לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של ספיר!


הבלוג הכי שווה שיש !!

כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


6.8.07

 

היום בבוקר חרשתי על המחשב כמובן..........

ואחריי זה הלכתי להכין כמה דפים של חשבון

(אוח שיעורים לחופש מי המציא את זה לעזאזל??!!)

ואחריי זה המשכתי לשחק עוד קצת במחשב ובשעה 5 וחצי

הלכנו לבריכה ולא ממש נהנתי...................

כי המציל הוא סתם זבל.

והחברה שלי משחקת אותה ליד בת דודה שלה.

והבת דודה שלה נתנה לי אגרוף בפרצוף.

אבל בכל זאת היום ראיתי את חבר של אח שלי וקוראים לו:

"צונזר" נראה לכם אני ארשום פה???
בקיצור הוא מוצא בעיניי הוא ממש חמוד.............

וזה מה שלפחות היה טוב ביום הזה!!!
וזהו.........

נכתב על ידי , 6/8/2007 23:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




5.8.07

 

היום בבוקר הלכתי לאכול פנקיק אצל חברה של אמא שלי!!!
היא עושה אותם ממש כמו במסעדה!!!!!!!

שיחקתי שם על המחשב ואחריי זה כשחזרנו הביתה

תנחשו מה עשיתי???????????..........

שוב חרשתי על המחשב כל היום.................

וזהו.

נכתב על ידי , 6/8/2007 23:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




4.8.07

 

היום היה בסדר.................

הייתי אצל סבתא שלי כל היום!!!!!!!!!!!!

וחרשתי על המחשב במשחק ra2

אני פשוט חולה על המשחק הזה....!!!!!!!?..............

ובשעה 6 ככה חזרתי הביתה המשכתי לחרוש על המחשב......

וזהו בקיצור יום רגיל כמו כל הימים................

(שלי לפחות...............)

נכתב על ידי , 4/8/2007 21:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

411
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsapirkatz20 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sapirkatz20 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)