לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MY ED



כינוי:  TAL ME

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008


אתם לא מכירים אותי,אני אפילו לא מכירה את עצמי אבל משהו אחד כולם יודעים שמנה מלאה דבה לא רזה ותפסיקו לבלבל אותי אני מבינה ..

המלחמה בין שני העולמות בין הדעות סטייל החיים..... 


התחלתי לקחת ציטוזן....נראה אם ישפיע ויעזור....

 בינתים לבין סוף בי"ס הטקס נגמר השלוש שנים נחתמו בסימן שאלה =  ?

מה יהיה?

אם אצליח?

אהיה שמחה אח"כ,מאושרת?

יהיו לי חברים?

 


נכתב על ידי TAL ME , 19/6/2008 19:29  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



DEATH


אני רוצה ל- XXX .

בסוף השבוע הזה אני מסיימת תקופה ארוכה ומלווה בקשיים רבים ,לימודים אך הדרך היא ממשיכה לתיכון...

השנה לא מסתיימת ברוח טובה ההעלבות וההצקות מצד הבנים בכיתה (בן אחד אמר פרה)וזה נכון....

ואני הולכת עכשיו להרוג את עצמי עד לתחילת השנה הבאה ולחזור 40. ולחזור למה שהייתי קצת פחות(5 ק'ג)

וזה הולך לקרות.זה אומר שסהכ" 20 קג עד ל-1 בספטמבר שזה חודשיים וחצי להתחיל את המטרה ולסיים את המטרה.

אניח מקווה שאתם תהיו איתי בקשר ובאמת תעזרו ותתמכו בי.

 

IM BLINK

FAT

WEAK

BUT HIDE AL


 

היום בבוקר אכלתי 1קערה של פיטנס עם חלב.250)

בביס שני פריכיות וכרוב וגזר .100)

צהריים שני שניצל תירס .(00)

ותפוח אדמה קטן אפוי )150)

עד הערב  ירקות דיאט קולה ותפוח והיום אני יהיה בקריון אז שם אני אנסה להתחמק מלאכול.מאמא)

 

L/

נכתב על ידי TAL ME , 15/6/2008 13:20  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



?


אני לא מכירה את עצמי יותר.

חברה שלי מציקה על הכול על ההטרדה המינית על המשקל כל מיני דברים קטנים כמו את תופסת שלוש כיסאות מקומות מושבים אי אפשר רצון עוד פעם להיעלם ואני נשברתי אתמול היה רע גועל בזבוז של כסף שיכל להיתרם ולהישמר,לא נהניתי היה די רע...

 אחרי בולמוס היום (ארוחת צהריים)לקחתי לקסעדין אחד. נראה מה יהיה.

אני פשוא אידיוטית אני מקווה שזה לא ישפיע חזק כי יש לי מחר בדיקה אני צריכה לקבל אישור רפואי לטיול בקיץ שנורא חשוב לי.

ולגביו אני הייתי רוצה לדבר אבל מפחדת שיגלו אותי לא רוצה נלהמשיך לחיות בפחד תחת שומן וכעס איך זה יעבור.הדבר שפוגע בי הרבה זה האנשים בביס לא כולם רק כמה אבל אין אני לגמרי (?)טוב.

לא עושה לי טוב בתקופה הזאת יש לי צורך להתנקות טיהור,לא צום רגיל מהכול טיהור נקי מהמחשבות מהקלוריות מהמשקל מעצמי להיות חדשה יש לי חופש שלושה ימים ממחאר?מה לעשות איך לתכנן

להקציב  לי מספר קלוריות או לעשות דיאטת נוזלים משהו לא קשה שאני יעבור אותו ויצליח פחד יש בי שומן ועוד'.

יש מה לעשות כל פעם עוד התחלה חדשה...מה יהיה?איתי.........

אתן כל כך חזקות נורמליות וזהו נראה לי כבר אעיבדתי את התקווה את מחציתה. הבי"ס הזה לא עושה לי טוב,התקופה ,הכול!

מה יהיה?י

 

ממהיום ב 15:00 עד מחר  ב8 בבוקר צום נוזלים.

נכתב על ידי TAL ME , 7/6/2008 14:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בולמוסים ופציעות.


כאבים,בידים שמתי בנדז יהיה בסדר.מקווה.

ה," עימי .

בולמוסים אוכל שומנים חטיפים ממה שנמנעתי אכלתי בכמויו7ת  תקופה רעה עברה עליי,רצון להתחיל מחדש?!

אין לי מושג אני פצועה ,שמנה,הפסדתי,אהאם אפשר לןקום צולנצח בבקשה.

היום אני הולכת לסרט עם חברה ...אנורקסית לשעבר גם אבל[דישמנה ]עצמות גדולות ומבנה גוף גדול.

אוכל לא אוכל כבר אראה.

 

מה יהיה??

נכתב על ידי TAL ME , 6/6/2008 18:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

2,179

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTAL ME אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TAL ME ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)