לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לא רציתי להיות מעבר לפרח, צומח לעתו וממלא את תפקידו כחליטה.

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

סביון


אם הייתי יודעת כמה זמני הסביון, הייתי שואפת את משאלתי חזרה פנימה. 


שומרת את בקשותיי המוגזמות בחלל ריאותיי שכבר דחוס בהן די ויותר.


אם הייתי יודעת כמה זמני הוא הסביון, הייתי מצמיחה עוד עשרות ידיים , ואוחזרת בכל זרעון שמאיים לחמוק ממני.


הייתי מפלגת את עצמי, לעשרות 'אני' קטנות, שכל אחת ממני תחבוק כל אחד ממנו.


הייתי עוצרת נשימה, שלכדי שאיפה מוגזמת אבריח אותו.


הייתי מקערת את כפותיי, להגן עליו מפני רוח השדה הרודפת, ונהנת להכריז על בואה בשריקה מצמררת.


הייתי מדמימה פעימות, חלילה שההדף שלהן ירעיד אותו ויפורר אותו מאחידותו.


הייתי שולחת את בקשותיי אל החיפושית השכנה, אל הריס הנושר, אל הכוכב המתאבד.


אם הייתי יודעת כמה זמני הוא הסביון, הייתי חולבת צוף מפרח ומדביקה אותו אל עצמו.


 


אם הייתי יודעת כמה זמני הוא הסביון, לא הייתי טורחת לקטוף אותו בעדינות, תוך כדי ריכוז מוגזם, שלא יתפרק בין ידיי.


הייתי עושה את כל אלו ועוד כי לעולם לא הייתי מנחשת, שלסביון משאלה משל עצמו.


להפתח מקמוצתו ולהזרע באופק.


אם הייתי יודעת כמה זמני הוא הסביון, כי זה מה שמבקש הוא להיות..


להיות זמני.


 


אם הייתי יודעת.. הייתי משאירה אותו בגבעולו בארץ, וכשיבקש, נושפת עליו.


אם הייתי יודעת..

לא הייתי מתאהבת בדבר כה זמני..

נכתב על ידי , 2/6/2014 11:01  
הקטע משוייך לנושא החם: חג השבועות
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אישה בלון ב-18/7/2014 20:06
 





29,271
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שירה , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאישה בלון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אישה בלון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)