לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

TOP Designs



Avatarכינוי:  מנהלת TOP

בת: 29

ICQ: 307173702 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

הודעות, פרסים, הזמנה, שלט ומבצע (:


 

הודעות 

תראו - אני יודעת שחיכיתם המון לפרסים מהספיישל הקצר

שיצא לכם לראות ..

אז הם הגיעו לפוסט הזה , אבל בסבלנות - תקראו קודם מה שיש לי להגיד לכם ..

 

- שותפות חדשות -

יהיו לנו עוד 2 שותפות חדשות , הן יעזרו לי , ויחוללו המון דברים פה ,

ואני מקווה שתאהבו אותן כמו שאהבתם את טניה ומאיה 3>

רותם ודנה

אנחנו רוצים , כולם , לאחל לכם בהצלחה בבלוג הזה .

למרות שזה דבר לא קל .. אני וכולנו מאחלים שותפות נעימה , וכייפית ..

 

- עשרת אלפים נכנסים -

עוד מעט , זה ממש בדלת - עשרת אלפים נכנסים לבלוג [ ! ]

זה ממש מממש מממממש מרגש כי זה פעם ראשונה (אל תצחקו) שאני מגיעה

לכמות כזאת של נכנסים ..

נכון זה הרבה , ונכון אפשר יותר , אבל אותי זה מספק 3>

אז אני רוצה להודות לכוווולכם - ואני מקווה שנהנתם בשהותכם פה בבלוג ..

עכשיו - מי שיהיה הנכנס העשרת אלפים יזכה בלינק כמובן , אז תרדו למטה למטה , ותבדקו אולי

את / אתה הנכנס העשרת אלפים ...

אם כן - תצלמו מסך , ותזכו .. (וגם זה סתם מגניב בלי קשר לפרס)

 

- מפעלים -

אני יודעת שאתם רוצים להזמין ביקורות , ואני יודעת שאתם רוצים להזמין עיצובים

אבל דבר אחד מפריד בינכם לבין זה ,

אני פותחת אומנם מעכשיו את המפעלים , אבל במפעל עיצובים -

אני רוצה שתזמינו רק עד 5 פריטים !

כן , בינתיים ככה זה ייהיה , כי יש עומס גדול מאוד בלימודים וכול השאר ,

ויש לנו גם חיים אחרים ,

אז במקום לסגור לגמרי את המפעלים , אני באה לקראתכם . .

בכול זאת - זה בלוג עיצובים לא ?

 

-   -    -    -    -    -

 

פרסים

הפרסים מהספיישל האחרון והקצר , הגיעו ..

את הפרסים הכינה רותם השותפה החדשה ©

אז תגידו מה דעתכם ..

כול אחד לקחת את מה שראוי לו ..

  

  

 

פיצוי -

מאיייק

-   -    -    -    -    -

 

הזמנה

גם זה , כמו הפרסים למעלה , היה חלק מאודישן לשותפות החדשות ...

אז הם הכינו ואני ממש רוצה לדעת מה שעתכם

ואני בטוחה שגם הן רוצות ..

ההזמנה היא ל-רוזי ..

רותם הכינה 2 לוגואים

ודנה 1 ..

ושלושתם יפיפיים ..

רותם-

 

דנה -

 

 

-   -    -    -    -    -

 

תפרסמו את השלט

 

תהיו מלונקקים פה בפוסט הזה וגם בפוסט הבא בגודל 36 או 24 תלוי איפה תפרסמו :]

מלאכית קטנה

 

-   -    -    -    -    -

 

מבצע

מאחורי ה... TOP DESIGN

T -

O -

P -

 

D -

E -

S -

I -

G -

N -

תבחרו אות ((:

 

-   -    -    -    -    -

 

זהו להיום ..

ספיר , רותם , ודנה

נכתב על ידי מנהלת TOP , 9/2/2008 16:46  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה ב-8/4/2009 11:46
 





15,979

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנהלת TOP אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנהלת TOP ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)