SCRAP באיכות מעולה ובמחירים מצחיקים. ולמי שדווקא אוהבת לחפור, לא לדאוג – יש גם ערימה לא קטנה של ציוד מהסטודיו, ערימות חומרי הסקראפ האישיים שלי ועוד.

כל  הפרטים  - ממש בקרוב. תישארו בקשר...

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 9/11/2015 08:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)