לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ילדה רגילה עם חיים רגילים..


אני ילדה שחושבת שהעולם הוא לא קשה אבל גם לא קל, אני ילדה שחושבת שאם ננסה אז נצליח, אני ילדה שיודעת להבין את הטוב והרע, אני ילדה שחייה את החיים שלה..

Avatarכינוי:  מישל_רוק

בת: 29

ICQ: 252028322 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

היייי..


אממ... מכיוון שיש לי בעיות בבלוג הזה.. אז הוא נסגר והבלוג החדש שלי הוא: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=460401

 

אני כל כך עצבנית שדווקא כשהגעתי כבר ל500 כניסות והבלוג כבר מושקע והכל דווקא אז הוא חייב לעשות לי בעיות..

 

מממ.. כל אלה ששמו אותי בלינקוקים שלהם אז שישימו את הבלוג החדש בבקשה..

 

אוהבת, מישל-מילקשייק ^^

נכתב על ידי מישל_רוק , 18/8/2007 23:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ImALittleWeirdo:P ב-26/6/2008 15:52



872
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישל_רוק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישל_רוק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)