לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אזהרה: ציניות לפניך


אם החיים לוקחים אותך למטה, פשוט תצלול לתוכם

כינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

שבוע אחרון לחופש אחרון


לא מאמינה. י"ב נושפת לי בעורף. מי היה מאמין שזו שנה אחרונה. יאללה בולשיט בוא נגמור עם העניין וזהו, זאת אומרת לא שבאמת אכפת לי לחזור ללמוד, סתם נראה לי מוזר. אידה התגייסה, ומוריה מתגייסת מחר, מיכל התחילה את הקד"צ. ואני, צריכה לסיים י"ב כיתות. שבוע אחרון לחופש אחרון צריך לנצל עד תום. אם זה משמרת ראשונה בלי מוריה, זאת אומרת ברור שהיו לנו משמרות בלי מוריה אבל אבל הפעם אנחנו יודעים שהיא לא תגיע למשמרת הבאה וגם לא לזאת שאחריה. אבטחת אירוע עם עינבי בהופעה של עידן רייכל, ועל האש, לכבוד השחרור של שהם.

דברים טובים צריך לנצל עד תום. לא כך?

 

נכתב על ידי , 23/8/2008 11:19  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פולי כתבה שיר


פולינה ומיכלי באו לבקר. התוצאה: שיר.

 

שמי הוא עדן

ואני אוהבת טונה

אני בעד זכויות בע"ח

אבל אוהבת בשר

בשר זה לא רצח

זה הריגה בשוגג

 

שמי הוא עדן

אבל אני רחוקה מגן עדן

אבל לא נורא

כי כשיהיה לי אוטו

אני אקנה מפה

 

לפני כמה זמן

האפיפיור מכר את האוטו

לא היה לו הרבה קילומטראז'

שזה מדהים

כי הוא נסע לאלוהים

 ובחזרה לגרמניה כל הזמן

 

שמי הוא עדן

ופולי כותבת לי בלדה

אני אוהבת טונה

ולפעמים גם גלידה

ולפעמים גלידה בטעם טונה

זה טוב יותר

ממה שזה נשמע

 

שמי הוא עדן

יש לי לול

ושם יש תרנגולת צעצוע

ועכביש מפלסטיק

יש לי כלבה ששמה טופי

אין לה טעם של טופי

יש לה טעם של כלב

לא שטעמתי...

 

מילים: פולינה רייף

לחן: טופי והעכביש

עיבוד: אלוהים ופאפי האפיפיור

ביצוע: הדס מרקס

 

נכתב על ידי , 15/8/2008 12:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלדה על תלתלים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלדה על תלתלים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)