לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לא רציתי להיות מעבר לפרח, צומח לעתו וממלא את תפקידו כחליטה.

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2017

סומק


בכל הלילות 

נהגתי לטפוח מברשות על לחיי

לרמוז על להט סמוי

על גוף רפוי

 על סומק המבוכה

על פלאשים ממיטה

לרגעים שארחק ממך

ואחוויר לי בשתיקתי, 

אז אטפח מברשות על לחיי

ובהסתכלותך בי 

תיזכר 
בפני ארגמן נלהטות

בשפתיים פשוקות

בירך פתוחה

 בציפורן נעוצה

 ותטלטל ראשך 

במטרה לנער את הזכרונות ממך

אך כשתראני לאחר מרחק של זמן וגוף, 

ברחוב חסר משמעות, 

ביום זניח, 

בלילה חשוף

בו טפחתי מברשות על לחיי,

יעלו לך פלאשים ממיטה

ותזכר

בלהט סמוי

בגוף רפוי

בסומק המבוכה

בשפה פשוקה, 

בירך פתוחה,

בציפורן נעוצה

ולא תוכל לשכוח. 
נכתב על ידי , 21/4/2017 18:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנת שמיטה


צווית עלינו שמיטה

והריני

קבלני בצורה שפקדת עלי

שמוטה

נשמטתי מידי החורשים

הזורעים

מידי האדם המיוזע

עליו פקדת זיעת אפיים

וחספוס ידיים

וכל נגיעה

הפכה שורטת

על כן ציוות שבתון

אז שבתנו מכאבי

ממגעים צורמים

וריח חמוץ

של עבודת האדמה

אך אין אחד שיעבדני

כי צווית עלינו שמיטה

והריני

קבלני בצורה שפקדת עלי-

שמוטה

נכתב על ידי , 16/4/2017 00:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אישה בלון ב-20/4/2017 22:48
 



נעולה.


לו היה לי מפתח ללסתך הנעולה
הייתי פוער אותך, מכניס ידי אליך
מצר אותה לכדי חכה חטטנית
וכמו היית שק הפתעות
לרגעי שעשוע
ועם השנים נהיית שק חבטות
לרגעי געגוע

לו היה לי מפתח ללסתך הנעולה
הייתי מושך את לשונך הפראית
העומדת על משמר
העוקצת בדיבובה כל הלך זר
הייתי זורק לה נשיקה
וכשהיא הייתה עסוקה בתאווה
הייתי חומק פנימה
אל חלוצי ליבך
ומוחצהו
בזימה

לו היה לי מפתח ללסתך הנעולה
הייתי שואף לתוכי את הבלייך
ממלא בי קצת ממך
שילוב של אדי בושם ויין
של טחב השנים
של לבבות רקובים
וניצת תפוזים
ואז הייתי נושף חזרה
לרענן את ליבך
באהבה חדשה

לו היה לי מפתח ללסתך הנעולה
הייתי מפשפש בך ככה
דרך קנה נשימתך
בנישמתך
האומללה

ולא שמתי לב
שצורתי שלי
היא
בדמות מפתח
המעוצב במדויק
ללסתך
הנעולה



נכתב על ידי , 15/4/2017 19:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





29,271
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שירה , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאישה בלון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אישה בלון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)