לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לא רציתי להיות מעבר לפרח, צומח לעתו וממלא את תפקידו כחליטה.

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2016

מלחמות יחידים


יישרתי מסמר, 90 מעלות, בצפון מזרח בית חזי,
את חודו נעצתי כדיגלון במדשאות הגולף, והוא זקוף ומחכה לבשורה.

ולעומתו, בציר השטן, אילפתי היטב את הפטיש, הלוך ושוב עד להודעת "זה אינו תרגיל", ובאינסטינקט בריא של ישראלית מאויימת מהשורה, יכה הפטיש בשכמות המסמר ויקרע כל כלי דם שעומד בדרכו אל הלב המונשם.

ויינעץ.


 רק האדם הבורח מהרגש יכאיב לעצמו באישון ליל בכדי להרגיש.


אני הוא האדם, שבשנה האחרונה ערבלתי את המלט וכשהיה כשר למהדרין, ייסדתי את עצמי, כיאה לכל דומם מתגרד וצרריך שיפוץ. משכתי עצמי בבטון, מכף רגל ועד ראש, מילולית,
 כי אם לא אהיה יוצרת, אהיה היצירה!
הפצרתי.

 אבל המילים דהו, המכחולים, כנשק שאחרי הקרב, הונחו ואינם מזדקרים עוד. אינני יצירה.


 תופעות לוואי של מסע החיפוש העצמי הוא להיות עצמך.

להתמודד עם שדיך ולגרום להם להתיישב על שתי רגליים אחוריות כשאתה מוציא עוגייה. זה קשה עד בלתי אפשרי.


תופעות הלוואי של העצמי הן הלבד.


והינה לעינייכם אני מטיחה בי פטישים.

 מלחמות יחידים הן הקשות ביותר.
לך תצפה את התנועה הבאה של הדמות המתועבת במראה. לך תגבור על מי שצופה אותך ואת מהלכיך.
אך אני מצליחה. לאט, בצעדים של מאחר מהמערב לשיעור מדיטציה במקדש.
אני מצליחה.


 הייתי יוצרת לפני שהתנוונתי, כך שלמזלי יש ברשותי את כל הכלים לפסל בי נפש חדשה, להעניק לה צבעים סמוקים ועזים. כאלו שהסתייגתי מהם, כאלו של קיץ.

 ואותה המראה שנלחמתי בדמויות בה שחיקו אותי שוב ושוב בבוז,

תראה לי כמים.
צלולים.
נפש צלולה.
הרים ירוקים.
שמש מנומנמת.
אהבת גבר
ומעל הכל,

אהבה עצמית.
נכתב על ידי , 10/1/2016 22:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Gemini II ב-23/1/2016 16:51
 





29,271
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שירה , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאישה בלון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אישה בלון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)