לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מודל עזרים.. P:


בלוג עזרה ועיצובים D:

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

הודעה והפרסים


טוב, כמו שכולכם שמתם לב, אני לא מעדכנת..

אני מצטערת,

אני סוגרת אותו.

הוא לא מצליח ואני לא יכולה לעמוד בלחץ הזה שאני חייבת להכין הזמנות/פרסים.

לא עובדת ככה בטוב.

לא רוצה לעשות יותר פוסטים, אני יודעת שיש לי דברים חשובים יותר לעשות אבל אני בכל זאת עושה.

אני לא אמחוק.

אני אקפיא.

לא אעדכן, תוכלו עדין להעזר בו.

וחוץ מזה, אני לא רוצה לראות אפחד עם הדברים של פה!

קרדיטים, חובה!

מצטערת עם מישהו נעלב.

עכשיו, הפרסים של יעל.

סליחה שחיכית כ"כ הרבה זמן.

העיצוב הראשון מכוער ואני מודעת לזה. אני מצטערת.


 

 

 

 

התאמת צבעים-

כותרת: 9FC14D

קטע: לבן

רשימות: B9C04E




 

 

 

 

התאמת צבעים:

כותרת: לבן

קטע: C5CC76

רשימות: AFCC78

 

הבלוג של יעל (: 

הבלוג של יעל (:

הבלוג של יעל (:

הבלוג של יעל (:

ועכשיו פרסים מהמבצע:

404518

437046

476073

466882

373763

458387

טוב, ביי ביי. 3>

פעם אחרונה חביבה.

 

לשעבר..

נכתב על ידי , 16/11/2007 19:13  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תחרות דולייז ב-30/6/2008 06:21
 





5,512

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•מודל עזרה&עיצובים• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •מודל עזרה&עיצובים• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)