לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MY ED



כינוי:  TAL ME

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

חופשה קצרה :-)


שישי שבת,חופשה עם המשפחה  בית מלון ים הכל סבבה עד שמגיעים לאוכל יש פתרון אבל הוא לא הכי טוב (מיה).

אז נקווה לטוב הרבה ירקות ואח"כ קריעת תחת בחדר כושר.


בזמן האחרון המורה בסטודיו רומזת לי שאני לא מספיק רזה זאת אומרת בכלל לא רזה ואני צריכה לרדת במשקל ,ההערות כמו תסגרי את הפה,תכניסי תבטן שלא יראו תשומנים. די מעליב אבל אני יודעת שאם לא שוקלים לפחות 40 קג זה לא מקובל אצלה ובכלל .... היא ק רואה מישהו שותה דיאט קולה היא מזעיפה פנים ....

טוב אז הדרך לרצות לא רק אותי ואותה היא נורא קשה ואין הרבה זמן עד לאירוע חשוב .. אין לי מושג מה לעשות?

 

נכתב על ידי TAL ME , 26/6/2008 11:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מרגישה די רע,קראתי כמה כתבות  שאומרות שהציטוזן לא משפיע ואפילו הייתה תביעה לחברה ששיווקה אני מבולבלת, עד שקניתי והשגתי את הכסף ראיתי את הכתבה.

עכשיו מדברים על צמח ההודיה שבא גם כקפסולות קראתי היום כתבה בעיתון עליו מבחינה אחרת הוא לא מאושר על ידי משרד הבריאות וקשה להשיג אותו...

לא יודעת אם בכלל כדי  לנסות(מחיר גבוה)...

 

טוב נראה ביננתים הרבה עבודה בסטודיו ובחדר כושר...

נכתב על ידי TAL ME , 24/6/2008 16:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נכשלתי! :-[


היום נכשלתי בולמוס של 600 קלוריות בנוסף לארוחת בוקר של 250 אז אעדיף לבכות להתייסר אלא היום מודרני ומחר אפצה...


נרשמתי לחדר כושר אני ישתדל ללכת כל יום. ואני אפצה על ה600 קלוריות האלה!!!!!!!!!


 

 

 

נכתב על ידי TAL ME , 23/6/2008 12:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבוע ראשון-היום ה-1


היום לקחתי בוקר את הציטוזן...

ארוחת בוקר:מלפפון,גזר,קוטג,ביצה...נעגל ל200 או שפחות(הקוטג 1/2 קופסה של 3% כי זה מה שהיה,וביצה קשה 80 קלוריות).

ירקות אני לא מחשבת כי יש להם ערך קלורי נמוך ובדקתי וגם אכלתי במידה.

*נקווה לטוב בהמשך ונראה.....

[אני הולכת לדודה שלי להתרחק קצת  זה הולך להיות אתגר קשה מבחינת אוכל אבל אני בטוחה שאסתדר..]

                                                                                                                                        

נכתב על ידי TAL ME , 22/6/2008 09:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,179

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTAL ME אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TAL ME ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)