לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לא רציתי להיות מעבר לפרח, צומח לעתו וממלא את תפקידו כחליטה.

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2014

השירים ששתקו


השירים ששתקו במשך שנים

 התחילו שוב לדבר 

הם מקשקשים על געגוע וחזרה

על משמעות של אהבה

על האדם שיצא לחפש בעולם

למרות שכבר מצא

רק כדי שקרונותיו יהיו עמוסים

בחוויות

בריגושים

ואני עצמי כבר עמוסה

וגלגליי כבדים וחורקים

לא  יידעו שוב אף מסע

ניפחתי את עצמי בנוסעי אורח

שנכנסים אלי,

ומשאירים בי

שאריות מליבם

ולאיטי אני מתמלאת

בבדידות ושבירונות

בהשתקפויות של זכרונות

ובלב שבלילות

לא נרדם



השירים ששתקו במשך שנים

חזרו שוב לדבר

הם מקשקשים על גורל ועל קיום

על סיבות בכל בוקר לקום

על אהבות קרועות

כמו דפי טויטות

מנסים להיכתב שוב ושוב

לעוד סוף של לב שבור 

ולעוד סיום עצוב

ואני שכבר כתבתי על עצמי אנשים

ושכתבתי לא פעם סופים

את הסוף הזה

איני מצליחה לכתוב



השירים ששתקו במשך שנים

שבו שוב לדבר

הם מקשקשים על ריגושים וחיפושים

על אהבה דחוקה במרתפים

על לב נעול במגירות

כדי שהאדם יוכל להמשיך לחוות

להתכחש לאמת

ולהיות עוד שוטה למופת

אבל הפעם אני מחזירה להם בקריאה

לכל השירים שעוד תשמע

שאני יודעת שהשיר שלנו ייכתב

והוא ידבר על אהבה ועל כאב

על געגוע משתק

שהעולם הרחיק

אבל הלב מפציר להתקרב



וכל השירים שתשמע

יגידו שהאהבה שלך 

נשארה מאחור

ועליך לחזור

כי אולי העולם הוא גדול 

אך לך אין כל צורך בו 

וידייך בדיוק בגודל המתאים

לאישה שחלמת עליה 

שראשך ממשיך עליה לשאול

וביום שתקץ מנדודי השוטים

היא  תחכה לך

בלב קרוע

בין סדינים שלמים





ובנתיים הלב שלי מקבץ חיוכים

ואני מעט בוכה

ואני בקושי רואה

שהעולם מדבר אלי

ואומר שאתה חייב ללכת 

כדי שתוכל לחזור



נכתב על ידי , 25/12/2014 15:11  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אישה בלון ב-18/1/2015 10:28



29,271
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שירה , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאישה בלון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אישה בלון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)