לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

עיצוב חדש!+פסוטמונות!


עיצוב חדש מה דעתכם?!

מה דעתכם על התמונות?((גל צילמה את רובן))

 

אתמול גל הגיעה  ב12 בלילה לגן נר לבקר אותי ואת לי.

וישבנו אצל לי והיה ממש ממש הזוי.

צחקנו ממש משטויות וצחוק מדבק כזה שאם אחד מאתנו התחיל השני הצטרף וזה לא נגמר{שלא לדבר על לי שצקה כל שניה בלי סיבה XD}.

הראיתי לגל את הדף הראשון של הקומיקס שציירתי והיא ממש אהבה [= מקווה שגם השאר יצא טוב.

 

 

אני

אני 2

גל בתמונה מאוד יפה{שאני צילמתי D:}

 

שקד {הגדולה מכולן} בן זאב

אני- זאת שממנה הכנתי את הלוגו של הבלוג

אני מכוער אני וגל מכינים ברכה

 

 

נכתב על ידי , 23/2/2008 22:23  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,252
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!!!Adi!!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !!!Adi!!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)