לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של ספיר!


הבלוג הכי שווה שיש !!

כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


3.8.07

 

היום לא הרגשתי ממש טוב..........

מזה כאבה לי הבטן הייתי במיטה עד רבע לשלוש

ואז כולנו נסענו לבריכה לכמה שעות.....!!....

היה לי כיף בבריכה.........

ויש לזה סיבה חמודה!...!...!

הייתה שם חבורת בנים שעולה לכיתה ט'

(ואני ל-ז' לא הפרש גדול....)

שהסתכלו עלי כל הזמן והיו לידי ואז אחד מהם

בא אלי והתחיל לדבר איתי (הוא היה ממש חתיך!!!)

ובסוף הוא הלך לחברים שלו ושמעתי אותם מדברים ושואלים

אותו מה אני אמרתי לו.........................

בקיצור אנחנו נהיה באותו בית ספר בשנה הקרובה.........

וכשחזרנו הביתה אחריי הבריכה הלכתי להתקלח ונסענו לסבתא שלי

אנחנו אוכלים אצלה כל יום שישי..........

בנות דודות שלי באו הן עולות לכיתה ב'

והן כל כך סנוביות כל אחת מהן היא ייחנה

(מישהי שמדברת כמו זקנה בת 70)

אז לא שיחקתי איתן כי אין לי כוח אליהן!!!!!!!

אכלנו ארוחת ערב ראינו טלוויזיה ונסענו הביתה.......

עכשיו כמובן אני עדיין חורשת על המחשב ועוד כמה דקות

אני יעלה למיטה לראות טלוויזיה.....!!!?..............

וזהו להיום.......... :]

נכתב על ידי , 3/8/2007 21:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




2.8.07

 

היום הלכנו (אני אמא שלי סבתא שלי ושני האחים שלי)

לשחק באולינג בגן שמואל!!!
והיה מזה כיף אבל ניצחתי רק במשחק אחד!!!!!

וכשגמרנו אכלנו מילקשייק במקדונלדס וחזרנו הביתה

אחים שלי הלכו לבריכה ואמא שלי וסבתא שלי הלכו לקנות בגדים!

ואני נשארתי בבית לבד ורקדתי!!!!

וגם חרשתי על המחשב.................................

וברבע לשמונה קבעתי עם חברה שלי שירלי והכלנו למדרחוב!!
היה לנו ממש כיף!!!!!!!!!

חזרנו ב-10 ומשהו ואז כל אחת הלכה לביתה!!!

וזהו להיום..........

נכתב על ידי , 2/8/2007 22:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




1.8.07

 

 

נכון שהתאריך היום פשוט מהמם??!!! ( כאילו ברורררררררררררררררר!!!!! )

 היום הוא יום הנישואים של ההורים שלי!!!!!!!

אבל הוא לא יהיה מושלם כי............

אבא שלי הרי בחו"ל.... :[

 

טוב אז בקיצקוצ ארגנתי משהו ממש ממש יפה!

ניפחתי להם (לאמא שלי.. כי היא היחדה שבארץ הוא בחו"ל)

בלונים פיצצתי את הסלון!!!!!

והדבקתי בלונים על החלונות ושמתי גם סרטים יפים!

את המתנה עשיתי אתמול.......

הלכתי לחנות אומנות וקניתי מדבקות מהממות ותיבה מעץ!

והתחלתי לקשט !

שמתי מדבקת לב למעלה ואחת למטה ובתוך שמתי פרח!

רשמתי בתוך הקופסה ברכה ושמתי סוכריות גומי ;}

וגם קניתי דובון בתוך כוס ושמתי מתחת שתי קישוטים לחדר!

ובקיצור יצא פשוט מ-ד-ה-י-ם-!!!!!!!!!!!!!!

ולאבא אני אראה את הכל במצלמה (מתישהו..)

ואז הלכנו לבריכה עד 8 וכשחזרנו פתאום היה טלפון!

וזה היה ממוכר הפרחים!!! ואנחנו לא הזמנו פרחים!!!

ואז אנחנו גילינו שזה מאבא שלי שנמצא בחו"ל!!!!!

ושכנראה קבע את זה לפני הטיסה אבל לא בטוח!!!

ועכשיו אמא שלי נכנסה לחדר שלה וראתה ששמתי

שמה בלונים בדיוק במספר השנים שהם ביחד ורשמתי

על כל בלון דבר אחר כמו:

אהבה,אושר,שמחה,מזל, ועוד ועוד.............

ווו זהו, היום היה ממש מושלם!!!

נכתב על ידי , 1/8/2007 20:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

411
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsapirkatz20 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sapirkatz20 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)