לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק רציתי לומר...


..It's My Life..

Avatarכינוי:  ~Yanka~

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

חזרתי אחרי חודשיים


שלום שלום:)

החלטתי סוף סוף לעדכן את הבלוג אחרי חודשיים שלא נגעתי בו...

לא שיש לי הרבה זמן להתעסק בבלוג הזה..אבל אני אעדכן בקטנה..

אני כבר חודשיים בצבא..

עשיתי טירונות די מעצבנת בטכני בחיפה,וגם קורס עשיתי באותו מקום...(אגב אני בחיל האוויר)

אני קשלטית=מטיסה..למי שלא יודע מה  זה שישאל חברים ..

לפני שבועיים יצאתי לסדיר,כרגע אני בבסיס שדה דוב בת"א..

יושבת בהטסה ועושה משמרות..

לוקח זמן להתרגל לבסיס החדש..לאנשים למקום..

אני לא יכולה להגיד שקל לי בצבא..כי אני אשקר אם אני אומר שקל..

קשה לי!לא רק התפקיד..בכללי ..

כל כך חסר לי הבית..אמא שלי..הכלבה שלי..חבר שלי..

התחלתי להעריך את הדברים הקטנים בחיים..וממש כל דבר מאוד משמעותי בשבילי..

אני מרגישה שזה מבגר אותי ולמרות כל הקושי אני חושבת שזה טוב!

לכל המשתמטים..אני חושבת שאתם מפסידים!

אני לא מעלה תמונות כי פשוט אין לי כוח סורי..

עפתי לארוז תיק למחר עם מצעים..מחר משמרת לילה בעעעע

 

נכתב על ידי ~Yanka~ , 22/3/2009 20:12  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



15,878
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Yanka~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Yanka~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)