לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לא רציתי להיות מעבר לפרח, צומח לעתו וממלא את תפקידו כחליטה.

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

אישה-חימר.


 






 

כל ענן שמסתיר את השמש את נושמת לרווחה. בשאר השעות את מקפידה על חזה מנופח אויר משומש ושסתום במעלה הגרון. ובחודש אוגוסט, את במצב צבירה בלון, רוב הזמן. כבר חשבתי לנצל את ההרגל המגונה הזה ולקשור אליך חוט וכך לשוטט איתך. בהתאם לכינוייך- אישה בלון. ככה שאת נחצית, ראשך בשמיים ויצקת גופך בידי. כמה שתהיי שלי, תהיי יותר של עצמך. תהיי יותר של אלוהים. אני לא יודע למה את משאירה את אמונתך במשמורת האלוהים. חוק המוזיכיזם חל גם עליך. ואלוהים כבר זמן-מה האקס שלך, וכשנפרד ממך פגע בך קשות. אני לא מבין מה היה בו שגורם לו להשאר לך עמוק בראש. כשאת ממלמלת את שמו מתוך שינה. אני אחוז קינאה. את מאמינה בו יותר מאשר את מאמינה בי. אבל עזבת אותו לטובתי. הוא השאיר ממך רק חלקים ואני הגעתי למשטח עבודה הרוס. במשך ימים חיפשתי בין ההריסות שלך את הבסיס, כך שאוכל לבנות אותך מחדש. הפעם כמו שצריך. ואני עומל עליך ימים ולילות. שתהיי יצירת האומנות שלי. את חושבת שאת מסתירה כלכך טוב שאת הסרסור של עצמך. משדלת את עצמך לזולות. לזולות שבשלמות. להיות יצירת אומנות בעיניי מישהו.. הרי אומנות היא מעשה כפיו של האומן, ולפי כך היא מעוצבת לפי טעמו. ושם תהיי מושלמת, כשתהיי פיסת חימר על משטח של מאהב נחוש. לא רוצה להיות אמן. לא מתיימר לקבל שום תואר, חוץ ממחזר, ממאהב, מבן זוגך. אבנה אותך, שתהיי יצירת האומנות שלי, ותהיי כה יפה..בדיוק כמו עכשיו.

 



נכתב על ידי , 29/9/2014 17:51  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אישה בלון ב-12/10/2014 12:36



29,271
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שירה , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאישה בלון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אישה בלון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)