לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MY ED



כינוי:  TAL ME

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

העלמות...


רצון להעלם לעוף מפה.

אני נמצאת  במשקל ענקי הרסני הוג אותי אבל אני לא מצליחה להוריד.

אני כישלון למה?לא צמתי...אכלתי ואכלתי.למה כי  אני רעבה .

היה לי היום סחרחורות אפילו שאכלתי (קרקרים)תפוח,והכי רע היה עכשיו בצהרים מנה חמה שניצל אמיתי מגעיל אכלתי רצחתי חייה בשביל מה שאני ישמין ואורז כמה כבר אפשר אין לי מושג מה לעשות.

אני אובדת עצות.

אם אני צמה=סחרחורות,אם אני אוכלת=בולומוסים ועלייה במשקל .אז איך באמת יורדים.

שמנה שמנה שמנה ! ! !

תמותי תתבישי לך ,מה נהיה ממני אהה.

 מה אעשה אין לי בררה הערות המבטים ואני עושה הכול לעצמי אבל הכול זה לא שגעון,נמאס מסחרחורות העייפות הבלתי נפסקת רוצה לשון ומה?יש חזרות בסטודיו בבי"ס והמראות קורעות אותי מבפנים!

עוד יהיה טוב?

מקווה.

אין בררה צום: מ15:00 עד מחר ב10:00 הפעם אני כוללת משקאות דיאט וטיק טק ,תפוח,מלפפון מדי פעם.

 

נכתב על ידי TAL ME , 27/5/2008 14:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



200 גרם :-(


עליתי 200 גרם 56.9 זה כמעט 57 פשוא רע!

היום הכנות לסוף שנה ,התלבושות ואני ראשונה למדוד כמובן הבנתי לרדת במשקל 5-4 קג! ומיד עד ההופעה....

הרגשת גועל מצדי רקדנים חטובים ואני שמנמנה !

אם יש למישהו הצעה של תפריט דל וקל או משהו שיזרז אני פתוחה ....

עכשיו 18:00 צום נפתח עד מחר 15:00 סהכ 19 שעות זה הולך להיות קשה אבל אין בררה במיוחד ביום לימודים ארוך -:[

ועכשיו שאני סחוטה מהחזרות ולא אכלתי כלום אוכל סלט ואתחיל....

 

נכתב על ידי TAL ME , 26/5/2008 17:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 עבר בהצלחה בלי הפרעות...!

המשקל עומד על 56.7  לא ירידה רבה אך עדיין שלא יעלה כי זה עלול מאוד..!

אבל לא .

בערב אני יאכל במסעדה ,אקח רק סלט ודיאט קולה או שאנסה להתחמק בכלל להתחמק..!...

היום ב10 שברתי את הצום עם חצי תפוח וקרקר אורגני שיפון...ובצהרים  2 שניצל תירס  לייט .

אז בינתים היום אני עומדת על בערך 450 קלוריות(הכי הרבה..?)אבל עדיין אני צריכה לרדת במהירות

 אז בהצלחה 

והחיים יהיו טובים  !!!!!!!!!

נכתב על ידי TAL ME , 25/5/2008 14:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בולמוס


היום בצהריים בולומס מגעיל של גאנק פוד הכולל שני סלטים גדולים עם עוף , וציפס.....

בגלל זה אני יעשה צום.

 

אני מתחילה צום המתחיל   ב- 16.00   ויגמר מחר ב10 בבוקר צום של   16 שעות.

 

אני מקווה שאני לא ישבר!

אז בהצלחה לי.

אני אופטימית .....

 

אולי אני ירד בדרך הזאת אעדכן בערב אם  שברתי או לא \[אני לא ישבור]\||||||

 

נכתב על ידי TAL ME , 24/5/2008 15:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,179

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTAL ME אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TAL ME ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)